2024-05-09, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Stelopererad.
När vet vi vem som vunnit?
Lördag natt
2024-05-09, 17:36
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Det här kommer vara årets shitshow, första gången man kan kolla på jippot för att se vad som händer med spänning.

Jo du, det kommer att bli en total shitshow vilket blir enda anledningen till att se spektaklet 😂

Palestinska flaggor kommer att föras in och sedan blir väl syftet att försöka hindra Israel att framföra sitt musikbidrag.

Inte helt uteslutet att det i natt kan bli samma scener som det så kallade påskupproret.

Malmö är ju inte längre en del av Sverige utan mer liknande Libanon på 1960-talet i väntan på det kommande inbördeskriget.
2024-05-09, 17:39
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Sydsvenskan:
Citat:
I dag 17:38
Polisen uppskattar nu att mellan 10 000 och 12 000 personer befinner sig i demonstrationståget

Inga 30 000 alltså.
2024-05-09, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Kan bara hålla med!

Brukar aldrig rösta på sånt här drave, men nu tänker jag faen i mig göra det.
Hur röstar man i denna tävling? Har aldrig tittat på skräpet.
Medlem
Celestrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Vad hände med den gamla goda tiden i Sverige? Då var Sverige svenskt, och drogs inte in i en massa konflikter som har med andra länder att göra. Och hur mycket kostar detta för oss skattebetalare? Låt Eurovision vara vad det är, och inte en politisk cirkus.

De första åren hade man som bekant domare som fick lyssna igenom alla låtar och sen avge rösterna på kvällen. Men efter att "Fel låt vann" prydde löpsedlarna alltför många år ändrades reglerna och tittarna fick vara med och rösta.

Därmed var cirkusen igång. Inte bara politisk cirkus utan även framträdandena!
Idag är det bara att lägga ner eländet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kromosomxyz
Hur kan man som svensk göra det möjligt att rösta även i semifinal 2?
Du behöver ett norskt eller danskt mobilnummer. Sen finns det tjänster på nätet där man kan köpa sig ett utländskt mobilnummer för att skicka sms. Ett exempel är Hushed, men de erbjuder bara mobilnummer i USA, Kanada och Storbritannien. Kanske finns det andra tjänster som ger dig ett norskt mobilnummer, men tveksamt om det kommer fungera med betal-sms som det ju är fråga om här. Att förmå någon norrbagge eller danskjävel att rösta mot betalning kanske är ett sätt..
2024-05-09, 17:43
Medlem
Celestrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskelpoo
Hur röstar man i denna tävling? Har aldrig tittat på skräpet.
Idag får man tydligen inte vara med och rösta från Sverige, men kanske på lördag.
2024-05-09, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Hade jag brytt mig så hade även jag varit där. Krigförande länder ska inte få ställa upp i en tävling där budskapet är kärlek.
Så du vill kasta ut Ukraina? 😮😮
2024-05-09, 17:45
Medlem
kromosomxyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Du behöver ett norskt eller danskt mobilnummer. Sen finns det tjänster på nätet där man kan köpa sig ett utländskt mobilnummer för att skicka sms. Ett exempel är Hushed, men de erbjuder bara mobilnummer i USA, Kanada och Storbritannien. Kanske finns det andra tjänster som ger dig ett norskt mobilnummer, men tveksamt om det kommer fungera med betal-sms som det ju är fråga om här. Att förmå någon norrbagge eller danskjävel att rösta mot betalning kanske är ett sätt..

Tack, det gör det hela lite svårare. Frågan är om det finns någon Dansk eller Norsk här som ställer upp för att rösta för mig - skicka PM i såna fall
2024-05-09, 17:54
Medlem
TonyBergmans avatar
När öppnar röstningen?
Blir några röster på iarael väldigt bra
2024-05-09, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Kan bara hålla med!

Brukar aldrig rösta på sånt här drave, men nu tänker jag faen i mig göra det.

Har heller aldrig röstat men kommer rösta på Israel för sakens skull....
Hoppas fler hakar på och registrerar sig för att Kunna rösta på Israel.
2024-05-09, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcon1111
Tanka ner appen och rösta, det har jag gjort.
Har aldrig röstat i Mello förut men idag händer det, Israel :-)
Det går inte att rösta idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in