2024-05-28, 12:23
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Och du är säker på att det gäller denna:

https://dumpen.se/2021/12/15/annu-en-morfar-ute-och-jagar-barn-napp-igen/

I så fall borde han vara begravd kring slutet av januari 2022. Då är det bara att börja gräva i begravningsregistren då.
Du om någon är ju jävligt hurtig när det kommer till att ha ID på gubbsen

Så kolla https://www.svenskagravar.se/ så kanske du hittar honom om det nu stämmer.
Citera
2024-05-28, 12:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Ja det var ingen liten gädda dom fånga denna gång #422.

Fallhöjden där alltså..
Citera
2024-05-28, 12:34
Medlem
Någonting som jag har fått bekräftat på Tisdagen är att Unionens fd vice ordförande #422 är hyfsat god vän med en annan Unionen tjänsteman och fd sosse minister vid namn Annik* Strandh*** Jag antar att #422 s ansikte hos en del Socialdemokraters plattformar kommer att suddas bort! Det har förmodligen suddats hårt sen igår eftermiddag. Ingen vill synas med #422 .
Citera
2024-05-28, 12:39
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Du om någon är ju jävligt hurtig när det kommer till att ha ID på gubbsen

Så kolla https://www.svenskagravar.se/ så kanske du hittar honom om det nu stämmer.
Absolut. Gräver upp varenda grav i Falun om det ska behövas. Identiteten ska fram!
Citera
2024-05-28, 12:45
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
#422 bor i ett attraktivt område, undrar om han skaffat bostaden den vanliga vägen eller om facket hjälpt till/äger fastigheten?

Någon skrev att #422 tjänar 60 papp/månaden vilket låter väldigt lite för någon i hans position och med så mycket uppdrag. Jag skulle tro att det som vanligt i fackliga toppkretsar ges en massa förmåner i form av bostäder, resor, bilar och representation som inte syns i den vanliga deklarationen. Allt på medlemmarnas bekostnad naturligtvis.
Citera
2024-05-28, 13:10
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Någon skrev att #422 tjänar 60 papp/månaden vilket låter väldigt lite för någon i hans position och med så mycket uppdrag. Jag skulle tro att det som vanligt i fackliga toppkretsar ges en massa förmåner i form av bostäder, resor, bilar och representation som inte syns i den vanliga deklarationen. Allt på medlemmarnas bekostnad naturligtvis.

Löneuppgiften kom från någon i Grävgruppen (Telegram).

Men det verkar som han som 2e vice ordförande har en månadslön på 98302 kr för 2023. Inkl
förtroendearbetstid och övriga arvode inom Unionen.

Sid 58:
https://www.unionen.se/sites/default/files/files/3313_arsrapport_2023.pdf
Citera
2024-05-28, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

#422 Såg ju välgödd ut, men vem med bra inkomst(er) införskaffar inte en tvättmaskin i sin bostad? Han sprang upp och ner till nån gemensam tvättstuga 🤔
Citera
2024-05-28, 14:04
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goranperssonsanal
Jag ser tyvärr att moderatorerna hårdrar saker på vissa håll. Folk citerar mig och jag svarar sakligt och sansat ändå väljer de att inte ta bort kommentarer som dina men de tar mina.

Sista försöket i detta forumet då.

Eftersom 422 inte har begått en brottsligt handling iom att Dumpen hittar på och provecerar efter egen utstakad agenda.

Så nej tyvärr du ser inte krasst på det för vad det är. Det är fiktion och det blir man inte dömd för av staten. Däremot Dumpen sänker i princip sig själva här. Gott nog!

#422 HAR blivit polisanmäld av sin arbetsgivare så tydligen finns det något att anmäla (som inte framkommer i chatloggen) eftersom att bestämma träff med ett (fiktivt) barn inte går att anmäla till polisen.

För att anmäla måste det alltså finnas en misstanke om brottslig handling, vad arbetsgivaren har anmält vet ingen av oss här men det kanske inte är helt omöjligt att det är något som uppdagades i samband med Dumpens publicering....
Citera
2024-05-28, 14:14
Medlem
Synd om "rattrunkaren" från Upplands Väsby kommer i skuggan av fackföreningspampen 422.

Gädda 421 har levererat gädd-content i klass med storheter som Pappa stor och Robinson-gäddan.

Bilderna från hemmarunkandet flåsandet från familjesoffan, hundfittslickartrix och karaoke-försöken från lastbilshytten kräver en fortsättning!

Ge oss mer skvaller. Är han synlig i radhuskvarteren? Psykvård? Någon som vet mer?

Information raderas på infosidor. Är det ett tecken på att han köpt stora gädd-paketet från dumpens samarbetspartners?
Citera
2024-05-28, 14:43
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#422 Såg ju välgödd ut, men vem med bra inkomst(er) införskaffar inte en tvättmaskin i sin bostad? Han sprang upp och ner till nån gemensam tvättstuga 🤔

Jag tycker det ser ut som om han brukar ta hissen.
Citera
2024-05-28, 14:48
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Han verkar bo i hyresrätt - säkert tillskanskat sig genom sitt fackuppdrag🙂

Nu vet jag inte hur stor hans lägenhet är men rätt många sekelskifteshus i den delen Vasastan har sjukt små badrum.
Citera
2024-05-28, 15:14
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Information raderas på infosidor. Är det ett tecken på att han köpt stora gädd-paketet från dumpens samarbetspartners?

Även om det officiellt har ett annat namn så finns det ju uppenbarligen ett sånt paket. Kanske ett intensivkurs-erbjudande för gäddor gällande körkort för väluppfostrade pedofiler. 18 lektioner till priset av 12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in