2024-05-28, 20:49
Medlem
Storstark68s avatar
Fly grabbar fly! Extremfeminismen i Sverige förstör äktenskap och ungarna får tugga ännu mer adhd-piller.

Men visst, det är alltid roande att se på psykosåpor där kvinnor leker med parningsförblindade "män".
Citera
2024-05-28, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Min analys efter kolla ett par säsonger och några avsnitt in i denna säsong.

Jimmi och Linnea
Jimmi har någon bokstavskombination. Sättet han interagerar med folk är inte naturligt och stundtals skrämmande, speciellt de intensiva stirrningarna. Inte undra på Linnea blir obekväm. Dock måste jag säga han har en otrolig röst och extremt duktig på formulera sig. Ser karriärmöjligheter för honom inom media branschen!

Linnea verkar ju generellt rätt kräsen, hon är ju ingen snygg brud ska sägas. Tror hon borde inse var hon ligger på marknaden.
Oavsett så passar de inte ihop.

Håller inte med. Hans sätt att kommunicera är allt annat än naturligt och jag tror få människor upplever det som äkta. Jag skulle inte orka lyssna 5 minuter på karln..

Att dom inte matchar har ju helt och hållet med hans personlighet att göra och någonting har han utsatt henne för, mer än att vara "sig själv" eller vara "lite för på". Ingen reagerar som hon gjorde på att någon har en jobbig personlighet.
Citera
2024-05-28, 20:56
Medlem
Finns det någon porrip-off på detta än? Analt vid första ögonkastet?
Citera
2024-05-28, 20:56
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Håller inte med. Hans sätt att kommunicera är allt annat än naturligt och jag tror få människor upplever det som äkta. Jag skulle inte orka lyssna 5 minuter på karln..

Att dom inte matchar har ju helt och hållet med hans personlighet att göra och någonting har han utsatt henne för, mer än att vara "sig själv" eller vara "lite för på". Ingen reagerar som hon gjorde på att någon har en jobbig personlighet.

Kan inte mer än att hålla med. Han säger alltid allting som ärmest rätt men är liksom helt separerad från det han säger. Tror inte en jävla sekund på det han säger.

Det är uppenbart att han har begått något typ av övergrepp. Stackars Linnea.
Citera
2024-05-28, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmolko

Jimmi kände jag personligen tidigare i livet och honom önskar jag ingen lycka.

Hur upplevde du det där han sa om att det var han som varit felet i hans tidigare relationer? Kändes det äkta?
Citera
2024-05-28, 21:26
Medlem
Zlatan.s avatar
Spanade på Jimmis gamla instagrainlägg och snubben stinker oskuld (fick väl till det för första gången under programmet). Hade inte varit förvånad om han sökte in endast för att få chansen att doppa, är nog svårt för honom att hitta någon annars. Bara en sådan sak att han hänger på ett ålderdomshem (!) på sin fritid får varningsklockorna att ringa.
Citera
2024-05-28, 21:28
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy

Ja alltså han är ju obehaglig och konstig så jag håller med dig där. Det jag syfta på var hur duktig han är på formulera sig och sätta ord på saker, samt hans berättarröst är otroligt bra.

Att det skulle återspeglas i ett bra förhållande är självklart inte fallet.
Citera
2024-05-28, 21:28
Medlem
Torsten måste ju ha asperger, noll insikt varken om sina egna eller andra känslor, och säger plumpa saker utan att ens fatta det. Speciella nörd-intressen. Känns fejk när han gråter. 100% asp

Hur kan HAN tycka att hon är oattraktiv?? Har han sett sig själv i spegeln? Hon är gudinna även utan att jämföra med honom, men jämte honom är hon WOW. Haha. Så märkligt.
Citera
2024-05-28, 21:32
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Hade det inte hänt något hade Linnea gått ut och försvarat Jim på sociala medier. Frågan är inte längre om det har hänt något utan vad som har hänt. Hur allvarligt är det som har inträffat.

Tänker samma som dig. Har hon något vett i kroppen uttalar hon sig om detta att det blivit uppmålat som något större än det är (om det nu är det).
Det är inte okej att låta en medmänniska bli totalt mördad på internet och kallad för våldtäksman om han inte gjort det.
Citera
2024-05-28, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Tänker samma som dig. Har hon något vett i kroppen uttalar hon sig om detta att det blivit uppmålat som något större än det är (om det nu är det).
Det är inte okej att låta en medmänniska bli totalt mördad på internet och kallad för våldtäksman om han inte gjort det.

Hon verkar inte vara den omtänksamma typen direkt.
Citera
2024-05-28, 21:38
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Finns det någon porrip-off på detta än? Analt vid första ögonkastet?

Hade det varit 90-tal hade du kunnat bli miljardär på en dylik porrfilm med uppföljare som du manglar ut. Tänk parhelgen, vilken orgie. 😎
Citera
2024-05-28, 21:53
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Min analys efter kolla ett par säsonger och några avsnitt in i denna säsong.

Jimmi och Linnea
Jimmi har någon bokstavskombination. Sättet han interagerar med folk är inte naturligt och stundtals skrämmande, speciellt de intensiva stirrningarna. Inte undra på Linnea blir obekväm. Dock måste jag säga han har en otrolig röst och extremt duktig på formulera sig. Ser karriärmöjligheter för honom inom media branschen!

Linnea verkar ju generellt rätt kräsen, hon är ju ingen snygg brud ska sägas. Tror hon borde inse var hon ligger på marknaden.
Oavsett så passar de inte ihop.

Rosanna och Christoffer
Dessa passar bra ihop! Båda är raka och skäms inte för vad de tycker. Kan så klart krascha ibland men Christoffer räddar de med sin charm, hade han inte haft det så hade Rosanna lackat ut i många situationer för han är väldigt på hela tiden med att påpeka saker. Kul och se hur Rosanna öppna upp sig efter första pausen de hade.

Anastasia och Torsten
Torsten är ju väldigt relaterbar som utvecklare. Fyrkantig som en jävla dator. Säger ju som det är men han precis som jag fick lära mig att människor inte är lika raka som en kompilator. Han behöver öva in lite finess i hur han pratar med andra människor, tror han är ny i relationer helt enkelt.
Anastasia tycker jag inte bidrar med så mycket, hon verkar ju rätt tråkig även om hon såklart inte direkt har gjort något fel i programmet.

Emmy och Mattias
Sist men inte minst. Mitt favoritpar. Fy fan va de är härliga och se. Påminner om min egen relation. De är så nyfikna, så kära och blyga. De känns otroligt genuina och det är verkligen kul och se hur de båda försöker sitt bästa hela tiden. Emmy är ju otroligt charmig och rolig och Mattias detsamma, han lyckas väldig bra med få henne och känna sig trygg och skratta. De här kan bli livspartners, utan tvekan!

Jimmi och Linnea bör och ha avbrutit deltagandet så fort det blev obekvämt. Dom tog onödigt mycket känslomässigt stryk genom att va med under campingen.

Torsten lär få svårt att hitta en tjej nu efter detta programmet. Om han inte hittar en lika fyrkantig aspig/semi-autistisk tjej som funkar likadant som han gör.

Håller helt med i din analys förutom gällande Rosanna och Christoffer. Är ganska säker på att hon inte kommer palla med hur han är, I det långa loppet. Han är medveten om hur han är som person (speciellt efter att experterna också sagt till honom) men verkar medvetet utöva sin personlighet extra mycket. Tror inte hon pallar med det tillslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in