2024-05-14, 11:34
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paleoketovor
Barn som stödjer Hamas? Du är sjuk i huvudet.

Det är olyckligt att barn råkar illa ut, men det är en konsekvens av deras föräldrars val. Om man hela tiden ska tänka på vad som är maximalt humant så kommer skrupellösa samvetslösa terrorister ta över hela världen.
Citera
2024-05-14, 11:36
Medlem
Paleoketovors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det är olyckligt att barn råkar illa ut, men det är en konsekvens av deras föräldrars val. Om man hela tiden ska tänka på vad som är maximalt humant så kommer skrupellösa samvetslösa terrorister ta över hela världen.

Därmed har vi gjort klart att det är moraliskt motiverat för Tehran att driva ut de sionistiska terroristerna med några nukleära laddningar.
Citera
2024-05-14, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Jämförelsen är irrelevant eftersom i Ukraina pågår ett anfallskrig, en diktatur gick in i Ukraina och försöker ta över landet. I Gaza handlar det om att palestinierna skyddar terroristerna i Hamas vilka i sin tur utförde ett massmord i oktober förra året. När palestinierna lämnar över medlemmarna i Hamas slutar dödandet i Gaza
Egentligen är dessa krig ganska lika, Hamas anföll Israel, Ryssland anföll Ukraina, både Ukraina och Israel utkämpar ett försvar mot sin motståndare, bara det att hela europa står på Ukrainas sida, man tillåts vara med o få politiskt stöd via ESC, medans många försöker fördöma Israel för att få vara med i ESC.
Man hejar på Ukrainas försvar och dödandet av en massa ryssar, man fördömer Israel för man försvara sig.
Ukraina kan inte föra statistik över hur många som dödats av ryssen, eller hur många barn o kvinnor som dödats eller utsatts för tortyr, medan Hamas verka ha GPS sändare på varje barn o kvinna på dessa i Palestina.
Varav inte svårt o förstå att många faller offer o försvarar Hamas sätt att framför propaganda för sin sak, där man via sina protester öppet stödjer en terrorist grupp och dess propaganda.
Citera
2024-05-14, 11:40
Bannlyst
Citat:
Med den logiken är det alltid OK att utrota dom man känner för att utrota.
Citera
2024-05-14, 11:45
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paleoketovor
Därmed har vi gjort klart att det är moraliskt motiverat för Tehran att driva ut de sionistiska terroristerna med några nukleära laddningar.

Vilka terrorister?

Vilka tomtar kan göra vilka definitioner som helst, det gör dem inte sanna. Jag kan identifiera mig till en älg, det gör mig inte till en älg.
Citera
2024-05-14, 11:48
Medlem
theshades avatar
Jag tycker att hon kan flytta till Gaza. Kanske medvetet försöka agera mänsklig sköld. Det skulle göra gott för oss alla.
Citera
2024-05-14, 11:49
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erytmenus-o
Eller hur det har jag också uppfattat när jag läst på Nordfront. Dom måste skärpa om dom ska ha vårt stöd. Aldrig ta parti med blattar och negeraraber som gjorde mayham med vita Européer som va på ravefestival osv. Obs, självklart är det vidrigt och när Israel bombar civila också. Men deras våldsromantik har lätt dom till att parta med araber. Det är ett problem och dom får sluta med det. Dom ska göra Sverige svenskt igen och Europa europeiskt osv. Inte hålla med internationella främmande folk.
Varför skulle NMR vara mot negrer och araber som vill bo i sina egna regioner?
Israel vill ju däremot att alla Palestinier ska fördrivas till EU. Är de det du förespråkar?
Citera
2024-05-14, 11:50
Bannlyst
Citat:
Vilka terrorister?

Vilka tomtar kan göra vilka definitioner som helst, det gör dem inte sanna. Jag kan identifiera mig till en älg, det gör mig inte till en älg.
Vem definierar vilka som är terrorister?
Citera
2024-05-14, 11:52
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Med den logiken är det alltid OK att utrota dom man känner för att utrota.

Nej, det följer inte alla logiskt av det jag sa. Bra försök till "Poison the well"- argumentation.
Citera
2024-05-14, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Varför skulle NMR vara mot negrer och araber som vill bo i sina egna regioner?
Israel vill ju däremot att alla Palestinier ska fördrivas till EU. Är de det du förespråkar?

Jag hör argumentet. Låt FN göra bra en gång iaf. Ta kontroll av Jerusalem och gör det en helt öppen stad där massvis av kristna med mera är. Sen får Jordanier och palestinier en helt egen stat, som vi vita bygger upp åt dom med skattepengar. Sen ska dessa palestinier odla oliver åt oss. Tvåstatslösning.

Det är mycket riktigt som du säger för varje krig USA/Israel startat har det kommit drivor med blattar till Europa. Det är vidrigt och man anar konspiration.
Citera
2024-05-14, 11:54
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Vem definierar vilka som är terrorister?

FN

Criminal acts intended or calculated to provoke a state of terror in the general public, a group of persons or particular persons for political purposes are in any circumstance unjustifiable, whatever the considerations of a political, philosophical, ideological, racial, ethnic, religious or any other nature that may be invoked to justify them.
Citera
2024-05-14, 11:55
Bannlyst
Citat:
Nej, det följer inte alla logiskt av det jag sa. Bra försök till "Poison the well"- argumentation.
Jo det följer.
Du kan definiera vilka du vill som terrorister och sedan utrota dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in