2024-05-07, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Petra Mede hon är off som programledare ikväll ser sliten ut och allmänt motiverad lite halvt avtrubbad.
Starka smärtstillande
De har nog fått order att ha låg profil pga allt skit
2024-05-07, 22:54
Medlem
JonasTheKids avatar
Tycker nästan Island, Finland är bäst. Såklart eftersom man är svensk...
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Irlands låt är ju typ bara skrik när de kör igenom de korta klippen från alla bidragen.
Medlem
0rganets avatar
Irland får inte många extra röster på det klipp de valt i snabbreprisen...

Medlem
Finland, Kroatien och Australien fick mina röster!
Medlem
JonasTheKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Malin Åkerman knäpper Petra Mede på näsa och det grövsta för man ser någon som har rutin och scen vana, Gillar det hon gör och bra sidekick man vill se henne ta lite mer för sig bara!

Raderat
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinfoiltroll
Irlands låt är ju typ bara skrik när de kör igenom de korta klippen från alla bidragen.

Katastrof!!
2024-05-07, 22:55
Medlem
Glorkass avatar
Brukar gilla Australiens bidrag men den här gav mig inte ett skvatt. Får gärna åka ur för min del.

Island är tokkörda, herregud vilken svag låt, den där hade inte ens tagit sig tlll andra chansen i Sverige. Helt chanslös här, åker ut.
Medlem
NewDawnFadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimpCuck2000
Logan är det enda som gör att jag känner att det var värt att lida igenom det här helvetet.
King röst.
Kul att se Logan på scenen. Han var kung på den tiden Eurovision hette Schlagerfestivalen eller åtminstone när den hette Melodifestivalen.
Medlem
Patrik2108s avatar
Petra Medes engelska låter faktiskt för jävlig.
2024-05-07, 22:56
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Jaha, som alltid ska jag försöka tippa semifinalerna:

Till final:
Cypern
Litauen
Irland
Ukraina
Kroatien
Finland
Moldavien
Portugal
Australien
Polen

Som alltid lär det komma någon underdog och "förstöra" denna tipsraden!
2024-05-07, 22:56
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xonic
Tanken var ju att han som vunnit två gånger, skulle sjunga med Loreen som också vunnit två gånger. Men kärringen drog sig ur för någon vecka sedan.

Hade de ändrat låten till en av hans egna så hade väl syftet med varför han ens var där ifrågasatts istället, samt antagligen för sent att kicka han från showen

Förstår, då hade det inte varit konstigt. Däremot bör de väl mixat två låtar från båda, men men ...

Tramsigt att Loreen att dra sig ur. Det är få till ingen i utlandet som har sådant extremt fokus på Gaza-komflikten som Sverige. Ser man på t ex BBC eller liknande kan de ha något kort inslag någon gång ibland medan det är Gaza-nytt i Sverige dygnet runt i tamigfan ett helt år nu. Helt absurt, det händer annat i världen än den dagliga misären i olika delar av Mellanöstern.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in