Citat:
Ursprungligen postat av
noxtrei
den som skulle påstå man hellre träffar en björn än en man, har då aldrig träffat en riktig björn i skogen !

det är ju liksom inte som om bamse lufsar fram o bjuder på honung om man säger så. en björn är STOR, är han på humör för en snabb middag eller man traskar rakt mellan en mamma med sina barn....jaaa...då är det rätt illa o ganska klippt !
(dessutom gillar nalle att börja äta ur magen på sitt byte. kul att ligga med bryten rygg, bortslitet ansikte, blind, o känna hur tarmarna slits ut ur magen o man kastas runt)
jag gissar utan läst ts, att det kommer från en feminist..?
Björnar har inte människor på sin meny. När de ser, hör eller luktar människor vilket är det vanliga, eftersom de har rätt dålig syn, så tänker de alltså inte: Lunch! utan de drar och nu pratar jag alltså om svenska björnar.
De fåtal människor som blir attackerade blir detta pga oturen att överraska en björn, och speciellt då en björnhona med ungar.
Sen för att nu ta ditt exempel och vända detta mot det andra valet "man" istället.
Hur kul tror du några av alla de kvinnliga offren till män hade det de sista stunderna i sina liv?
Ska jag börjar radda upp alla kvinnor som dött i skogen pga en man?