2024-05-24, 08:51
Medlem
donald12s avatar
Kinesisk mercenary pratar om hur det är att strida i Ukraina. Ryzka rekryter lever ungefär 8-10 h innan de är dödade. Drönare överallt o ingenstans att gömma sig.
Anfall efter anfall misslyckas

Klart intressant video

https://youtu.be/K_jdfaI5dyQ?si=0DYb7NDaFRZO3qR6
Citera
2024-05-24, 08:51
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankylosaurus
Jag orkar inte gå igenom alla inlägg för att hitta den första dåren, dvs dåre nummer 1, som certifierade att "vi" skulle döda alla ryssar. Sedan har åtminstone två andra svarat på min fråga om vilka dessa "vi" är, men svaret har inte varit ett svar utan bara något i stil med "att det är helt uppenbart och alla fattar det, utom Putlervatniks, etc."

Jag tycker inte det är ett tillfredställande svar.

Hur svårt kan det vara att förklara vilka det är som skall utföra folkmordet och hur det skall gå till?
Ryssarna har ju det gemensamt med resten av mänskligheten att de inte kommer att sitta passivt och vänta på att "vi", vilka "vi" nu är, kommer för att utrota dem. De kommer att försvara sig, varpå många av dessa "vi" också kommer att dö. Det blir ju det totala kriget.

Så vilka är dessa "vi" som är beredda att göra den här uppoffringen och hur skall det gå till?

Finns det inte någon folkmordsivrare på flashback som kan förklara?

Jag misstänker självklart att dessa "vi" är patetiska tangentbordskrigare, som som vanlligt förväntar sig att någon annan skall göra jobbet åt dem. Inte många av de som vill se alla ryssar döda är beredda att själva kavla upp ärmarna.

?

Läste du inte mitt svar eller?
Citera
2024-05-24, 08:52
Medlem
Onyourknees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Sorgligt att läsa att Usas propaganda inte ifrågasätts mer.
Det är ju väl känt att CIA har huserat väldigt länge i Ukraina och målet med denna operation är att få Ryssland på fall så det väldiga landet kan styckas upp.
Planen var ju att väst skulle göra jobbet åt usa som sedan då kunde gå in och ta vad dom ville ha. Nu har det ju visats att det gick åt helvete helt enkelt, så nu handlar det inte längre om Ukraina kommer att förlora kriget eller inte utan vem som kommer få skulden för att det gick åt helvete.
Därför låtsas usa nu att fortsätta stödja Ukraina för då kan dom peka på Ukraina och säga att trots allt stöd ni har fått klarade ni inte av det, så då går usa fri.
Hur det blir med skuldfrågan för länderna i Europa är ju en helt annan sak eftersom dom själva har erkänt att dom inte klarat av att få fram det stöd dom lovat.
Hade varit skönt om Rysshelvetet styckats upp. Ett problem mindre i världen.
Citera
2024-05-24, 08:53
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Jag orkar inte gå igenom alla inlägg för att hitta den första dåren, dvs dåre nummer 1, som certifierade att "vi" skulle döda alla ryssar. Sedan har åtminstone två andra svarat på min fråga om vilka dessa "vi" är, men svaret har inte varit ett svar utan bara något i stil med "att det är helt uppenbart och alla fattar det, utom Putlervatniks, etc."

Jag tycker inte det är ett tillfredställande svar.

Hur svårt kan det vara att förklara vilka det är som skall utföra folkmordet och hur det skall gå till?
Ryssarna har ju det gemensamt med resten av mänskligheten att de inte kommer att sitta passivt och vänta på att "vi", vilka "vi" nu är, kommer för att utrota dem. De kommer att försvara sig, varpå många av dessa "vi" också kommer att dö. Det blir ju det totala kriget.

Så vilka är dessa "vi" som är beredda att göra den här uppoffringen och hur skall det gå till?

Finns det inte någon folkmordsivrare på flashback som kan förklara?

Jag misstänker självklart att dessa "vi" är patetiska tangentbordskrigare, som som vanlligt förväntar sig att någon annan skall göra jobbet åt dem. Inte många av de som vill se alla ryssar döda är beredda att själva kavla upp ärmarna.

Du bara hittar på, som alltid. Oändligt tröttsamt.

Hur gick det med terrordådet som du sa var Ukrainare, nu har din husbonde sagt att det var IS....
Citera
2024-05-24, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
?

Läste du inte mitt svar eller?

Var förklarade du vilka vi är och hur folkmordet skall gå till?
Citera
2024-05-24, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Trådens ämne gäller inte att falskeligen beskylla andra för att hitta på saker.
Faktum finns i officiella Amerikanska dokument där operationer i Ukraina pågått sedan sent 1940-tal.
Operation Aerodynamic som skapades av CIA är precis vad som fortgår än idag, och oavsett vad landet kallas dvs. Sovjet eller Ryssland så är målet detsamma.
Att Putin invaderade Ukraina är endast svaret på den fortfarande pågående operationen att destabilisera, stycka upp och ta kontrollen över Ryssland.
Läs och lär:

Den här tråden handlar om Rysslands invasion av Ukraina. Det borde t o m du och din sort ha fattat vid det här laget
Citera
2024-05-24, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Sorgligt att läsa att Usas propaganda inte ifrågasätts mer.
Det är ju väl känt att CIA har huserat väldigt länge i Ukraina och målet med denna operation är att få Ryssland på fall så det väldiga landet kan styckas upp.
Planen var ju att väst skulle göra jobbet åt usa som sedan då kunde gå in och ta vad dom ville ha. Nu har det ju visats att det gick åt helvete helt enkelt, så nu handlar det inte längre om Ukraina kommer att förlora kriget eller inte utan vem som kommer få skulden för att det gick åt helvete.
Därför låtsas usa nu att fortsätta stödja Ukraina för då kan dom peka på Ukraina och säga att trots allt stöd ni har fått klarade ni inte av det, så då går usa fri.
Hur det blir med skuldfrågan för länderna i Europa är ju en helt annan sak eftersom dom själva har erkänt att dom inte klarat av att få fram det stöd dom lovat.

Ni ryssråttor verkar gå full retard idag. Tråden handlar inte om USA.
Citera
2024-05-24, 09:01
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Var förklarade du vilka vi är och hur folkmordet skall gå till?

Never mind. Du är inte - och har aldrig varit - intresserad av samtal
Citera
2024-05-24, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Never mind. Du är inte - och har aldrig varit - intresserad av samtal

Jag är intresserad av enkla svar på enkla frågor. Men det är det ingen som klarar av. Många kommer med svepande formuleringar om hur ryssen skall dödas, men ingen kan förklara vem som skall göra det och hur det skall gå till.
Citera
2024-05-24, 09:08
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Jag är intresserad av enkla svar på enkla frågor. Men det är det ingen som klarar av. Många kommer med svepande formuleringar om hur ryssen skall dödas, men ingen kan förklara vem som skall göra det och hur det skall gå till.

Det rimliga är Ukraina, med extremt liten hjälp från väst gör det iom att Ukraina försvarar sig från total utplåning. Putin tar ju hjälp av nordkorea, iran, syrien, tjetjenien och diverse afrika länder. Vilka drömländer, negrer och muslimer som putin låter mörda vita européer.
Citera
2024-05-24, 09:09
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Nu handlar tråden om Rysslands illegala invasion av Ukraina. Ett angrepp vars brutalitet du ideligen försvarar. Att du inte skäms
Citera
2024-05-24, 09:10
Medlem
RealTides avatar
Citat:

Vad sägs om det här?, är det en acceptabel metod?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Oddjob

Det krävs dock en jävla massa hattar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in