2024-05-29, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matilda.asp0404
Han är även en av Sveriges största artister och har en bild som hellyle i media. Är hela släkten välkända sexköpare under 90-00 talet?
Både Bianca och Niclas köpte sex häromåret. B gick på bäckenbottenmassage av snygga killar utan kläder på överkroppen. Niclas köpte en Happy Ending.
Citera
2024-05-29, 09:42
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Det sjuka är nog deras karriär kommer få en skjuts av detta ,..
Så kan det bli. De som bestämmer narrativet i media kan mycket väl säga att det är woke och inkluderande. Finns ju hur mycket bitterfittiga gnällklipp som helst på sociala medier där transformers hulkar om att de inte blir tillräckligt penetrerade och munknullade av straighta killar och att detta är ett toxiskt transfobiskt problem. 90% av dessa ser ut som dudebros med horsmink såklart... Men det är ju heterokillarnas preferenser som är problemet.

Det kanske rent av finns möjlighet att godhetssignalera och visa upp sig som "vidsynt och inkluderande" efter ett horköp som detta om det sköts rätt.

Så vi får väl tacka Semmelröven, Sado, Danny "Svarting", Benji eller vem det nu är som tog en för teamet!
Senast redigerad av Ratad 2024-05-29 kl. 09:46.
Citera
2024-05-29, 09:42
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Tror inte det är Benjamin, han är väl hyfsat
heterosexuell, måste väl vara någon som
åtminstone är bi?
Enligt den här gamla artikeln så har familjemedlemmar misstänkt att han var homosexuell sedan tidig ålder. (Självklart ska man ta artikeln med en rejäl nypa salt).

https://stoppapressarna.se/svenskt/benjamin-ingrosso-talar-ut-om-homosexualiteten/
Benjamin Ingrosso har tidigare berättat om hur familjen misstänkte att han var gay – ett smickrande rykte som fortsätter kretsa i nöjeskretsarna kring den snygge ynglingen.

Pernilla Wahlgren hade bland annat ett samtal med sonen om hans sexuella läggning.
Mamma sa i en väldigt tidig ålder till mig att om jag är intresserad av killar så ville hon att jag skulle veta att det inte var något som helst problem för henne. Många i familjen trodde ju att jag var bög eftersom jag höll på med musikaler, gillade att uppträda och klä ut mig, och jag höll aldrig på med typiskt killiga grejer som fotboll och så, har Benjamin tidigare förklarat i QX.

– Jag har varit på gayklubb i Stockholm och i Palma. Det var kul, och jag fick väldigt mycket ragg. Vi kunde inte stanna just därför, killarna var inte alls blyga och gick rakt på sak: De ville bjuda på drinkar och att vi skulle dra hem sen.
Finns även ett stort internationellt bögforum, med en 65 sidor lång tråd om Benji. Min poäng är att han lockar till sig bögar, som flugor till en hög med bajs. Han får garanterat DMs både från det ena och andra.
https://www.lpsg.com/threads/benjamin-ingrosso-swedish-singer.485023/?order=th_mrp_reaction_score
Citera
2024-05-29, 09:45
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Kom igen, ledtråden kring stråkorkestern borde ju kunna identifiera personen. Det är inget som direkt varje popartist sysslar med.
Så som jag har förstått det så går ledtråden kring stråkorkestern, tyvärr, att applicera på trådens båda huvudkaraktärer: Benjamin och Måns.
Citera
2024-05-29, 09:52
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeppoLundgren
"Popstjärnan är mycket framgångsrik och har medverkat i flera stora tv-produktioner. Sångaren har en image av ”helylle” och en dom för sexköp hotar karriären."

Kom igen! Om någon bestämmer sig för att satsa på dig som artist, så blir du omedelbart bokad för medverkan i "flera stora tv-produktioner". Bokningarna är inte en konsekvens av din artistkarriär, utan faktiskt en förutsättning för den. Det finns mao flera hundra personer at välja på.
Citera
2024-05-29, 09:55
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Man ska aldrig lita på Stoppa Pressarna. Det är alltför ofta de droppar liknande nyheter, som sen aldrig kan bekräftas på nåt sätt. De verkar göra så för att dra besökare till siten med jämna mellanrum.

Många verkar tro det handlar om Måns Z...

Och varje gång görs det en tråd på flashback som bara rinner ut i sanden och glöms bort. Men men de får ju en besöks boost iallafall.
Citera
2024-05-29, 09:55
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Enligt den här gamla artikeln så har familjemedlemmar misstänkt att han var homosexuell sedan tidig ålder. (Självklart ska man ta artikeln med en rejäl nypa salt).

https://stoppapressarna.se/svenskt/benjamin-ingrosso-talar-ut-om-homosexualiteten/
Benjamin Ingrosso har tidigare berättat om hur familjen misstänkte att han var gay – ett smickrande rykte som fortsätter kretsa i nöjeskretsarna kring den snygge ynglingen.

Pernilla Wahlgren hade bland annat ett samtal med sonen om hans sexuella läggning.
Mamma sa i en väldigt tidig ålder till mig att om jag är intresserad av killar så ville hon att jag skulle veta att det inte var något som helst problem för henne. Många i familjen trodde ju att jag var bög eftersom jag höll på med musikaler, gillade att uppträda och klä ut mig, och jag höll aldrig på med typiskt killiga grejer som fotboll och så, har Benjamin tidigare förklarat i QX.

– Jag har varit på gayklubb i Stockholm och i Palma. Det var kul, och jag fick väldigt mycket ragg. Vi kunde inte stanna just därför, killarna var inte alls blyga och gick rakt på sak: De ville bjuda på drinkar och att vi skulle dra hem sen.
Finns även ett stort internationellt bögforum, med en 65 sidor lång tråd om Benji. Min poäng är att han lockar till sig bögar, som flugor till en hög med bajs. Han får garanterat DMs både från det ena och andra.
https://www.lpsg.com/threads/benjamin-ingrosso-swedish-singer.485023/?order=th_mrp_reaction_score

Tror inte han är tillräckligt modig för att hoppa i säng med någon som har både byst och penis. It takes a lot of guts! Att bli penetrerad i roefven samtidigt som man har en D-kupa i käften, nej tack.
Däremot är det precis den typ av grej Mauro skulle gå igång på. Och att Mauro är pervers vet vi sedan länge.
Senast redigerad av flesh-flute 2024-05-29 kl. 10:00.
Citera
2024-05-29, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Så kan det bli. De som bestämmer narrativet i media kan mycket väl säga att det är woke och inkluderande. Finns ju hur mycket bitterfittiga gnällklipp som helst på sociala medier där transformers hulkar om att de inte blir tillräckligt penetrerade och munknullade av straighta killar och att detta är ett toxiskt transfobiskt problem. 90% av dessa ser ut som dudebros med horsmink såklart... Men det är ju heterokillarnas preferenser som är problemet.

Det kanske rent av finns möjlighet att godhetssignalera och visa upp sig som "vidsynt och inkluderande" efter ett horköp som detta om det sköts rätt.

Så vi får väl tacka Semmelröven, Sado, Danny "Svarting", Benji eller vem det nu är som tog en för teamet!
Dessutom är det kanske lite svårare för den moraliska eliten att trovärdigt påstå att en transhora är inkapabel till egna beslut när det gäller att sälja sex. Samma moraliska elit hävdar ju nämligen med emfas att dessa individer är fullt kapabla att redan vid späd ålder fatta beslut om oåterkalleliga medicinska och kirurgiska ingrepp på sina kroppar.
Citera
2024-05-29, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Så som jag har förstått det så går ledtråden kring stråkorkestern, tyvärr, att applicera på trådens båda huvudkaraktärer: Benjamin och Måns.
Går inte att knuta Måns till stråkorkester mer än detta https://notposten.e-line.nu/Notbocker/Strak_Ensemble___Orkester/Strak_Ensemble___Orkester/Musik_for_strakorkester__Heroes?id=7780236 En låt han inte ens skrivit. Benjamin däremot har gjort en hel konsert med stråkorkester som sändes på tv4 https://www.konserthuset.se/program-och-biljetter/kalender/konsert/2022/benjamin-ingrosso/ Detta är det störta beviset på att det är Benjamin Ingrosso. Säg en annan manlig popstjärna som har gjort sin egna musik med stråkorkester?
Citera
2024-05-29, 09:59
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Rätt tydligt det är nån som gillar stråkar och då snackar vi inte bara om instrumenten

Är "stråke" slang för något, eller vad? Har försökt googla, men hittar inget.
Citera
2024-05-29, 10:00
Medlem
Stämmer inte Darin in på beskrivningen?
Citera
2024-05-29, 10:07
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riotriotriot
Stämmer inte Darin in på beskrivningen?

Som den transsexuella? Tror inte det.