2024-05-08, 13:23
Medlem
Läser man dina tidigare trådar här på flashback så kan nog alla dra samma slutsats. Du har nog en fru som legat runt med dessa yildis babbarna du startade liknande tråd 2022 som skickades i papperskorgen och nu gör du det igen, är det inte bättre att du begär skilsmässa och hittar en ny kvinna?
Citera
2024-05-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PulladAnka
Läser man dina tidigare trådar här på flashback så kan nog alla dra samma slutsats. Du har nog en fru som legat runt med dessa yildis babbarna du startade liknande tråd 2022 som skickades i papperskorgen och nu gör du det igen, är det inte bättre att du begär skilsmässa och hittar en ny kvinna?

Ok vi säger så, Jag påminner dig här igen när dom fallit 😎 Fram tills dess, fortsätt langa ladd åt Yildizarna i Norrort.
Citera
2024-05-08, 20:57
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Sista ärendet i rätten för Ayhan var 2019-01-22.
Om du ändå ska ljuga, ljug bra. Luffare.
Citera
2024-05-09, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Sista ärendet i rätten för Ayhan var 2019-01-22.
Om du ändå ska ljuga, ljug bra. Luffare.

Påminner även dig inom kort efter rättegången.
Citera
2024-05-09, 12:24
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahzaara
Påminner även dig inom kort efter rättegången.

Varför lägger du inte bara upp en häktningsframställan istället?
Citera
2024-05-09, 13:01
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahzaara
Det vet jag inte just nu… Kan man på ett enkelt sätt få fram häktningsframställan?

Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Du vänder dig till Attunda Tingsrätt t.ex. via mail och beskriver för vilket ärende du är intresserad av att få en kopia utav häktningsframställan översänd till dig via mail!

Så vad sa tingsrätten?

Har du fått häktningsframställan än?
Dela gärna med dig i tråden i så fall eftersom det hittills inte finns andra ”bevis” *hosthost* än dina skriverier.
Citera
2024-05-09, 18:02
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Så vad sa tingsrätten?

Har du fått häktningsframställan än?
Dela gärna med dig i tråden i så fall eftersom det hittills inte finns andra ”bevis” *hosthost* än dina skriverier.
Jag besvarade endast användaren Mahzaaras fråga om hur man på ett enkelt sätt får fram en häktningsframställan!

Jag har inte varken agerat i ärendet eller ägnat mig åt några slags skriverier!

Edit: Ser nu att tråden som jag tidigare inte hade läst är välförtjänt rp:ad för minst fyra olika regelbrott genomförda av TS.
Senast redigerad av PreciousStones 2024-05-09 kl. 18:13.
Citera
2024-05-09, 20:00
Medlem
Citat:
Jag besvarade endast användaren Mahzaaras fråga om hur man på ett enkelt sätt får fram en häktningsframställan!

Edit: Ser nu att tråden som jag tidigare inte hade läst är välförtjänt rp:ad för minst fyra olika regelbrott genomförda av TS.

Vad är ert problem? Grabbarna sitter häktade sedan 4-5mån. Varför skulle jag hitta på det?
Citera
2024-05-09, 21:52
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Nu var det ju så att jag citerade ditt inlägg enbart så att Mahzaaras fick lite uppdatering om hur det funkar när man ska få fram en häktningsframställan..

Och att genom detta kanske få honom att begripa att bevisbördan här ligger på honom.
Citera
2024-05-09, 22:13
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Nu var det ju så att jag citerade ditt inlägg enbart så att Mahzaaras fick lite uppdatering om hur det funkar när man ska få fram en häktningsframställan..

Och att genom detta kanske få honom att begripa att bevisbördan här ligger på honom.
Efter att ha läst tråden så förstod jag precis hur du så klokt tänkte om bevisbördan.
Detta efter hans alla svamlande inlägg i fel delforum mtp hans udda syfte med det usla försöket till någon slags trådstart!
Hans energi i drogtrådarna kanske ligger bakom hans f.n. veckosemester ifrån fb. Hans bristande läsförståelse tycks medföra frågeställningar som:
"Vad är ert problem?"
Senast redigerad av PreciousStones 2024-05-09 kl. 22:15.
Citera
2024-05-10, 07:09
Medlem
Läste tråden precis..

Varför finns den kvar?
Kan man skapa en tråd om vemsomhelst, hursomhelst, närsomhelst utan minsta lilla källa eller grund?

De har gått halvår snart, komedi....
Citera
2024-05-10, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lay-zey
Läste tråden precis..

Varför finns den kvar?
Kan man skapa en tråd om vemsomhelst, hursomhelst, närsomhelst utan minsta lilla källa eller grund?

De har gått halvår snart, komedi....

Undrar exakt samma sak? Tråden är rapporterad till mods flertalet gånger men verkar endå inte hända något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in