2024-05-14, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Händer en väldig massa var dag. Nordens i särklass mest aktiva nationella organisation. Bara läsa på motståndsrörelsen.se själv och plocka dina körsbär. Var det något speciellt du tänkte på?
Tänkte mer på deras youtube , inte varit aktiva därför jag frågade mvh
Citera
2024-05-14, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Tänkte mer på deras youtube , inte varit aktiva därför jag frågade mvh

Aha ok, det är för att judekontrollerade Youtube censurerar Motståndsrörelsen sen många år tillbaka. Alla filmer som läggs upp som är positiva till Motståndsrörelsen raderas.

På Peertube.se hittar du alla filmer från Motståndsrörelsen nu för tiden.
Citera
2024-05-14, 10:25
Avslutad
Citat:
Aha ok, det är för att judekontrollerade Youtube censurerar Motståndsrörelsen sen många år tillbaka. Alla filmer som läggs upp som är positiva till Motståndsrörelsen raderas.

På Peertube.se hittar du alla filmer från Motståndsrörelsen nu för tiden.
Aha är Peertube.se deras egna sida?
Citera
2024-05-14, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Aha är Peertube.se deras egna sida?

Vem som äger den vet jag faktiskt inte, men alla Motståndsrörelsens filmer finns där i varje fall och nya laddas upp där.
Citera
2024-05-14, 12:26
Avslutad
Citat:
Vem som äger den vet jag faktiskt inte, men alla Motståndsrörelsens filmer finns där i varje fall och nya laddas upp där.
Är det bara från Nmr eller kan vem som helst ladda upp videos där? Är det som youtube fast ocensurerade videos?
Citera
2024-05-14, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Försvagad, hur tänker du då?
3 demos förra året, en i år, 1 maj protesterna, 8 torgmöten i helgen, massiv propaganda offensiv i 47(?) kommuner samtidigt
Försvagade på så sätt att man inte lyckas samla i närheten lika många personer till sina demonstrationer som innan splittringen 2019. Att NMR lyckas bedriva propaganda genom att sätta upp klistermärken i några kommuner är väl knappast något att skryta om.
Citera
2024-05-14, 14:18
Medlem
Dorniers avatar
Borde inte NMR ta fram egna kepsar också, nu när man har både jackor, tröjor och buffar?

bild på motståndsmän med icke enhetliga kepsar
Citera
2024-05-15, 05:49
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Försvagade på så sätt att man inte lyckas samla i närheten lika många personer till sina demonstrationer som innan splittringen 2019. Att NMR lyckas bedriva propaganda genom att sätta upp klistermärken i några kommuner är väl knappast något att skryta om.
Inget försök har gjorts eftersom de kör blixtdemos istället efter det som hände i Gbg och Kungälv.

Varför ha allmänna demos om snuten mobiliserar och sedan står axel mot axel med inbyssade rödingar som kastar grejer?
Nej det ser bättre ut med blixtdemos och de får fram sitt budskap tydligt.
Innan coronan så var det 1 demo en dag om året, förra året så var det 3 dagar och i år är redan en avklarad
Citera
2024-05-15, 10:32
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooke

Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Inget försök har gjorts eftersom de kör blixtdemos istället efter det som hände i Gbg och Kungälv.

Varför ha allmänna demos om snuten mobiliserar och sedan står axel mot axel med inbyssade rödingar som kastar grejer?
Nej det ser bättre ut med blixtdemos och de får fram sitt budskap tydligt.
Innan coronan så var det 1 demo en dag om året, förra året så var det 3 dagar och i år är redan en avklarad

Det är briljant, gerilla-demos, man slår till helt oväntat.
Citera
2024-05-16, 20:08
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Det är briljant, gerilla-demos, man slår till helt oväntat.
Gerilla-demos tror jag mycket på...

En annan sak som jag tror mycket på är att Greta Thunbergs vänsterextremistiska mamma nu skäms väldigt mycket över att hennes dotter har blivit Israel-hatare... Allvarligt, är Same-Simon Holmqvist verkligen så här dum i huvudet på riktigt?

Jag upplever att NMR ljuger eller feltolkar saker. Min bild av hela Eurovision-spektaklet stämmer inte alls överens med den bild som Radio Nordfront-gänget har. Det som jag såg när jag tittade på Eurovision-finalen var hur alla de perversa HBTQI-människorna totalt mobbade ut Israel. Stackars hon Eden Golan, vars framförande faktiskt var ganska vackert, som blev något så fruktansvärt mobbad av hela woke-världen.

I mitt kanske inte så smarta huvud går inte det här ihop. Om judarna styr världen, hur kan då ett sådant här stort evenemang bli till en endaste stor antisemitismfestival?

Det här var mobbning och jag satt faktiskt och hejade jättemycket på Eden Golan.

Eden Golan - Hurricane
Citera
2024-05-16, 21:19
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Gerilla-demos tror jag mycket på...

En annan sak som jag tror mycket på är att Greta Thunbergs vänsterextremistiska mamma nu skäms väldigt mycket över att hennes dotter har blivit Israel-hatare... Allvarligt, är Same-Simon Holmqvist verkligen så här dum i huvudet på riktigt?

Jag upplever att NMR ljuger eller feltolkar saker. Min bild av hela Eurovision-spektaklet stämmer inte alls överens med den bild som Radio Nordfront-gänget har. Det som jag såg när jag tittade på Eurovision-finalen var hur alla de perversa HBTQI-människorna totalt mobbade ut Israel. Stackars hon Eden Golan, vars framförande faktiskt var ganska vackert, som blev något så fruktansvärt mobbad av hela woke-världen.

I mitt kanske inte så smarta huvud går inte det här ihop. Om judarna styr världen, hur kan då ett sådant här stort evenemang bli till en endaste stor antisemitismfestival?

Det här var mobbning och jag satt faktiskt och hejade jättemycket på Eden Golan.

Eden Golan - Hurricane
Svensk nationalism 2024 sammanfattat i ett inlägg.
Citera
2024-05-16, 21:44
Medlem
Nyreggadjudes avatar
I förra veckans RN menade Simon Holmqvist att "hela systemet" förmodligen håller på att braka samman. De här fantasierna och föreställningarna som genomsyrar hela nationalistsfären i väst är helt tygellösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in