2024-05-30, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Släpp skiten nu och låt han vara ifred. Det är inte Måns! Varför skulle han själv gå ut med det!

Kan du förklara vad som talar för att det inte är han? Han har väl nekat till sexköp och om jag förstått det hela rätt har polisen inte längre misstankar om att sexköp skett. Men har han nekat till att han stockat en transa vid det aktuella tillfället?
Citera
2024-05-30, 00:10
Medlem
https://www.expressen.se/noje/loreen-och-danny-skapar-kyrksymfoni/?gaa_at=eafs&gaa_n=ARTJ-U8vUOOVFGLJ68M8rYN2ksVRRyydJTg_XXZduXmYrR68GbaKpEv 5j2ne&gaa_ts=6657a952&gaa_sig=qrKflkcrVWHBvpY7trv4 m6H9JJAM4LtDUiFNZjb-gcaUYJ1AkiJRmt-aV6brtsO7q4WNeOF0kxBvQeFJKHiQKA%3D%3D

Danny Saucedo symfoniorkester i länken

Danny Saucedo bor cirka 3 kilometer från Östermalm

Danny Saucedo har tjej och en 2 åring hemma, kan va påfrestande för någon som levt ett "Ungkarlsliv" länge, och med ett bra utseende är han van att knulla runt.

Danny Saucedo har inte varit med om några skandaler vad jag vet, och verkar faktiskt vara en "Helylle" kille.

JA, Benjamin ingrosso är troligtvis gay, men jag tror ej han är skyldig denna gång(Kanske).

Jag sätter mina slantar på Danny S, annars räknar jag med att han läser detta och gör en M.Z och ringer aftonbladet och berättar han är oskyldig !
Citera
2024-05-30, 00:14
Medlem
Anders Glenmark?
Chess , one night in bangkok, symfoniorkester?

Ledin?

Orup?
Citera
2024-05-30, 00:15
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Finns bara 3 personer det kan vara som rör sig runt Stureplan och tänder på en transa samt spelat sin musik tsm med en symfoniorkester.
Måns Zelmerlöw, Benjamin Ingrosso och Peter Jöback.
Magnus Uggla fyller 70 om några veckor och uppträdde med Arméns musikkår, ingen symfoniorkester dessutom tror jag inte att det tänder till mellan han och en transa.

MZ och PJ går bort. Kvar vid skampålen står the big time jerk off Benjamin hand i hand med en transa.
Citera
2024-05-30, 00:17
Medlem
OneTaps avatar
e type kanske? han brukar använda orkester i sina låtar =)
Citera
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Kan det vara nån från Noice? Hasse?
Hasse Carlsson dog för 22 år sen...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
MZ och PJ går bort. Kvar vid skampålen står the big time jerk off Benjamin hand i hand med en transa.

Benji har ingen relation att reparera.

"har det blivit ”lite rörigt” för popstjärnan på hemmafronten"

Det kan inte bli rörigt på hemmafronten om det inte finns nån hemmafront.
Citera
2024-05-30, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
e type kanske? han brukar använda orkester i sina låtar =)

E-type har ju också släppt ganska många misstänksamma låtar om man tänker efter lite:

This is the way:

"This, this is the way
This is the way I want to live
I'm going through changes
This is the way I want to live"

Free like a flying demon:

"I'm free like a flying demon, no more them filthy lies
Just free like a flying demon, this is the day of my life"
Citera
2024-05-30, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme

Hans farfar gick nyligen bort, kanske blivit rörigt med familjen efter det 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Vad vet egentligen stoppa pressarna, har dom 100% stenkoll och aldrig fel?
Citera
2024-05-30, 00:28
Medlem
Tror absolut på nån av de 3 nämda ovan. Men att Måns fru avföljt honom på insta och är utan vigselring - talar ju tydligt för att nåt är knas. Och han ”känner sig tvungen” att tala ut i media redan.

Benjamin gick ju ut precis i dagarna med att han har en tjej i london. Benjamin ficus delux med brorsa som degar horor- väger tungt här.

Peter J är ju öppet gay. Tror inte på honom alls.
Citera
2024-05-30, 00:28
Medlem
” Polisens utredning pågår och popstjärnan uppges ha blivit delgiven misstanke om sexköp, han ska även förekomma i utredningen kring den så kallade kändislangaren ”Kokainkungen”.”

Det borde ju innebära att namnet förekommer Indien förundersökningen. Och att det rimligen är en person med ett hyfsat intresse för kokain.
Citera
2024-05-30, 00:32
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme

Just wait and see.. (Rörigt har det minst sagt varit för storrunkaren efter kokaintjafset hos familjen Wahlgren.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in