2024-05-08, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dobermaan
Jag kände Korven och umgicks med honom personligen, va hemma hos honom minst en gång i veckan och snackade om både det ena och det andra.....han må ha varit mycket och gjort mycket under sitt liv men han blev inte utesluten som "Out" utan han lämnade "Left" och det vet jag med tanke på att det är i tatuerat "Left" och vilket datum vid en av hans gaddningar som tillhör klubben....det utöver det faktum att vi har pratat om det flertalet gånger, dock utan att jag fått reda på anledning, han va fortfarande för ledsen över det för att vilja berätta såvitt jag vet. Och när det kommer till er pissfittor som säger både det ena efter det andra elaka så ska ni veta att han va en bättre far till sin väldigt unga son och brydde sej om honom betydligt mer än MÅNGA föräldrar gör i dagens läge...när det kommer till hans betydligt äldre dotter som har eget/egna barn så vet jag inte så mycket mer än att han hade god kontakt med henne såvitt jag förstått det.....jag har bara träffat mamman till hans son en gång så henne tänker jag inte säga något om överhuvudtaget.

Jävla vidriga människor som kommenterar saker här sen en obestämd tid tillbaka, jag är helt jävla säker på att han va en bättre far till sin son än vad många som kommenterat här är utan minsta lilla tvekan. Så jävla tragiskt att se vad som hänt med detta forum!

RIP Johnny jag kommer aldrig att glömma dej och alltid sakna dej!! 😪
En som förskönar honom på det sätt som du gör, är förmodligen ett lika stort trasch själv.
Säg det till alla han misshandlat, hotat, utpressat, ditt förbannade pucko
Citera
2024-05-09, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonshineee
En som förskönar honom på det sätt som du gör, är förmodligen ett lika stort trasch själv.
Säg det till alla han misshandlat, hotat, utpressat, ditt förbannade pucko

+1 på den
Kan bara hålla med dig.
Citera
2024-05-09, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Haha okej, jag har kört en polaris khaos 146" (155" Är olycksmaskinen) ca 30 mil denna säsong och den gick backa så förmodligen nått fel på den då.
Knappast när den grävt ned sig som på bilden!
Citera
2024-05-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ismx

Snälla kan du förklara för mig då varför denna skoter inte ska gå att backa med?
På bilden ser man ju tydligt att det inte är någon speciellt djup snö.
Skulle man inte klara av att lägga i backen så är det ju bara att dra skotern för hand bakåt en halvmeter, speciellt om man är två.
Men som bara du verkar se så kanske skotern är skrot, skulle kunna förklara varför de inte körde vidare.
Citera
2024-05-09, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ismx

Hehe är den där nedgrävd, kanske om de vore en gammal aktiv...
Citera
2024-05-12, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.guld
Korven?
Är det en lokal kändis? Klassisk lagar/pundarsnubbe som brukade köra stöldturné? Tänkte om de fanns någon mer info om personen i fråga eftersom ingen verkade saknat dem
En 3e person var med. Han var med när dem krasha drog hem o sa inget till nån om att han lämnade sina polare i nöd. Han har nu 2 liv på sitt samvete.
Citera
2024-05-13, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorann36
En 3e person var med. Han var med när dem krasha drog hem o sa inget till nån om att han lämnade sina polare i nöd. Han har nu 2 liv på sitt samvete.
Vad snackar du för skit?
Citera
2024-05-13, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorann36

om nu person nr 3 kunde ta sig därifrån oskadd utan större problem så var inte person 1 o 2 i nöd

om ditt påstående stämmer så var person 3 förmodligen bara lite vettigare än de andra o gick därifrån ist för att stanna kvar
Citera
2024-05-13, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sm340
Snälla kan du förklara för mig då varför denna skoter inte ska gå att backa med?
På bilden ser man ju tydligt att det inte är någon speciellt djup snö.
Skulle man inte klara av att lägga i backen så är det ju bara att dra skotern för hand bakåt en halvmeter, speciellt om man är två.
Men som bara du verkar se så kanske skotern är skrot, skulle kunna förklara varför de inte körde vidare.
Om det är djup snö gräver den sig när man backar, det är därför man har flip om back ska fungera
Citera
2024-05-17, 10:10
Medlem
Hela händelseförloppet känns ju lite skumt. Enligt polisen så hade de ringt ett samtal till en bekant ca två timmar EFTER stölden, och då var det tydligen ingen nödsituation. Hittades de nära stöldplatsen? Har polisen kommit ut med nån ny info?

De stal alltså skotern, gjorde något i två timmar, sedan ringde de till en bekant och då var det ingen nödsituation enligt polisen iaf, och sedan hittas de döda vid skotern.

Stod det nåt om de var klädda för en skotersituation, som att de var förberedda, eller såg det mer ut som en spontan stöld?

Kan stöldoffret ha vart med på hela upplägget? Stod det nåt om att han var hemma eller bortrest vid stölden?
Senast redigerad av Thenwhat 2024-05-17 kl. 10:37.
Citera
2024-05-20, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenwhat
Hela händelseförloppet känns ju lite skumt. Enligt polisen så hade de ringt ett samtal till en bekant ca två timmar EFTER stölden, och då var det tydligen ingen nödsituation. Hittades de nära stöldplatsen? Har polisen kommit ut med nån ny info?

De stal alltså skotern, gjorde något i två timmar, sedan ringde de till en bekant och då var det ingen nödsituation enligt polisen iaf, och sedan hittas de döda vid skotern.

Stod det nåt om de var klädda för en skotersituation, som att de var förberedda, eller såg det mer ut som en spontan stöld?

Kan stöldoffret ha vart med på hela upplägget? Stod det nåt om att han var hemma eller bortrest vid stölden?

har det framkommit exakt när stölden skedde?

skoterägaren var hemma enligt nk/nsd

undrar oxå om det var planerat att sno den eller om de bara behövde köra hem. vad de hade för kläder borde ju indikera sånt
Citera
2024-05-26, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betonggalge
har det framkommit exakt när stölden skedde?

skoterägaren var hemma enligt nk/nsd

undrar oxå om det var planerat att sno den eller om de bara behövde köra hem. vad de hade för kläder borde ju indikera sånt

Inte sett nån exakt tid då stölden ägde rum, men enligt polisen ska någon av de ringt ett samtal till en bekant, två timmar efter stölden. Så polisen måste ju iaf veta den exakta tiden då.

Vet någon hur nära stöldplatsen de hittades sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in