2024-05-12, 01:50
Medlem
develis avatar
Duktig tjej, riktigt bra låt. 🇮🇱
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzkiller
Svenska folket gav sin 12:a till Israel. Det säger ju en hel del om vilka Sverige sympatiserar med!

https://eurovisionworld.com/eurovision/2024#israel

Gissa vad som händer med vårt land när jude media basunerar ut de imorgon? Och ni trodde det var kaos nu?
Medlem
pampussas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Gillade sångerskan.
När hon sjung lugnt i början lät hon som en klassisk musikalsångerska (typ Julie Andrews eller Annie Haslam) som låter sången flöda ut okonstlat, fyllig och klar. Det finns alldeles för få såna sångerskor idag.
Ja, hun har en stemme og kan synge som få andre kan, hun er trygg og jeg har vært til mange konserter med Gåte og hun har alltid vært trygg og har hatt full behersking av stemmen.
Du burde også undersøke annen musikk de har laget, det finnes så mange perler.
Gunnhild, vokalisten, var 13 år når hun var med å startet bandet.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Det förvånar mig inte att Israelvurmare inte kan läsa siffror.
Ni är väldigt dåliga på det.

Israel hade förlorat ändå. Sug på den du.

Och låten sög.
Israel borde vunnit.
Medlem
Nu har Eurovision kontot på instagram lagt ut och skrutit om att det är första gången en ickebinär vinner eurovision med massa pride och trans emojis. Är man förvånad ? Nej? Propaganda skit för att pusha bög agendan på oss.
2024-05-12, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Vart ser du det?
Här: https://eurovisionworld.com/eurovision/2024
2024-05-12, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzkiller
Svenska folket gav sin 12:a till Israel. Det säger ju en hel del om vilka Sverige sympatiserar med!

https://eurovisionworld.com/eurovision/2024#israel

Varför står det 20 på Tyskland? Är inte 12 max?
2024-05-12, 01:52
Medlem
Om jag ska tycka utan att vara politsik så tyckte jag de flesta låtar var antingen mellanmjölk eller katastrofdåliga. Ingen som direkt var bättre än någon annan, bara ett gäng som va sämre.

Det verkar jue dock vara svårt att hitta någon opolitisk, jurygrupperna är upperbarligen politiska åt ett håll och tittarna åt ett annat.

Självklart rösta jag på Israel eftersom dem måste försvara sig mot de äckliga hamasterroristerna, och Palestina sidan väsnas fruktansvärt mycket. Och vi andra måste visa att det finns gott om folk som är på Israels sida.
Deras bidrag stack dock inte ut på något sätt utan var lika mediokert som alla andra. Även att det nog är det enda bidraget jag kommer fortsätta lyssna på i bilen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
Det mest intressanta med denna tävling var ju publikrösterna. Läser man svensk media kan man lätt få för sig att alla är terroristkramare och antisemiter men Europa visade ju med all tydlighet att dom står på Israels sida. Hoppingivande.

ska bli spännande att se hur vänstern och terroristerna i landet ska bortförklara det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
På väg till hotellet efter en riktigt kul show. Kan konstatera att Kroatien och Schweiz var de stora favoriterna i arenan och Israel, och framför allt Martin Österdahl, var de stora hatobjekten. Hörs rejält på videoklippen jag filmade. Man hörde i arenan inte ett ord av vad Martin sa.

Buade du åt Eden Golan?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
Det mest intressanta med denna tävling var ju publikrösterna. Läser man svensk media kan man lätt få för sig att alla är terroristkramare och antisemiter men Europa visade ju med all tydlighet att dom står på Israels sida. Hoppingivande.

Förklara gärna hur det finns representering för andra sidan.

Det finns ju ingen motvikt över huvud taget. Varken Palestina eller Ryssland(för Ukrainas del) är med. Det enda man ser då är ena sidan. Att Israel skulle få en koncentration av röster som stack ut visste ju alla.

Att Israel inte kunde vinna trots politiska röster likt Ukraina visar att Israels bidrag faktiskt var dåligt.
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Då är du välkommen att inte kolla. Vi kollade tillsammans, 3 generationer, allt från 20 till 80 år.
Är vi mer i takt med tiden än du?

Troligen är ni det! Jag börjar väl bli mossig….

Min farsa är 75 plus och han gillar också Eurovision. Han ser det som en kul tradition att kolla, rösta och betta på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in