Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Såklart att en kvinno- och judehatare som du föredrar CNN framför en seriös källa. Och sen den här barnsliga grandiosa självhädelsen hela tiden, du framstår ju som störd.
Du framstår verkligen som helt frisk när du önskar att spädbarn ska strypas i sin vagga här i tråden. Du kallar dig själv för feminist, och förstår inte ens att det är synonymt med att kalla dig själv för en bitter, psykiskt sjuk förlorare.
(FB) 4B-rörelsen (inget sex med män, ingen dejting, inget äktenskap, inget barnafödande)
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Usch fyfan. De borde blivit strypta i vaggan, det sista världen behöver är fler lågintelligenta kräk.
Att du inte klarar av att argumentera för din sak är ju alldeles uppenbart. Du klipper in en text från en stollig feminist och skriver tre meningar själv och tror att du argumenterat för något. Och vad var ditt så kallade argument? Jo, något trams om att sydkoreanska män är mer eller mindre Satan själva. Det vanliga feministhatet riktat mot män alltså.
Citat:
Sen de vanliga påhitten vilka jag svarar likadant på varenda gång: du får jättegärna citera inlägget/inläggen där jag "prisar afrikanska män som Guds gåva". Vilket du inte kommer göra som vanligt.
Varsågod.
Citat:
Korrekt, jag har inte heller någon lösning på de sjunkande födelsetalen. Men vafan, låt de svarta ta över. De förökar sig i rasande takt, de flesta är muskulösa, långa och starka. Jag följer några afrikaner, både kvinnor och män, som är fattiga som kyrkråttor och har inga fancy gym att gå till. De tränar med vad de har och de är deffade som fan. Minus hudfärgen och vissa anletsdrag så är de arierna Hitler så hett önskade sig.
Citat:
Sydkoreanska män har inte gjort mig något, jag bor inte i Sydkorea, känner inte en enda sydkoreansk man. Däremot beter de sig jävligt svinigt mot sydkoreanska kvinnor.
Du vet inget om landet och du känner ingen sydkorean överhuvudtaget men ändå
vet du att sydkoreanska män är svin och du uppvisar ett rabiat hat emot dem i tråden av ingen anledning alls. OK... Ett normalt feministiskt beteende antar jag.
Citat:
Jag har aldrig någonsin gjort annat än att prisa Nordeuropeiska män.
Haha! Det blir bara tröttsamt att argumentera med ohederliga kräk som dig. Halva din posthistorik består av manshat.
Citat:
Sydkoreanska unga män borde verkligen göra sig av med den obligatoriska värnplikten. Värnplikten är ett patriarkalt förtryck som många män världen över lidit under.
Det lyser igenom så tydligt med det här svaret att den svenska feminismen har fått dig att tappa all kontakt med den bistra verkligheten. Feminismen kan bara existera i sin lilla rosaskimrande bubbla men så fort verkligheten gör sig påmind så kan den inte existera. Du förstår inte ens att värnplikten är ett måste för Sydkoreas överlevnad. De lever inte i din svenska rosaskimrande feministbubbla utan måste leva med ett konkret hot ifrån Nordkorea(och Kina) ständigt. Kim Jong-Un hade garanterat gnuggat händerna om ditt feministiska förslag blev verklighet och värnplikten avskaffades.
Problemet är ju inte värnplikten i sig, då en värnplikt oftast kan skapa en man av en pojke, och inte heller sågs den som ett problem överhuvudtaget av tidigare generationer män utan som en plikt. Problemet ligger i att subversiva ideologier som din älskade feminism har sett till att luckra upp patriarkatet i samhället som gav människor, både män och kvinnor, en sorts pliktkänsla mot varandra. Om kvinnor inte vill göra sina plikter så kommer inte männen heller vilja göra sina och vice versa.
Citat:
Sydkoreanska män gillar inte att behöva konkurrera med kvinnor på arbetsmarknaden så nu försöker de hitta syndabockar och som vanligt blir det kvinnor. Plus att de känner sig eftersatta nu när de inte kan åtnjuta sina manliga privilegier lika självklart längre.
Den enda som letar syndabockar här är du och på klassiskt feministiskt manér lägger du all skuld på männen.
Statistiken där talar sitt tydliga språk. Ett sydkoreanskt samhälle där stödet för patriarkatet var högt visar sig också vara det samhälle där mest harmoni och balans råder mellan könen och inga nativitetsproblem existerar. I den yngre generationen däremot, där stödet för patriarkatet är lågt och som domineras av en reaktion på feminismen och vad den fört med sig så råder könskrig och födslotal som är så låga att sydkoreanerna utrotar sig själva inom ett par generationer.
Vilket alternativ som är att föredra är ganska enkelt... Att du föredrar könskrig, utrotning och splittring före harmoni, balans och överlevnad är ju ingen hemlighet direkt.
Citat:
Btw, citaten kommer från woke/judehatande blaskan CNN (alltså artikeln du postade).

Är du okej? Du verkar lite i obalans och beter dig som en helt rabiat shabbos goy. Eller du kanske är jude själv? Det skulle förklara saken och din märkliga fixering på judar där du börjar babbla om judehat och judar från absolut ingenstans. Jag länkade bara en artikel i förbifarten om du var intresserad. Den var inte på något sätt väsentlig för mitt argument till skillnad från ditt inlägg som bestod av hela tre meningar du skrivit själv och resten var från någon länk.
För oss rationella människor så förstår vi att även CNN kan skriva balanserade artiklar emellanåt, även om det sker sällan, något jag också påpekade. Du är ju ungefär som foliehattarna som tror att media ljuger om precis allting precis hela tiden och att jorden därför måste vara platt.