2024-05-11, 16:46
Medlem
Tror på Mangotjejen. Var väl Italien
2024-05-11, 16:47
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Irland kanske?, ett land som förstår ockuperade Palestinas situation

Ja den och Kroatien är tänkbara kandidater.
Medlem
Perra-Travs avatar
100% chans bara spela på något bra odds

Citat:
Ursprungligen postat av .Stelopererad.
Hur stor är risken att rösterna manipuleras?
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Vadå vaga uppgifter? Han har misshandlat en kvinna i produktionen och sen också hotat någon.

Men var hittar men den informationen om "misshandel" och ett separat hot, förutom i lösa rykten? Inte ens polisen säger något om vad - eller ens vem - de utreder, på klassiskt polis-manér.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Faran är att juryn kommer att gå in och sabba. Men viktigaste är telefonrösterna så att man får se vad opinionen tycker.
Fast detta har man gjort om, nu är folkets röster mer värd än juryn. det såg vi bara via Ukraina vinsten, dom tog enorma poäng via folkets röster.
2024-05-11, 16:48
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Värt att försöka, men jag tror inte att det går, är säkert 20 röster per nummer. Appen kollar säkert upp vilket nummer som luren är kopplad till.

1) Appen har jag på paddan.

2) Sms skickar jag från MOBILtelefon

3) Ringer gör jag från HEMTELEFONEN

Tre olika röstningskällor = 60 röster
2024-05-11, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Fast detta har man gjort om, nu är folkets röster mer värd än juryn. det såg vi bara via Ukraina vinsten, dom tog enorma poäng via folkets röster.

Okej vad bra.
2024-05-11, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Nej
Tävlingen handlar om musik
Precis och Israels bidrag slår alla musikaliskt. Nederländerna borde inte ens varit med från början, något ett dagisbarn kunde fått ihop på roligatimmen.
2024-05-11, 16:51
Medlem
Enkelt, dom deltagande länder som inte önskar att Israel deltar kan ju själva stå över.

Har egentligen ingen uppfattning om vilken låt som vinner ikväll. Förståsigpåare säger att Kroatsien är bäst, själv ska jag rösta på Israel.
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Men var hittar men den informationen om "misshandel" och ett separat hot, förutom i lösa rykten? Inte ens polisen säger något om vad - eller ens vem - de utreder, på klassiskt polis-manér.
Han utreds för olaga hot. Inte misshandel. Hur han hotat vet vi inte.
Medlem
Drujnasus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
För irländska RTE berättar Bambie Thug att hon vill att Israel utesluts och är kritisk till vad landets kommentator sagt under sändningen i tisdags.

– Det kommer vara mycket trollformler, svart magi, satanistiska symboler och voodoodocker, sa kommentatorn (alltså Israel) då, enligt RTE."

Om man inte tål folks kommenterar, när man kulturellt approprierar från ockultism och satanism och hårdrocksestetik, kan man väl ändå låta bli!
2024-05-11, 16:52
Medlem
Koengkraeggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenger
Är alla redo att rösta 20 gånger på Israel ikväll?

Ja. Önskar jag hade köpt flera telefoner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in