2024-05-27, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Hur lyckades du?

Om du läser tråden så ser du att vi var många som fick tillbaka för ett par veckor sedan. Fick tillbaka 30 tusen. Men nu verkar det vara för sent. För många mailar dem och nu verkar de flesta bara stunta i det tyvärr...
Citera
2024-05-27, 14:05
Medlem
Jaha,

uttag från Revolut till mitt handelsbankskonto nekades alltså från min bank. Kan alltså inte ta del av mina pengar. Jävla byråkrati till helvetes land. Det är enbart för att Revolut är spelrelaterat. Är helt ny i svängen, hur i hela helvete, på ren svenska, (förbannad,) bär ni er åt för att ta del av era förtjänta pengar? Det här är ju helt fruktansvärt.

Går det att beställa ett Revolut kort och på så sätt ta ut pengar, alt beställa grejor på nätet och betala för vänners varor som de ist swishar eller vad är mitt alternativ här?
Citera
2024-05-27, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Om du läser tråden så ser du att vi var många som fick tillbaka för ett par veckor sedan. Fick tillbaka 30 tusen. Men nu verkar det vara för sent. För många mailar dem och nu verkar de flesta bara stunta i det tyvärr...

ok. konstigt. Vad tjänar dom på och bara ge tillbaka till vissa? Då är de ju inte rentvådda ändå.
Citera
2024-05-27, 14:49
Avslutad
Svarar transactworld tillika "Support8" andra här? Jag väntat över 1 vecka på refund, ingenting återbetalning medans andra fått från de va? Någon tidagare nämnde de är pålitliga, har fått refunds från de. Har någon fått senaste tid från de?

Mvh
Senast redigerad av Puttetutte421 2024-05-27 kl. 15:14.
Citera
2024-05-27, 15:30
Avslutad
Har någon fått svar, utbetalning från "Elegro" senaste dagarna?
Citera
2024-05-27, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Jaha,

uttag från Revolut till mitt handelsbankskonto nekades alltså från min bank. Kan alltså inte ta del av mina pengar. Jävla byråkrati till helvetes land. Det är enbart för att Revolut är spelrelaterat. Är helt ny i svängen, hur i hela helvete, på ren svenska, (förbannad,) bär ni er åt för att ta del av era förtjänta pengar? Det här är ju helt fruktansvärt.

Går det att beställa ett Revolut kort och på så sätt ta ut pengar, alt beställa grejor på nätet och betala för vänners varor som de ist swishar eller vad är mitt alternativ här?

Ja det är inga problem, ha det som resepengar eller något, eller allt du ska handla i andra valutor, Revolut har bra växlingskurser. Du kan beställa både fysiskt kort eller bara köra ett virtuellt kort som du lägger in mobilen och betalar med när du är ute.
Du kan också kopplat Revolut till PayPal och vissa kryptoplattformar om det lockar dig.
Citera
2024-05-27, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttetutte421

Fick tillbaka 16 tusen från Elegro förra veckan. Vet inte hur de är nu dock. De kanske också börjat ignorera. Känns som man är för sent ute om man börjar ta kontakt nu...
Citera
2024-05-27, 15:35
Medlem
Jaha då vann zimpler.. snart är
Dom väl tbx
Citera
2024-05-27, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Jaha då vann zimpler.. snart är
Dom väl tbx

Det är inte säkert, det kan mycket också bara ha handlat om att slippa betala vitet på 25 miljoner.

Men vi får se vad som händer.
Citera
2024-05-27, 16:12
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Fick detta från (Nun -Tech) idag.

Dear Sir,

"we have taken careful note of the elements that you have brought to our attention.

However, we invite you to contact the site directly which you used to acquire the goods and services you wished to benefit from.

Indeed, our role is limited to fulfilling regulatory vigilance obligations.

Kycoin is our utility token which allows this site and its users, including you, to benefit from its identification services.

Thank you.

Yours sincerely,"

Kan någon hjälpa mig med svar till de, vad säga tillbaks? Någon som har ork eller idéer? Finns det ett auto skick igen, en mall man kan ta del av?

Jag har inte hängt med i tråden alls, vad är det ni alla diskuterar? är det någon sida ni har problem med?
Citera
2024-05-27, 16:21
Medlem
Citat:
Fick svar idag av elegro.

Hello,

We wanted to inform you that we have initiated the refund process.

The funds will arrive on your source card within 5-7 business days, depending on your bank's processing time.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Support Team
Citera
2024-05-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melonbig
Fick svar idag av elegro.

Hello,

We wanted to inform you that we have initiated the refund process.

The funds will arrive on your source card within 5-7 business days, depending on your bank's processing time.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Support Team

När mailade du dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in