2024-05-26, 11:03
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groffwiththecloff
Verkligen. Snubben är 18 år och man ser ju att han är ämnad för större saker. Inte hans fel att folk runt omkring (som alltid) osunt hypar upp unga spelare Låt han göra sin grej och som han också gör bättre än nån annan 18-åring i Allsvenskan. Som trogen Maifare kunde jag bara applådera Bergvall igår. Det var som när en viss Zlatan var på Strandvallen i början av 2000-talet. Det är bara att uppskatta talangen som i det stora hela är hur positivt som helst för svensk fotboll.

Talanglös... gå och lägg dig din fjant.

EDIT: Ursäkta. Inte du då såklart utan fjanten som kallade honom talanglös.

Herregud. Ni i Greta, förlåt Lukas-kulten blir bara värre och värre. Nu jämför ni alltså honom med Z? Skämskudde fram.
Citera
2024-05-26, 11:06
Medlem
Citat:
Återigen. Det händer absolut ingenting i den situationen. Du tror inte Wikheim eller nån annan hade reagerat? Eller djurgårdsklacken precis bakom mål? Om du dessutom anser det där vara straff, men inte situationen med Gustafson, så går det inte att ta dig seriöst...

Och vadå länka till den situationen?! Fan inte mitt fel att det jävla klippet du länkade inte hade med den sekvensen. Menar du då att det inte hände fastän du själv konstaterat att det faktiskt hände. Du är ju helt vilse.
Jag anser inte att någon av dessa situationer ska vara straff egentligen och det gör nog ingen annan heller utom kommentatorn, som tjatade om det (dock inte experten), Fredrik29 (som inte såg matchen) och du.
Citera
2024-05-26, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Herregud. Ni i Greta, förlåt Lukas-kulten blir bara värre och värre. Nu jämför ni alltså honom med Z? Skämskudde fram.

Om du skaffar dig lite läsförståelse så ser du att jag uppskattar talangen Bergvall visade igår på Strandvallen likt Zlatan gjorde på samma plats för en herrans massa år sedan. Ingenstans jämför jag deras talang sinsemellan. Gå och tugga fradga någon annanstans ditt jävla mähä.
Citera
2024-05-26, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Jag anser inte att någon av dessa situationer ska vara straff egentligen och det gör nog ingen annan heller utom kommentatorn, som tjatade om det (dock inte experten), Fredrik29 (som inte såg matchen) och du.

https://diftv.solidtango.com/video/presskonferensen-mjaellby-djurgarden

02:57 in i klippet pratar Torstensson om situationen. Kolla på Lagerlöf bredvid (som knappast brukar vara tyst om han inte håller med...) och läs in hans tystnad. Klart att det var straff och det vet Lagerlöf och kompani om.
Citera
2024-05-26, 11:18
Medlem
Citat:

02:57 in i klippet pratar Torstensson om situationen. Kolla på Lagerlöf bredvid (som knappast brukar vara tyst om han inte håller med...) och läs in hans tystnad. Klart att det var straff och det vet Lagerlöf och kompani om.
Jag skiter i om han pratar om situationen, vill se klipp, absolut inte mer straff än då Wikheim blir dragen i armen och tappar balansen.
Citera
2024-05-26, 11:22
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Om du skaffar dig lite läsförståelse så ser du att jag uppskattar talangen Bergvall visade igår på Strandvallen likt Zlatan gjorde på samma plats för en herrans massa år sedan. Ingenstans jämför jag deras talang sinsemellan. Gå och tugga fradga någon annanstans ditt jävla mähä.
Fast det gör du ju indirekt oavsett vad du skriver? Lär dig formulera logiska meningar ditt apskaft.
Citera
2024-05-26, 11:22
Medlem
Citat:
Jag skiter i om han pratar om situationen, vill se klipp.

Haha men alltså... Jag kan inte rå för att det inte finns med i nåt klipp nånstans, vilket är jävligt märkligt. Förnekar du att det inte hände eller vad fan dillar du om?

Inte säkert att du har tv4play, men jag länkar ändå. Ca 01.28.25 in i klippet...

https://www.tv4play.se/video/5662b04f974f2f66c75b/mjallby-aif-djurgardens-if
Citera
2024-05-26, 11:24
Medlem
Citat:
Haha men alltså... Jag kan inte rå för att det inte finns med i nåt klipp nånstans, vilket är jävligt märkligt. Förnekar du att det inte hände eller vad fan dillar du om?

Inte säkert att du har tv4play, men jag länkar ändå. Ca 01.28.25 in i klippet...

https://www.tv4play.se/video/5662b04f974f2f66c75b/mjallby-aif-djurgardens-if
Nej, det är inte märkligt med tanke på att det var en ickesituation, och nej jag har inte tv4 plus.
Citera
2024-05-26, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Fast det gör du ju indirekt oavsett vad du skriver? Lär dig formulera logiska meningar ditt apskaft.

Inte mitt fel att ditt logiska tänkande sviktar. Som sagt, käka fradga någon annanstans.
Citera
2024-05-26, 11:27
Medlem
Teus avatar
Citat:

Du tror väl för fan inte någon klickar på en länk som heter "diftv.solidtango". Kunde ni inte hitta ett ordentlig domännamn eller?
Citera
2024-05-26, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Du tror väl för fan inte någon klickar på en länk som heter "diftv.solidtango". Kunde ni inte hitta ett ordentlig domännamn eller?

Hepp, men ok. Här då:

https://www.dif.se/video/2024/maj/presskonferens-mjallby-djurgarden
Citera
2024-05-26, 11:36
Medlem
Citat:
Nej, det är inte märkligt med tanke på att det var en ickesituation, och nej jag har inte tv4 plus.

Nej ok, det var ju synd. Då kan jag tyvärr inte visa något klipp. Du tycker inte att det är straff och det får du tycka då. Trist och löjligt dock att du påstår att det är en ickesituation. Om det vore tvärtom (som jag sagt innan) hade jag blivit galen på Gustafson som Maifare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in