2024-05-12, 01:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Det är såklart ingen bragd.
Det är ett tecken på att mänskligheten blir mer och mer civiliserad.
Kan vara svårt för en mus att förstå som säkert blir rädd för sånt som är annorlunda.
Bara för att… Jag tänkte på dig när England presenterade sina röster. Misstänker att du njöt en aning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tempmail2
"Sionister" smidigt sätt för vänsterextremister att solka ner varenda israel. Men de ska väl inte få finnas antar jag, "from the river to the sea"?

De menar judar när de säger sionister.
Avslutad
Såg ja fel eller hade han sönder pokalen? Han såg i alla fall likblek ut efter incidenten

Ansiktsuttrycket var typ "fan där rök prispengarna".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Håller med, Israels 2a (och väldigt nära 1an) var en rejäl käftsmäll, och nu kommer det snackas om varför inte Israel fick så många röster från juryn. Det är tydligt att det var uppgjort

Kanske för att landets militär dödat 30,000 civila, varav 14,000 barn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Tror största förlorarna i detta uppgjorda bajs är Kroatien som i en rättvis tävling vunnit. Fyfan för att vara kroat i detta nu. 🥲

Kan väl hålla med. Mitt i denna cirkus med ickebinära clowner och krigsdrabbade länder så fick Kroatien näst mest poäng. I en normal värld hade den vunnit ja.
Medlem
Borde läggas ner eftersom det inte är länder som tävlar. Ett jävla liv för att en Israelisk artist som kanske hatar Netanyahu får så mycket skit. Och att icke svenska medborgare tävlar för Sverige.
Medlem
Kupsans avatar
Schweiz telefonröster gav tolvan till Israel, känns som alla västländer gjorde det.
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nabiku
Gläder mig, barns skratt är bland det finaste vi har.

Håller med! Fast det beror lite på varför det skrattas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enotroligkille
Varför hade hen sönder pokalen ?
var det medvetet ?

Han drämde den i golvet så den gick sönder! Sen lämnade han trasiga biten och gick av scen
2024-05-12, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Ja jag är lite shockad faktiskt. Det här var värre än jag trodde.
Hårdporren är betydligt mer beskedlig och mindre dekadent än det här spektaklet. Man blir genuint oroad över västvärldens status när man ser det här.

Tackar! Trodde det berodde på mig o att det är mig det är fel på.

Malin också. Hennes 75C har blivit till B pga gravitationen. På gränsen alltså.

Ingen BH o platta o hängiga så alla ska se

Malin o Petra är fantastiskt sympatiska men för helskotta, måste det visas?!

Går man på bröllop eller begravning finns det dress code medan detta är en ren pervo cirkus

Fan så sjukt! Tacka fan för att muslimer går bananas om deras barn måste konfronteras med den här smörjan
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajtel
Juryn i dom olika länderna är uppenbarligen också politiskt drivna. Förtjänade Israel så låga jurypoäng, eller var det kanske så att man inte vill visa support för Israel för att undvika att göra folket upprörda?
Vilka är folket?
De som blir arga om Israel vinner, eller de som mobiliserar för att Israel ska vinna?
T ex som du skriver så kanske juryerna skulle vara rädda för att folket ska bli arga om de ger Israel höga poäng, medan de som hejar på Israel hävdar att folket röstade på Israel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Jag är så arg så jag skakar.

Men svenska mello är ju också styrt.

Ta bort de jävla jurygrupperna från mello med.

Det var väl likadant förra året när Loreen vann? Finland hade mer stöd från folket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in