2024-05-07, 23:44
Medlem
SmartSkalles avatar
Hoppas den terrorälskande Arabfittan Saade blir sprängd i bitar.
2024-05-07, 23:45
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonasTheKid
Malmö är notabelt PRO-palestina p.g.a. sin befolkning. Jag tar det som givet att palestinademonstranter kommer att kuppa sig upp på scen. Sen har vi våtmarksdemonstranterna, men dom kanske passar på detta.

Japp palestina-skrikare på scenen är en lågoddsare
2024-05-07, 23:47
Medlem
Turkiet kommer uppträda som gäst torsdag med en låt dem vann 2003.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimimex
Varför skulle jag inte stödja Israel? De har faktiskt en bra låt som jag tycker om. Eden är en underbar sångerska som vet hur man ska sjunga. ❤️

Utöver detta så anser jag att Israel har rätt att försvara sig från den förödande terroristorganisationen Hamas som mördade oskyldiga människor i södra Israel i fjol. 🇮🇱
Låten är bra.
Utöver detta kan jag bara instämma till 100%. Ni som klagar, hur hade den muslimska
terrororganisationen tänkt sig det hela tror ni?
Israel bedriver ett försvarskrig, precis som Ukraina.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Ja det måste man faktiskt ge henne. Hon gör det alltid med bravur.

Humm, hon tappade ju bort sig flera gånger? Det bitska, rappa fanns inte där idag. Att skämten var kassa (babylasagne och lasagne utan baby, heh) är dock inte hennes fel. Tror jag.
2024-05-07, 23:48
Medlem
buisnismannens avatar
Vilka gick vidare? Missade fast jag såg programmet.
2024-05-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Ja länge leve "det FRIA ordet" !!!
Vilket konstigt svar.
2024-05-07, 23:49
Medlem
JonasTheKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekosmos
Helt rätt gjort av Saade!
Tänk att judarna med sina godhjärtade bankirer får vara med, och till och med bannlysa Palestina flaggor. Men Ryssland får inte vara med hihi.

Citat:
Ursprungligen postat av kurrekosmos
Helt rätt gjort av Saade!
Tänk att judarna med sina godhjärtade bankirer får vara med, och till och med bannlysa Palestina flaggor. Men Ryssland får inte vara med hihi.

Tänkte upprepa det, så att folk får se det igen. Jag vill inte upprepa din skit, men det är viktigt att dom får se din bullshit upprepas igen. Så att alla kan se. Du är "juden" som du hatar.
2024-05-07, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonasTheKid
Du menar den produktionen som anti-publicservice folk säger är en del som kan finnas kvar?
Förstår inte
2024-05-07, 23:50
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
Kommer lägga 20 röster på Israel 🇮🇱
Absolut! Jag kommer också att rösta som en tok på Israel 🇮🇱 på torsdag härifrån Österrike. Eden är en underbar artist, hon sjunger skitbra, hennes låt är fantastisk.

Det handlar också för mig att markera att jag stödjer Israel i kriget mot vidriga Hamas och att de har rätt att försvara sig mot dessa parasiter som har tagit oskyldiga människors liv.

HEJA ISRAEL! 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱
2024-05-07, 23:51
Medlem
Det var en häftig scenshow med effekter rakt igenom. Är det enorma skärmar överallt de använder, t.o.m. i golvet?
2024-05-07, 23:51
Medlem
En dryg halvtimme efter att alla artister uppträtt är det Irlands framträdande som setts flest gånger på ESCs youtubekanal. Riktigt positiv överraskning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in