2024-05-20, 10:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hur ser de ut i sjukstugan/skadelistan?
Jag är nöjd om vi får med oss 1 poäng hem,
Häcken känns vissa matcher de ska va i botten härva,för sen nästa spela som de kan konkurrera med oss i toppen.
1-1 känns som ett gångbart resultat

Vi har inga ordinarie högerbackar med idag. Så Makolli kanske med Rieks som understöd för att stabilisera den kanten annars ordinarie.
Citera
2024-05-20, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Vi har inga ordinarie högerbackar med idag. Så Makolli kanske med Rieks som understöd för att stabilisera den kanten annars ordinarie.
Gillar Makolli,bra han får kastas in i förmodade heta matcher gör sin utveckling
Citera
2024-05-20, 10:57
Medlem
Salorms avatar
Torskar häcken idag är de 3 poäng ned till 10 platsen.. Känns som det blir ett bottenår för denna gigant i år.
Citera
2024-05-20, 11:00
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Gillar Makolli,bra han får kastas in i förmodade heta matcher gör sin utveckling

Makolli till höger om vi spelar trebackslinje. Skogmar om vi spelar med fyra.
Citera
2024-05-20, 11:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
tog inte tvåan på ett försvararben?

Såg så ut men oavsett ska han inte släppa in första målet precis som du skrev men han gör såna här tabbar i var och varannan match.

Sen är Berg nog allsvenskans sämsta matchcoach han gör ju förhelvete inga byten eller försöker ändra på matchbilden helt snurrigt är det!
Citera
2024-05-20, 12:19
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Märkligt att läsa gnagets fokus på Nordfeldt när fokus borde vara på vad fan Henning Berg sysslar med, så defensivt och fegt gnaget har jag nog aldrig sett innan. Visst Pinas skott kanske inte är otagbart men ingen tavla heller, bra tryck på skottet och perfekt placerat.
Absolut ingen tavla. Men det syns att det är en målvakt helt utan självförtroende och form.

Dovin hade tagit den
Citera
2024-05-20, 12:57
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Om du med jackpot menar en värdeminskning på 40 milj kr över natten på Adjei? Så visst.👍

Enligt säkra källor till FD så finns 3-4 klubbar som efter Adjeis succé står i kontakt med Hammarby och vill köpa loss honom.

Pengarna det handlar om är sju miljoner euro vilket motsvarar 81 miljoner kronor up front samt bonusar på 15-20 miljoner.
Det är med andra ord en affär inte långt i från 100 miljoner.
Det är pengar som skulle krossa det nuvarande klubbrekordet: Williot Swedberg till Celta Vigo för 55 miljoner.

Klubbarna det handlar om har scoutat Adjei hela denna vår och uppges på väg till Sverige under sommaruppehållet för att inleda förhandlingar med Hammarby Fotboll.

FOTNOT: Lorients köpoption med Hammarby var värd 65 miljoner i grundsumma plus 10-15 miljoner i bonus.

- -

Du och kukhyenan är så fulla av skit att forumet blir tramsigt.
Citera
2024-05-20, 13:10
Medlem
Salorms avatar
han lappen Björnström borde ju faktiskt få ett par matcher efter hjärnsläppet mot Hammar igår, men jag är lite tudelad där för tappar sorkarna honom så blir dom nästan dubbelt så bra... :/
Citera
2024-05-20, 13:40
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Om du med jackpot menar en värdeminskning på 40 milj kr över natten på Adjei? Så visst.👍
Dels så stämmer det inte och dels så ser jag hellre att bra spelar stannar, trött på cirkusen.
Citera
2024-05-20, 13:47
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Så jävla dålig. Jag hade fan räddat 1-0 igår.
ja,för att du hade stått så jävla felplacerad i målet o vaktat den stolpen
Citera
2024-05-20, 14:17
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Enligt säkra källor till FD så finns 3-4 klubbar som efter Adjeis succé står i kontakt med Hammarby och vill köpa loss honom.

Pengarna det handlar om är sju miljoner euro vilket motsvarar 81 miljoner kronor up front samt bonusar på 15-20 miljoner.
Det är med andra ord en affär inte långt i från 100 miljoner.
Det är pengar som skulle krossa det nuvarande klubbrekordet: Williot Swedberg till Celta Vigo för 55 miljoner.

Klubbarna det handlar om har scoutat Adjei hela denna vår och uppges på väg till Sverige under sommaruppehållet för att inleda förhandlingar med Hammarby Fotboll.

FOTNOT: Lorients köpoption med Hammarby var värd 65 miljoner i grundsumma plus 10-15 miljoner i bonus.

- -

Du och kukhyenan är så fulla av skit att forumet blir tramsigt.

Sen har ju erfarenheten lärt oss att avvakta en resultaträkning innan rykten om bajenmiljoner kan valideras. Senast vid årsskiftet rapporterades det om bud runt 100 mkr för The Duke som er sportchef nyligen dementerade någonsin skulle existerat?

Citat:

Jag hade nog fan missat ändå. Lägga sig på marken på under tre sekunder är inget man tar för givet längre.
Citera
2024-05-20, 14:45
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Hahaha du fattar nog inte hur rätt du har! Jag har stått i mål två gånger i mitt liv. Ofrivillig rotation båda gångerna under säsonger i korpen när våran ordinarie målvakt var skadad. Vid första tillfället var jag en ganska offensiv målvakt som ofta var uppe på halva plan. Problemet var en gång när jag ganska tidigt började backa tillbaka mot målet när jag såg att motståndarna hade en omställning på gång. Jag önskar att jag hade backat tillräckligt rakt för att åtminstone täcka en stolpe... Men jag hamnade bredvid målet istället. Jag tänker absolut inte säga vilka vi mötte då det kan bli en del missförstånd.

Detta var ändå min bästa insats som målvakt. Andra gången gick det sämre.

Men jag hade ändå varit närmare att rädda det målet igår än vad Nordfeldt var!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in