2024-05-28, 20:00
Medlem
OneTaps avatar
tror de e garanterat bengan ingrosso :P var mycke jippo om hans stråk orkester turné o han har helt klart bögiga vibbar =) står även att han förekommer flitigt i TV. zelmerlöv har väl inte synts i rutan sen melodi festivalen 2014 :P
Senast redigerad av OneTap 2024-05-28 kl. 20:03.
Citera
2024-05-28, 20:00
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belova
Har svårt att se att det skulle vara Danny, Benjamin Ingrosso, Eric Saade eller Måns Z.

Oavsett vad man tycker om dem, deras musik eller image så finns det inte minsta tvekan till en sak. De badar i 10-poängare och kan få vilken kvinna/tjej de vill. Spelar ingen roll vem det är, hur lyckligt gift hon är eller hur många barn hon har. Kommer Benji-boy med ett erbjudande så hinner han inte avsluta meningen innan tjejen har dragit av sig trosorna och slängt sig ner på sängen.

Om de är intresserade av snopp emellanåt (killsnopp eller transsnopp) så lär situationen vara exakt samma. Således saknas det motiv att köpa sex. De kan gå utanför dörren och Stockholms snyggaste tjej, bögkille alternativt transa kastar sig över dem.

Media, i synnerhet skitblaskan Stoppa Pressarna, har en tendens att blåsa upp kändisar i sådana här sammanhang. Det blir mycket mer intressant när de försöker få det att låta som att det är Sveriges popkung nr. 1 som gått och gjort det här. Det genererar klick från oss alla = mer annonsintäkter till tidningen. Sedan visar det sig att det var en kille som kom trea i idol år 2009 och varit med i TV två gånger efteråt.

Jag tror den skyldige är en obetydlig D-kändis som någon knappt kan namnet på.

Är det inte så enkelt som att "en hora golar inte"?
Citera
2024-05-28, 20:01
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Det är ju rent strikt ett homosexuellt beteende ja. Men det har fan inget med att vara gay att göra. Vi bögar tänder på manliga attribut.

Man måste ha en slags bisexuell läggning för att tända på personer som ser ut som en kvinna men har kuk... Inget fel med det men kom inte och kalla det bögigt!
Bisexuella som idkar bögsex är bögar.
Och du är inte mer officiell talesperson för "vi bögar" än vad jag är för oss heteros.
Citera
2024-05-28, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, det står nog mellan dessa två.
Det som talar för Måns är att hans fru i veckan avföljt honom på Instagram.
Ok det var intressant!
Låter som en bra ledtråd.
Citera
2024-05-28, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
tror de e garanterat bengan ingrosso :P var mycke jippo om hans stråk orkester turné o han har helt klart bögiga vibbar =) står även att han förekommer flitigt i TV. zelmerlöv har väl inte synts i rutan sen melodi festivalen 2014 :P
Zelmerlöv är med i tv ganska frekvent, bland annat i masked singer för inte alls längesen.
Citera
2024-05-28, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belova
Har svårt att se att det skulle vara Danny, Benjamin Ingrosso, Eric Saade eller Måns Z.

Oavsett vad man tycker om dem, deras musik eller image så finns det inte minsta tvekan till en sak. De badar i 10-poängare och kan få vilken kvinna/tjej de vill. Spelar ingen roll vem det är, hur lyckligt gift hon är eller hur många barn hon har. Kommer Benji-boy med ett erbjudande så hinner han inte avsluta meningen innan tjejen har dragit av sig trosorna och slängt sig ner på sängen.

Om de är intresserade av snopp emellanåt (killsnopp eller transsnopp) så lär situationen vara exakt samma. Således saknas det motiv att köpa sex. De kan gå utanför dörren och Stockholms snyggaste tjej, bögkille alternativt transa kastar sig över dem.

Media, i synnerhet skitblaskan Stoppa Pressarna, har en tendens att blåsa upp kändisar i sådana här sammanhang. Det blir mycket mer intressant när de försöker få det att låta som att det är Sveriges popkung nr. 1 som gått och gjort det här. Det genererar klick från oss alla = mer annonsintäkter till tidningen. Sedan visar det sig att det var en kille som kom trea i idol år 2009 och varit med i TV två gånger efteråt.

Jag tror den skyldige är en obetydlig D-kändis som någon knappt kan namnet på.
Fast ofta köper man sex på grund av att man vill komma åt makten
Citera
2024-05-28, 20:17
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Förutom att det är "Stoppa Pressarna" som sprider dyngan...

Transans kuk? 🤣

En transexuell person behöver väl inte ha en kuk?

Men du vet att hen har en kuk? Har ni också varit kund?

Därför att det är ytterst få transor som löper linan ut och demolerar sin kuk till förmån för att få ett varläckande "hål" med könshår växandes inuti. Speciellt inte prostituerade som säljer sig som shemales då det är hela lockelsen för smygbögarna

Men visst kan jag ha fel, då hade dock transan med största sannolikhet marknadsfört sig själv som "kvinna" och därmed förlorat sin edge över riktiga kvinnor, vilket är vad 99% av sexköpare föredrar.
Citera
2024-05-28, 20:24
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Ok, försöker mig på en smygare.

Håkan Hellström.

Och detta vill jag inte, för jag gillar Håkan. Men på beskrivningen så fick jag den känslan. Han verkar vara en härlig kille, fader till tre barn. Gör nog alltid allt rätt. Eller?

Men i de lugnaste vatten. Kan fått ett hjärnsläpp.
Citera
2024-05-28, 20:26
Medlem
Ni spekulerar i något som endast skrivits om i Stoppa pressarna. Ni fantiserar med andra ord.
Citera
2024-05-28, 20:32
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot

Håkan Hellström.

Och detta vill jag inte, för jag gillar Håkan. Men på beskrivningen så fick jag den känslan. Han verkar vara en härlig kille, fader till tre barn. Gör nog alltid allt rätt. Eller?

Stor tveksamhet där, gissar på 256 gånger pengarna på Hellström.
Men vem vet, får dock inga vibbar att han skulle suga kuk, eller få kuken avsugen av en kille som ser ut som en tjej, som allt för många i tråden tycker är en bra och roligt idé.
Skäms
Citera
2024-05-28, 20:33
Medlem
Mailmanss avatar
1cuz är ingen popstjärna men har köpt sex av transor.

Måns har ju varit sexmissbrukare redan innan han blev känd, så skulle inte förvåna mig om de var han.
Citera
2024-05-28, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot

Håkan Hellström.

Varför håkan hellström? Är han med i tv produktioner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in