2024-05-12, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tempmail2
Var det för att det var så mkt bögar därinne? Schweiz låt var ju skit. Inte fick de flest tittarröster heller.
Nej. Däremot tyckte jag personligen också att Nemos braighet kom fram klart bättre live än på TV.
2024-05-12, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Även det Ukrainska folket gav Israel noll poäng.

Därför att Ukrainarna fattar att Israel = Ryssland i detta fall.

Det är bara Sverigedemokrater på Twitter som sätter Ukrainska flaggan bredvid den Israeliska på sina profiler.
2024-05-12, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Buade du åt Eden Golan?
Det gjorde jag inte nej. Jag buade inte åt någon och skulle aldrig göra det. Tror på den gamla klyschan att har man inget bra att säga kan man lika gärna hålla käften.
2024-05-12, 02:11
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemeettt
Var kom Kroatien in i bilden?
Dom fick knappt en enda tolva.
Jag sa att om alla schweiziska poäng, dvs 365 hade gått till Israel hade dom vunnit. Som svar på vad hen skrev.
Varför skulle det stå mellan enbart Schweiz och Israel gällande juryn? Juryn kan ju rösta på fler bidrag. Kroatien vann tittarrösterna, Schweiz vann juryrösterna. Israel vann ingenting.
2024-05-12, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzkiller
Intressant och väntat, att folket i länder hårt drabbade av invandring från MENA, såsom Sverige, Tyskland, Belgien, Frankrike, Nederländerna, Italien, England, och "rest of the world", för att nämna några, gav sin 12:a till Israel.

Var det kanske många östeuropeiska länder som röstade på Ukraina? De är ju i samma situation.
2024-05-12, 02:12
Medlem
heliotrops avatar
Folket gillar Israel!
Vinnarlåten var okej men inte så mkt konkurrens - osedvanligt kassa låtar detta ESC 2024. Kul kille som vann, eller var det en hen. Han stack ju ut åtminstone
2024-05-12, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Varför inte en duett av kvinna som könskorrigerat sig till man, och en man som könskorrigerat sig till kvinna. Helst 2st 16 åringar det är ju tillåtet numera, och fastän nästan ingen egentligen tyckte så, så har ändå de 349 idioterna som styr landet röstat igenom lagen.

Ja! Snart kommer en 50 åriga gubbar kunna byta om i samma omklädningsrum som ens unga dotter. Härliga tider vi lever i. Sjukt
2024-05-12, 02:13
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ompet
Så att folk förstår; Det hörs inte burop genom Petras mick. Det hörs burop genom Martins mick. Så varje gång Martin får prata får man höra burop.

Varför fick Martin ge ut ett lands poäng och vilket land var det?
Förstod inte vad som hände där..
2024-05-12, 02:13
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Den kanske minst förvånande 12-poängaren var den israeliska juryns till deras landsman i Luxemburg, den israeliska artisten Tali Golergant. Varför är detta tillåtet?

Haha.. dagens bästa span!
Vilka andra gav höga poäng, mer än ett åtta, Azerbaijan var ju först.
2024-05-12, 02:14
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Varför fick Martin ge ut ett lands poäng och vilket land var det?
Förstod inte vad som hände där..

Hollands
Medlem
Surt för alla SD:are som röstade 20 gånger på Israel från sina tio olika kontantkort.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzkiller
Kolla in statistiken, så får du se vilka Sverige sympatiserar med. En 12:a till Israel från Svearikes befolkning 🥳

Äsch jag bryr mig inte längre😂 dom vann inte det är huvudsaken! Firade med Exlusive champagne och praliner! Dock är jag fortfarande arg över att Nederländerna blev diskade, Joost hade lätt vunnit ikväll!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in