2024-05-12, 02:31
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Jag var på liveshowen och kan bekräfta att det inte kom några såna uppmaningar alls.

Hur var kvällen?
2024-05-12, 02:31
Medlem
fluff995s avatar
Här är för övrigt (om jag förstått det hela rätt, vilket ni bör dubbelkolla) svenska eurovision-juryn för 2024. De nollade Israel.

Citat:
Adam Svensson – Singer / Songwriter
Annika Wickihalder – Participated in Sweden’s Eurovision 2024 selection
Maria Sur – Participated in Sweden’s Eurovision 2023 and 2024 selections
Nathalie Brydolf – Participated in Sweden’s Eurovision 2021 selection

https://eurovoix.com/2024/04/26/eurojury-2024-spain-sweden/

Alla gräv är välkomna i tråden, förutsatt att moderatorerna inte flippar.
2024-05-12, 02:32
Medlem
MurderOnes avatar
Tittade lite på Eurovision vilket var första gången på säkert 20 år.
Pampig produktion.
Av de bidrag jag hörde så tycker jag Österrike hade en hyfsad hook i melodin. Var nog det bästa bidraget av de jag hörde.
Kroatien var mycket show men melodin var inte så stark men jag kan begripa att folk gav den poäng.
Israel, hyfsat bidrag.
Schweiz vann??? Vilket skämt! Kan inte ens minnas melodin eftersom det inte fanns någon melodi och killen som sjöng hade en slätstruken röst. Solklar 0-poängare.
Blir fan lätt upprörd när något så värdelöst vinner. Detta säger nog mer om vad det är för sorts folk som röstar i det där programmet än om hur stark melodin är.
2024-05-12, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandalayBay
Svenska folket har sagt sitt - Israel var värdiga vinnare!

Nej, Israel hade varit högst ovärdiga vinnare eftersom deras bidrag var generisk dynga (vilket juryn och människor med normal hörsel med enkelhet kan höra) och vinsten hade enbart kommit från politisk trollröstning. Hur kan du kalla det för värdigt? Det är mer eller mindre definitionen av en ovärdig vinnare.
2024-05-12, 02:33
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Jag var på liveshowen och kan bekräfta att det inte kom några såna uppmaningar alls.

Det har väl redan bekräftats att livesändningen innehöll pålagda fejkapplåder/jubel för att dränka ut buropen mot den sionistiska entiteten? Ni fick alltså inga order i arenan om att låtsasjubla för Israel? I flera videoklipp från publiken är buropen tydliga.
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschtomten2
Här är alla länder som gav Israel 12 poäng i tittaröster.

Australien
Belgien
Finland
Frankrike
Tyskland
Italien
Luxemburg
Nederländerna
Portugal
San Marino
Spanien
Sverige
Schweiz
Storbritannien
Världen

Israel fick 15 12r och Kroatien endast 9.

Västeuropa har fått nog av Araber, Negrer och Homofiler.
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Här är för övrigt (om jag förstått det hela rätt, vilket ni bör dubbelkolla) svenska eurovision-juryn för 2024. De nollade Israel.

Det är en musiktävling. Vem bryr sig? Folket sa sitt tydligt, det räcker så.
2024-05-12, 02:34
Medlem
kalkryggars avatar
Så med facit i hand så är den riktiga vinnaren egentligen Israel då. Tänk att islamism har letat sig in i bögshowen nr 1. Melodifestivalen. Helt otroligt!
2024-05-12, 02:34
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:

Det oförlåtliga brottet att nolla den sämsta (och mest politiserade) låten. Det är praktiskt taget en ny förintelse!
2024-05-12, 02:35
Medlem
buzzkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Trots hela den organiserade judenhetens illvilliga försök att kröna sig själva till Eurovision-kungar, och trots den klick av europeiska förrädare och demoner som bistod dem, så sa Europa nej. Det är betryggande.
Enligt statistiken, så var det snarare västeuropa och övriga världen som sa nej till araber och vänstermuppar genom att ge sin 12:a till Israel. Sedan att vinnaren hade juryn (bestående av vänsterblivna) på sin sida, är en en annan femma..
Medlem
Citat:

Folket har sagt sitt, det räcker så. Att juryn skulle rigga sin röstning emot Israel visste vi redan innan.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MurderOne
Tittade lite på Eurovision vilket var första gången på säkert 20 år.
Pampig produktion.
Av de bidrag jag hörde så tycker jag Österrike hade en hyfsad hook i melodin. Var nog det bästa bidraget av de jag hörde.
Kroatien var mycket show men melodin var inte så stark men jag kan begripa att folk gav den poäng.
Israel, hyfsat bidrag.
Schweiz vann??? Vilket skämt! Kan inte ens minnas melodin eftersom det inte fanns någon melodi och killen som sjöng hade en slätstruken röst. Solklar 0-poängare.
Blir fan lätt upprörd när något så värdelöst vinner. Detta säger nog mer om vad det är för sorts folk som röstar i det där programmet än om hur stark melodin är.

Det säger nåt om att juryn är pederaster och bögar. När det normala folket i Europa och på kontinenten röstar vinner Kroatiens låt såklart.
Senast redigerad av erytmenus-o 2024-05-12 kl. 02:44.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in