2024-05-27, 18:50
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Homobögfilmer verkar han ha ett stort intresse för och med ett foto av ett tal som han håller under någon pridehistoria så går han helt säker. Han har stora och starka beskyddare.

Den äckliga rörelsen, absolut. Men fackförbundet Unionen har reagerat direkt!
Citera
2024-05-27, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Den äckliga rörelsen, absolut. Men fackförbundet Unionen har reagerat direkt!

Jag har en spontan känsla av att #422 har kontakter som gör att han har kunnat tanka hem och byta barnbögporr i massor. Internationella bögchattgrupper där enbart högdjur ingår. Högdjur som kan skydda varandra och där fallet blir väldigt stort om någon avslöjar dem.

Det här är inte fråga om varselvästsberra som vill sätta på en 14-årig flicka.
Citera
2024-05-27, 19:02
Medlem
#422 En rundlagd bög som i likhet med andra bögar skriver kortfattat i chatten. Fick intrycket att han trodde att om det konfirmerades att han sökt hjälp, så skulle allt bli bra (ingen publicering).
Citera
2024-05-27, 19:07
Medlem
RollAWillSaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Han har ju dessutom suttit på arbetstidstid (antar jag) och lagt kuken på ratten och spelat in "Du kan få öva att suga min stora ådriga kuk"-videon i företagets bil. (Precis hur mycket hon vill får hon öva!) Han ska lära barnet hur hon ska göra.

"Jag älskar verkligen fitta! Jag hoppas att den är nyrakad!"

Skulle nån på mitt jobb slängt upp snopp eller snippa på tangentbordet och spelat in liknande material till ett barn (där man pratar om sig själv som pappis eller mammis) skulle vi också fått kicken pronto. Och då utgör vi ens inte en trafikfara, vi sitter bara på ett jävla kontor. Den här gubben sitter och rattar, runkar, snackar om sin stora och ådriga kuk och mimar fel till låtar han inte kan i sin betongbilskaraoke. Sicket psykfall. #421

Han rattrunkade och skickade videoinspelningar under arbetstid. Enligt en kollega så hade fabriken observerat hans avvik från planerad rutt till kunden. Måste vart himlens fröjder för honom att få köra stor betongbil till Sollentuna i syfte att plocka upp en tjej för en snabbkurs i hur man suger en ådrig kuk och hur man får stjärten blöt — och detta på åkeriets nota! Kanske ett par råd vad hunden är bra till om torktiden på betongen tillåter honom förkovringen. En riktig slemkung!

Han fick sparken från företaget 22 Maj på egen begäran. Företaget är stort och kör mer än bara betong.
Citera
2024-05-27, 19:10
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Jag får Robinsongäddvibbar av 421.

Det får jag med.

Hoppas hela hans familj för allt stöd och mycket kärlek i denna svåra tid.
Citera
2024-05-27, 19:13
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollAWillSave
Han rattrunkade och skickade videoinspelningar under arbetstid. Enligt en kollega så hade fabriken observerat hans avvik från planerad rutt till kunden. Måste vart himlens fröjder för honom att få köra stor betongbil till Sollentuna i syfte att plocka upp en tjej för en snabbkurs i hur man suger en ådrig kuk och hur man får stjärten blöt — och detta på åkeriets nota! Kanske ett par råd vad hunden är bra till om torktiden på betongen tillåter honom förkovringen. En riktig slemkung!

Han fick sparken från företaget 22 Maj på egen begäran. Företaget är stort och kör mer än bara betong.

Hur går snacket bland kollegor? Såg en kommentar på Dumpen där hans kollega pratar om att han möjligtvis kunde uppfattas som lite gubbsjuk (&#129326 ibland men att detta kom som en chock.
Citera
2024-05-27, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollAWillSave

Sjukt att sexdriften kan vara så snedvriden att man avviker ifrån sin övervakade rutt och drar iväg med en stor jäkla betongbil för att få ha sex i den. Vettet verkar ha flugit och farit sin kos på flera plan när fiskaren dök upp. Fascinerande!

Citera
2024-05-27, 19:18
Avslutad
Notera att äldre gäddor oftast stannar till och pratar, medans yngre oftast flyr fältet.
Citera
2024-05-27, 19:21
Medlem
dead-arsons avatar

Kul med en fackpampsgädda med rätt värdegrund inklämd bland alla varselsvästar.
Här kan det nog komma fram en massa smuts som vi kan gotta oss i. Det verkar rensas friskt på webben, vet inte om gäddan köpt Impulskollens deluxe-paket eller om hans fackförbund har en egen variant?

Smart tajming av Dumpen att släppa två riktiga kioskvältare i löningstider🙂
Senast redigerad av dead-arson 2024-05-27 kl. 19:30.
Citera
2024-05-27, 19:29
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Han har ju dessutom suttit på arbetstidstid (antar jag) och lagt kuken på ratten och spelat in "Du kan få öva att suga min stora ådriga kuk"-videon i företagets bil. (Precis hur mycket hon vill får hon öva!) Han ska lära barnet hur hon ska göra.

"Jag älskar verkligen fitta! Jag hoppas att den är nyrakad!"

Skulle nån på mitt jobb slängt upp snopp eller snippa på tangentbordet och spelat in liknande material till ett barn (där man pratar om sig själv som pappis eller mammis) skulle vi också fått kicken pronto. Och då utgör vi ens inte en trafikfara, vi sitter bara på ett jävla kontor. Den här gubben sitter och rattar, runkar, snackar om sin stora och ådriga kuk och mimar fel till låtar han inte kan i sin betongbilskaraoke. Sicket psykfall. #421

Ja, shit! Det är väl bara Besikta-gäddan som varit värre, ollade och runkade inne på en bemannad arbetsplats. Men han hade ju också den goda smaken att ta sig själv av daga...
Citera
2024-05-27, 19:31
Medlem
sunlesss avatar
422. Unionen!!

Bra val av låt. ”Vad gör jag nu?”
https://youtu.be/6u3xKil2weE?feature=shared
Citera
2024-05-27, 19:31
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson

Kul med en fackpampsgädda med rätt värdegrund inklämd bland alla varselsvästar.
Här kan det nog komma fram en massa smuts som vi kan gotta oss i.

Smart tajming av Dumpen att släppa två riktiga kioskvältare i löningstider🙂

422 kunde haft en lukrativ och lovande karriär framför sig vid de riktigt mustiga köttgrytorna. Att ta sig dit gör man inte på en kvart direkt.

Ska bli spännande och se om hans fackliga chefskompisar skyddar honom i hemlighet eller om han blir persona non grata. Något säger mig att han får en position nånstans i skymundan.
Senast redigerad av Carlbom 2024-05-27 kl. 19:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in