2024-05-08, 09:30
Avslutad
Min röst går till Israel!
2024-05-08, 09:31
Avslutad
Hur röstar man på Israel? Alla vi i väst måste visa vårat stöd till det enda demokratiska landet i hela Mellanöstern.

Det är dags att sluta vara toleranta mot de intoleranta palestinierna. Böghatande terroristsympatisörer och islamister har ingenting här att göra.
2024-05-08, 09:34
Medlem
Erik Saade tar sig ton, för tacken att ha fått komma hit

Citat:
”Det är viktigare än någonsin att stå på DEN SCENEN. Ni kan ta våra symboler, men ni kan inte ta bort min närvaro”‚ skrev Saade på Instagram inför tävlingen. https://www.expressen.se/noje/eurovision/eric-saade-tog-stallning-for-palestina-i-eurovision-visade-sjal-/

Skulle inte förvåna mig om det är "de otrogna" som tillverkar "arabernas symbol" palestinajjalarna också.
Finns det nån tygfabrik i Gaza? eller har dom juden att tacka för sjalarna också
Senast redigerad av Emoist 2024-05-08 kl. 09:35. Anledning: länk
2024-05-08, 09:42
Medlem
Celestrons avatar
Hur kunde EBU överhuvudtaget tillåta Hamas-Erik uppträda? Visste dom inte att han är halvpalestinier?
Då är ju hela han en politisk symbol!
2024-05-08, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Hur röstar man på Israel? Alla vi i väst måste visa vårat stöd till det enda demokratiska landet i hela Mellanöstern.

Det är dags att sluta vara toleranta mot de intoleranta palestinierna. Böghatande terroristsympatisörer och islamister har ingenting här att göra.

Undrar detsamma
Följer inte spektaklet, men vill gärna lägga min röst
2024-05-08, 09:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Vilket suveränt antiklimax det skulle bli om Israel vinner hela skiten. Alla jävla palestinadårar och äckliga arabkramare skulle avlida av chocken
En final i Israel nästa år skulle utan tvivel bli spännande. Lustigt hur det tycks helt bortglömt hur israeliska artisten uppträdde på ockuperade Krim, något som i sig borde gjort henne impopulär i Väst.
2024-05-08, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Skämtet med ljudeffekten från mobilen var att kom från en bögapp kallad Grindr om någon undrar.

Tack för förklaringen. Det fattade inte jag!

Annars tycker jag att scenbygget var otroligt snyggt, men under vissa nummer blev det för mycket för ögonen med allt blinkande. Kroatiens bidrag, som annars är min favorit, var jobbigare att se på här än den video som ligger ute från det nationella framträdandet. För många färger! Även Marcus & Martinus bidrag var riktigt jobbigt att titta på - epilepsivarning!

Förutom Kroatien, Irland, Ukraina och Finland var det svårt att tippa finalisterna. Jag tippade sämre än jag brukar och satte bara 6 av 10 - av de fem första som presenterades i sändningen hade jag bara en på min lista!
2024-05-08, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drommar
Min röst går till Israel!

Måste man inte vara medlem i någon landsjury för att kunna rösta över huvud taget? Så var det i alla fall den gången jag nedlät mig att titta på spektaklet vilket iofs var ca 30 år sedan.
2024-05-08, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Måste man inte vara medlem i någon landsjury för att kunna rösta över huvud taget? Så var det i alla fall den gången jag nedlät mig att titta på spektaklet vilket iofs var ca 30 år sedan.
Det finns en länk i tråden om hur det fungerar att rösta.
2024-05-08, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Det finns en länk i tråden om hur det fungerar att rösta.

Tack, men jag har inte för avsikt att varken titta eller rösta.
2024-05-08, 09:59
Medlem
Snubchurps avatar
Se vad Mellanöstern förenar människor! Kan inte bli annat med fredens religion och fredens folk.
2024-05-08, 09:59
Avslutad
Israels bidrag 2024 är som vanligt bäst, de är ljusår överlägsna andra länders bidrag i både sången, videon, framförandet och själva låten. Det finns massor av helt fantastiska israeliska artister.
Ofra Haza, Yasmin Levy, Mor Karbasi, Boaz Mauda, kolla upp på Youtube och Spotify. Gåshud.
Jag hoppas att Israel vinner, både för att de objektivt är bäst i tävlingen och för att det är ett finger åt alla vidriga rasister som stödjer Hamas folkmordshetsande av judar och som hoppar på att hetsa för terrorister mot oskyldiga människor för att det är senaste flugan på TikTok och Vänsterpartiet säger att det är det man ska göra och tycka. Tvi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in