Hade annat för mig igår men såg Moldavien och Finland. Blev mest trollbunden av produktionen. Otroligt suggestivt och exakt tajming. Kan inte minnas något liknande från andra länders arrangemang.
Säg inte det. Faktum är ju att de svenska bildproducenterna Robin Hofwander och Daniel Jelinek har bildproducerat några av de tidigare upplagorna (2019 i Tel Aviv samt 2021 i Rotterdam)
Stark låt av Israel. På lördag kommer vi bära fram låten till seger vilket är ett direkt kvitto på att vanliga européer är trötta på palestinamobben som tror de kan skrika sönder det offentliga rummet.
Ser fram emot när Sverige levererar sin 12:a till Israel. Undrar vem som får nöjet att göra det? Blir kul och se reaktioner från araberna och vänstern när de får veta att alla är emot dem.
Nu gör du politik utav det hela. Precis som ni Israel-vurmare säger att man inte ska göra. Ska man stå upp för Israels tjej inte blir utbuad, ska man visa de andra artisterna samma sympati annars är det hyckleri.
Jag förklarade varför och du undviker att svara på mitt svar då det blir obekvämt för dig, försöker komma på runt på annat sätt.