2024-05-11, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Vi får se vad som framkommer längre fram och hur allvarligt det är. Men det är väldigt knapphändiga uppgifter om det inträffade och faktum är att Joost Kleins diskas innan utredningen ens är klar. Om det dessutom är ord mot ord är det rent häpnadsväckande.

Igen din analysförmåga är 0. Hur tror du det kan vara ord mot ord? Du tror inte det varit fler personer på plats? Snälla snöflinga tänk lite.
2024-05-11, 15:02
Bannlyst
Schweiz är stor favorit att vinna juryns röster.
Israel är jättefavorit att vinna tel-rösterna.
På twitter ser jag bara att folk ska rösta på Israel lr bojkotta allt för Holland diskades.
Noll inlägg om att man tänker rösta på Kroatien.
Så hur kan dom vara så stora favoriter att vinna?
2024-05-11, 15:03
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanthuggen
Precis som alla andra av hans sort, dom är bara mig mig mig. Skulle hans sätt bli betraktat som normalt skulle han finna andra extremer för att visa att det är synd om honom osv. Lite så hela HBTQ är.

Artister vill ha massvis av uppmärksamhet - kändisskap säljer.
Om man inte håller på regler utan låter artisterna ta så mycket plats de vill och bete sig som skithögar när andra artister får sin mediatid - blir det kaos.

Oavsett om det sker av egen politiskt idée eller av avundsjuka mot en konkurrent, så måste det finns en uppförandekod som man håller sig till.
Joost Klein betedde sig väldigt illa och olämpligt redan av vad han gjorde i bild under intervjuvn.

Har han dessutom ställt till med ännu mer skit och brutit mot EBUs regler är det ju självklart att han ska bort.
Om inte annat för att statuera exempel för andra hur det går när man bryter mot EBUs uppställda regler och uppförandekoder. .
Hur skulle man annars motivera alla andra deltagare att uppföra sig korrekt? Det hela sker ju i direktsändning med enorm publik dessutom.

Nederländerna borde beklaga vad han gjort, be om ursäkt å hans vägnar och ta honom i örat när han kommer hem.
2024-05-11, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Schweiz är stor favorit att vinna juryns röster.
Israel är jättefavorit att vinna tel-rösterna.
På twitter ser jag bara att folk ska rösta på Israel lr bojkotta allt för Holland diskades.
Noll inlägg om att man tänker rösta på Kroatien.
Så hur kan dom vara så stora favoriter att vinna?

Undrar samma sak. Vad baseras oddsen på?
2024-05-11, 15:04
Medlem
Är Holländaren diskad p g a hot, misshandel, tafs eller våldtäkt?
Medlem
Fint av Irland, Schweiz och Grekland att stötta Nederländerna, hoppas fler länder ansluter sig.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Är Holländaren diskad p g a hot, misshandel, tafs eller våldtäkt?

vad jag har sett antar jag hot. Hade det varit allvarligare än så hade han nog suttit häktad.
2024-05-11, 15:05
Medlem
Joost Klein och hans sång om Ryssland!
https://eurovisionfun.com/en/2023/12/ukraine-suspilne-on-joost-klein-and-his-song-about-russia/
Medlem
Killen från Holland var den enda manliga artisten som inte hade en feminin utstyrsel.
Gå igenom dem i huvudet så ser du att det stämmer.
Alla såg konstiga ut, men han var manligt konstig.
Ok diskad. Vet inte vad som skall ha hänt så spekulerar inte i det.
Senast redigerad av SimpCuck2000 2024-05-11 kl. 15:09.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Artister vill ha massvis av uppmärksamhet - kändisskap säljer.
Om man inte håller på regler utan låter artisterna ta så mycket plats de vill och bete sig som skithögar när andra artister får sin mediatid - blir det kaos.

Oavsett om det sker av egen politiskt idée eller av avundsjuka mot en konkurrent, så måste det finns en uppförandekod som man håller sig till.
Joost Klein betedde sig väldigt illa och olämpligt redan av vad han gjorde i bild under intervjuvn.

Har han dessutom ställt till med ännu mer skit och brutit mot EBUs regler är det ju självklart att han ska bort.
Om inte annat för att statuera exempel för andra hur det går när man bryter mot EBUs uppställda regler och uppförandekoder. .
Hur skulle man annars motivera alla andra deltagare att uppföra sig korrekt? Det hela sker ju i direktsändning med enorm publik dessutom.

Nederländerna borde beklaga vad han gjort, be om ursäkt å hans vägnar och ta honom i örat när han kommer hem.
Är det en fråga till mig? Jag håller med om det du skriver…..
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Ni som bettat på Nederländerna, vad händer med era pengar? Får ni tillbaka insatsen nu?
2024-05-11, 15:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratorIdiot
Fint av Irland, Schweiz och Grekland att stötta Nederländerna, hoppas fler länder ansluter sig.

Förvånade att Grekland stöttar då turkiet hatar ju grekland . Kanske jag som läser för mkt politiskt i det hela . Men om något borde ju då grekland stödja israel istället.

med tanke på grekland och muslimer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in