2024-05-11, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Skulle nog säga att Kroatien är speciellt. Det är ett bidrag man minns till skillnad från alla tråkiga ballader.

Klassiskt low hanging fruit bidrag. Kom på något upprepande ljud som sätter sig i huvudet.

RINGINIGNIGNDINGI RINGINIDNGINGING

Gud vad bra!
2024-05-11, 14:06
Medlem
Rörande Nederländernas diskning så finner jag det konstigt att så många har åsikter. För vi vet ju inte vad som hänt. Det har hänt hur ofta som helst att drev gått igång, och sedan har det visat sig att folk missförstått vad som egentligen hänt.
2024-05-11, 14:07
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
Klassiskt low hanging fruit bidrag. Kom på något upprepande ljud som sätter sig i huvudet.

Gud vad bra!

Ja, värdelös låt, några elever i högstadiet hade kunnat knåpa ihop något bättre..
2024-05-11, 14:07
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Nu är det inte rättsstaten Sverige som beslutar om diskning utan EBU. Det är deras tävling, deras regler. De kan utesluta folk för regelbrott som de finner lämpligt. På samma sätt som du kan bli utesluten ur ett parti eller utvisad ur en fotbollsmatch utan att ha blivit dömd i domstol.

Du har helt rätt i att han inte borde lagt sig i när frågan inte var riktad till honom på presskonferensen, men det är inte det han diskas för.

Fast det är inte ens klart att han brutit mot någon regel. Isåfall hade EBU sagt rakt ut vad han var anklagad för och inte bara utrett det hela. EBU är vidriga hycklare dessutom som utesluter Ryssland, men låter Israel vara med. Hoppas Nederländerna stämmer EBU för att få tillbaka medlemsavgiften.
2024-05-11, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Vill någon vänlig person summera varför denna tråden nu har 3000 läsare?
Det är någon holländare som ställt till med något? Eller vad är det som har hänt?

Holländska bidragets frontman Joost har "gjort något" mot en kvinna i produktionen som lett till en polisutredning och att bidraget diskas från Eurovision.

...och sen händer det en massa andra spännande saker
2024-05-11, 14:08
Medlem
Jag antar att han blev fysiskt aggressiv mot en israelisk fotograf. Han avskyr tydligen judar och israeliska journalister är inte lika säkerhetsbevakade som deltagaren.
2024-05-11, 14:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stezt

Gud vad bra!

Bättre än Israels "HÖRRRIKEEEEJN" iallafall.
Medlem
twoeggss avatar
Vad kommer hända i Nederländerna, visas tävlingen på TV eller ej?
Medlem
.Stelopererad.s avatar
Kostar det att rösta? Hur röstar jag?
2024-05-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Rörande Nederländernas diskning så finner jag det konstigt att så många har åsikter. För vi vet ju inte vad som hänt. Det har hänt hur ofta som helst att drev gått igång, och sedan har det visat sig att folk missförstått vad som egentligen hänt.

Det är så mycket ansträngning de flesta orkar göra när de tänker.
2024-05-11, 14:11
Medlem
Underbart att se att de slänger ut Nederländerna. Rättvisa!
2024-05-11, 14:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Wokensteins monster tar inte hänsyn till detaljer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in