Citat:
Ursprungligen postat av
PROLIFIC
Han har ju dessutom suttit på arbetstidstid (antar jag) och lagt kuken på ratten och spelat in "Du kan få öva att suga min stora ådriga kuk"-videon i företagets bil. (Precis hur mycket hon vill får hon öva!) Han ska lära barnet hur hon ska göra.
"Jag älskar verkligen fitta! Jag hoppas att den är nyrakad!"
Skulle nån på mitt jobb slängt upp snopp eller snippa på tangentbordet och spelat in liknande material till ett barn (där man pratar om sig själv som pappis eller mammis) skulle vi också fått kicken pronto. Och då utgör vi ens inte en trafikfara, vi sitter bara på ett jävla kontor. Den här gubben sitter och rattar, runkar, snackar om sin stora och ådriga kuk och mimar fel till låtar han inte kan i sin betongbilskaraoke. Sicket psykfall. #421
Han rattrunkade och skickade videoinspelningar under arbetstid. Enligt en kollega så hade fabriken observerat hans avvik från planerad rutt till kunden. Måste vart himlens fröjder för honom att få köra stor betongbil till Sollentuna i syfte att plocka upp en tjej för en snabbkurs i hur man suger en ådrig kuk och hur man får stjärten blöt — och detta på åkeriets nota! Kanske ett par råd vad hunden är bra till om torktiden på betongen tillåter honom förkovringen. En riktig slemkung!
Han fick sparken från företaget 22 Maj på egen begäran. Företaget är stort och kör mer än bara betong.