2024-05-28, 18:26
Medlem
immenhusens avatar
Kan det kanske vara den där jojkande snubben? Helylle och folkkär. DiLeva, Ingrosso m.fl. vore för uppenbart.

/AI
Citera
2024-05-28, 18:28
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Kan det kanske vara den där jojkande snubben? Helylle och folkkär. DiLeva, Ingrosso m.fl. vore för uppenbart.

/AI

Vilka kända produktioner har hen medverkat i på sistone menar du?
Citera
2024-05-28, 18:28
Medlem
Kommer ut sensationella nyheter av denna typ på deras sajt ett par gånger om året, men aldrig något som någon kan bekräfta på något sätt.

Inse att ni blir lurade. Det är påhitt varje gång för att driva trafik till siten. Så, stäng den fliken nu.
Citera
2024-05-28, 18:31
Medlem
TarzansFarsas avatar
Benjamin ingrosso
Danny saucedo
Darin
Anton ewald
Robin Bengtsson
Eric Saade

Någon av dom är det. Tippar på Benjamin.
Senast redigerad av TarzansFarsa 2024-05-28 kl. 18:42.
Citera
2024-05-28, 18:34
Medlem
"Du får goda omdömen vart man än vänder sig. Är du så helylle som du verkar?

– Jag har ju haft tur med medierna. Det är klart att jag framstår ju nästan som för snäll ibland. Men ja, jag är ju ingen bad guy. Jag känner igen mig i den bilden rätt bra."

Måns Zelmerlöw intervju i Aftonbladet 2007.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/a/9mp1r9/jag-ar-ju-ingen-bad-guy

Måns Zelmerlöw när han spelar sina låtar med en stråkorkester (vilket nämns i artikeln)
https://youtu.be/q1ew_2F91gQ?si=B5hKQ6bzpy_4Kqqf
Senast redigerad av Grizzlykuma 2024-05-28 kl. 18:41.
Citera
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Kan väl inte finnas överdrivet många homosexuella popstjärnor i Sverige?

Tror absolut inte att vederbörande är homo. Då hade han köpt sex av en manlig bög och inte en jävla transa.
Fan, många heterosnubbar har satt på transor på fyllan.
Citera
Medlem
Blaskas avatar
Det pratas om att det skulle vara idol-danny. Inte helt säkert ännu dock. Har en polare i kretsen.
Citera
2024-05-28, 18:35
Medlem
MeppoLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Kommer ut sensationella nyheter av denna typ på deras sajt ett par gånger om året, men aldrig något som någon kan bekräfta på något sätt.

Inse att ni blir lurade. Det är påhitt varje gång för att driva trafik till siten. Så, stäng den fliken nu.

Sensationella nyheter är en grej, men polisutredning är lite svårare att klickbaita med.

Från artikeln: "Polisens utredning pågår och popstjärnan uppges ha blivit delgiven misstanke om sexköp".
Citera
2024-05-28, 18:39
Medlem
MeppoLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Det pratas om att det skulle vara idol-danny. Inte helt säkert ännu dock. Har en polare i kretsen.

Två inlägg som pekar åt danny i tråden nu, med källor från "inre kretsen".
Citera
2024-05-28, 18:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Tror absolut inte att vederbörande är homo. Då hade han köpt sex av en manlig bög och inte en jävla transa.
Fan, många heterosnubbar har satt på transor på fyllan.

Eftersom en transa är en man så är det samma sak som att han skulle ha köpt sex av en manlig bög. Att den manliga bögen har en lång peruk, samt lite smink och löstuttar gör honom inte mindre manlig bög.
Citera
2024-05-28, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeppoLundgren
Sensationella nyheter är en grej, men polisutredning är lite svårare att klickbaita med.

Från artikeln: "Polisens utredning pågår och popstjärnan uppges ha blivit delgiven misstanke om sexköp".

Återkom när förundersökningsprotokollet finns att hämta ut. Tills dess har inget hänt.
Citera
2024-05-28, 18:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Hellre Måns än Markoolio. Markoolio är för skön för att hitta på sånt där, så det vore en stor tragedi om det var han.

Tänker mest bara att Måns inte är så känd för att ha deltagit i stora tv-produktioner, annat än som just musikartist, och det var väl inte riktigt vad som menades. Men man vet aldrig.
Vad snackar du om? Måns var programledare för Allsång på Skansen i flera år, varit programledare i Melodifestivalen, samt är jurymedlem i Masked Singer.

Men tror inte det är han. Hade nog stått att han är gift i så fall, tänker jag. Tror mer på nyblivna farsan Danny.
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-05-28 kl. 18:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in