2024-05-07, 13:05
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Filmen där en ung och ganska barnslig tjej runkade av Hunter med sina fötter tyckte jag var lite eljest...
Vet du ifall man identifierat tjejen?
Var detta med i materialet som FOX verkar bli stämda för av Hunter?
Citera
2024-05-07, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Var detta med i materialet som FOX verkar bli stämda för av Hunter?
Vet ej, men det fanns på hans laptop.
Citera
2024-05-07, 13:10
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Vet ej, men det fanns på hans laptop.
Oki, och ingen aning, kanske svaret finns i tråden.
Eller om det är någon annan som vet.
Citera
2024-05-07, 17:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Vilka är lögnerna ni pratar om? Är dom i paritet med lögnerna om Hunters laptop skulle vara Rysk desinformation?

Om du har svårt att läsa det jag har skrivit så rekommenderar jag att uppsöka en optiker.

Jag nämnde bokstavligen vad Fox "news" har tagit bort för att det sätter dem i en rättsligt oföravar position rörande amerikansk lag om förtal.

Om du har glömt vad Fox "news" förlorade rättsligt rörande lögner tidigare så var det om förtal mot valarbetare.
Citera
2024-05-07, 20:02
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Med tanke på att Fox "news" i sin tysthet har tagit tillbaka och gömt sin mokumentär om rättegången mot Hunter Biden så pekar det definitivt mot att Fox vet om att de har skitit i det blå skåpet.

Frågan är bara hur mycket Hunter kan klämma ut ur den redan skadeskjutna kråkan och hur pass mycket skada som Fox "news" tar av att troligen förlora ytterligare stora summor pengar tack vare sina lögner?

Citat:
Om du har svårt att läsa det jag har skrivit så rekommenderar jag att uppsöka en optiker.

Jag nämnde bokstavligen vad Fox "news" har tagit bort för att det sätter dem i en rättsligt oföravar position rörande amerikansk lag om förtal.

Om du har glömt vad Fox "news" förlorade rättsligt rörande lögner tidigare så var det om förtal mot valarbetare.

Hamstern, jag tror att det behövs mer än en optiker i detta fallet. Kan du peka ut var du beskrev lögnerna om Hunter Bidens laptop i det första inlägget jag citerade?

Jag undrar bara vad det är du vet som inte resten vet och som du inte delger.

Var inte blyg nu, gå full retard om du vill
Senast redigerad av DRAVKCAB 2024-05-07 kl. 20:06.
Citera
2024-05-07, 20:26
Medlem
MeppoLundgrens avatar
Något nytt om den här mannen sedan domaren vägrade lägga ner undersökningen om vapenbrott?
Citera
2024-05-07, 20:57
Medlem
klybans avatar
Citat:
Hamstern, jag tror att det behövs mer än en optiker i detta fallet. Kan du peka ut var du beskrev lögnerna om Hunter Bidens laptop i det första inlägget jag citerade?

Dax du börjar inse att vi talar om aktuella händelser och uppkommande stämningen, det gamla skräpet du pratar om är bevisen nu för FOX har gjort förtal/ärekränkning.

Jo, vi vet du anser saklighet retarded, men när sakligheten kommer så skriver du irrelvans för stämningen.
Du tror inte det berättar en del?
Citat:
Ursprungligen postat av MeppoLundgren
Något nytt om den här mannen sedan domaren vägrade lägga ner undersökningen om vapenbrott?
Hunter?
Jo, det sägs han är på G och stämma FOX för förtal/ärekränkning pga de tog ett steg för långt....
Citera
2024-05-08, 01:19
Medlem
MeppoLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Hunter?
Jo, det sägs han är på G och stämma FOX för förtal/ärekränkning pga de tog ett steg för långt....

Jaha, Hunter satsar alltså på att få tillbaka pengarna mångfaldigt som han var tvungen att betala till skatteverket?
Citera
2024-05-08, 05:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Då mokumentären som fox "news" tog bort var kopplas till den och hur de har delvis använt sig av den för att hamna i en situation där de nu blir stämda återigen för förtal så får du nog dra slutsatsen på egen hand
Citera
2024-05-08, 08:49
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Då mokumentären som fox "news" tog bort var kopplas till den och hur de har delvis använt sig av den för att hamna i en situation där de nu blir stämda återigen för förtal så får du nog dra slutsatsen på egen hand

Ok uppfattat. Du drar slutsatser utan någon som helst saklighet eller exempel på dom påstådda lögner som skulle ha yppats gällande Hunters lap top.

Varför är jag inte förvånad

Alla dessa spekulationer utan substans medans ni samtidigt både blundar och håller för öronen på den största lögnen av alla propagerad utav MSM och saluförd i dom sociala medierna under 2020 där den bevisade och autentiska innehållet i Hunter Bidens laptop skulle vara Rysk desinformation.

Saluförd desinformation på systematisk skala inför det Amerikanska folket vilket troligen ändrade valet till Bidens favör 2020.

Skäms du inte?
Citera
2024-05-08, 14:57
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jaha, Hunter satsar alltså på att få tillbaka pengarna mångfaldigt som han var tvungen att betala till skatteverket?
Detta är en skänk från FOX, och inget som Hutner har satsat på.
För det är rätt grav förtal/ärekränkning som skett här, och varför skulle Hunter inte ta del av gratispengar i en slamdunk stämning?

Och vad Hunter använder pengarna till är väl rätt ointressant med den uppkommande FOX stämningen, men det är väl som du säger rätt självklart att man använder det till utgifter man har.
Dock om Hunter få ta det till rättegång, så kommer det ta längre tid att få dessa pengar och eftersom jag då även förväntar mig överklagan.
Nått säger mig att de förlikar.

Men lite fundersam på ditt svar, och att det nu switchade annat och inte själva uppkommande stämningen.
Citera
2024-05-08, 19:51
Medlem
Citat:

Hunter försöker skjuta upp skattemålet med omotiverade överklaganden, vilket irriterar åklagaren.
Planerad start 20:e juni:
Citat:
Federal prosecutors in first son Hunter Biden’s California tax fraud case have accused him of pulling “a stunt to delay his trial” by making a frivolous appeal, new court papers show.

President Biden’s son, 54, is attempting to appeal his lost bid to toss the case accusing him of failing to pay at least $1.4 million in federal income taxes for the years 2016 through 2019
---
Prosecutors in special counsel David Weiss’ office said in papers filed in Los Angeles federal court Tuesday that the first son improperly filed the notice of appeal as a “stunt” in order to push back his June 20 trial date.

Rättegången om vapenbrottet tas upp 3:e juni
Citat:
The first son is separately charged in Delaware with three counts accusing him of illegally having a gun while he was addicted to drugs.

That case is slated to go to trial on June 3.
https://nypost.com/2024/05/08/us-news/feds-rip-hunter-biden-over-stunt-appeal-in-california-tax-fraud-case/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in