Citat:
Ursprungligen postat av
article
Har Sveriges invandringsproblem varit ett problem sedan 2010-talet?
Jag är verkligen nyfiken på hur Sverige var på 2000-talet.
Var invandringsproblemet allvarligt vid den tiden?
Ja och ja. Sverige hade allmänna svartmuskingproblem redan på 60-talet. På 70-talet så rånade den i andra sammanhang kände Arkan banker på löpande band i Sverige. Svartmuskingproblemen i Sverige började redan på 50-talet och tog fart på 60-talet i och med att man började importera sydeuropeer och turkar efter 1962. Gruppvåldtäkter på minderåriga var vanligt fram tills en uppmärksammad gruppis i Rimbo år 2000, då två latinamerikaner och arab söp ner två 12-åriga svenneluder och gruppknullade dem. Utredningen visade att en av latinamerikanerna hade så lågt IQ att han var förståndshandikappad. Detta klappmongo hade trots detta fru och barn.
Mediauppståndelsen runt detta ledde till att man införde en ny lag som innebar att allt sex med barn under 15 års ålder räknades som våldtäkt oavsett sammanhang. Det normala från 50-talet fram tills dess var att dessa gruppisar räknades som "sexuellt utnyttjande" som bestraffades med några månader i fängelse. Det var för att svartmuskingarna såg till att supa ner offren först så att fjortisarna inte kunde redogöra exakt vad som hade hänt. Svartmuskingarna sade att det var samtycke, fjortisarna sade annorlunda, men de kom inte riktigt ihåg vad som hänt, så enligt praxis dömde då domstolen till sexuellt utnyttjande.
Kom ihåg att det här hade pågått i minst 50 års tid innan lagstiftningen ändrades.
Skillanden mot idag var att på 50 och 60talet så var svartmuskingproblemen något som var begränsat till vissa kvarter i vissa städers förorter där svartmuskingarna ansamlades. I takt med att svartmuskigarnas antal ökade i rasande takt, så expanderade de här problemen från några kvarter till hela bostadsområden och sedan spreds det till fler och fler städer. Trots detta gick svenne bonnläpp i återkommande demonstrationståg mot rasism och nazism för det hade ju inte drabbat honom och hans familj än och lockelsen att kunna godhetssignalera sin moraliska överlägsenhet på någon annan svensks bekostnad var oemotståndlig.
Du måste förstå att det stora problemet i Sverige är inte svartmuskingarna. De är ett symptom. Det stora problemet är alla idioter till svenskar som vägrar se och som vägrar lyssna. Även om man förklarar för dem så svarar de "ja det där är ju så klart illa men jag har ju mitt så jag behöver inte bry mig". När svenne sedan blir kulturberikad blir det buuuuääääähhh hur kunde det här drabba mig någon måste göra något, sedan återgår svenne till att rösta för öppna gränser och antirasism för man är ju en god människa som röstar på respektabla partier i 8-klövern och inte en sådan där eksemist som pratar om konspirationsteorier om ras, genetik och judisk subversion.