2024-05-04, 07:56
Medlem
jdepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jantelovzzz
Jag har inget emot Laila, men var det inte så att Han korosh, exflickvän bodde på soffan också hos laila bagge i deras hus? Haha…. Var en artikel om det. Då tänkte jag att det är något fel på Laila att hon måste
Väl endå ha en gräns?

Källa;

https://stoppapressarna.se/svenskt/laila-bagges-pojkvan-bor-med-ex-flickvannen/
Hade hon lyckats blivit gravid med iranier hade hon haft barn med 3 olika pappor. Vilken trashig människa. Nu är hon ensam och har panik säker på jakt efter någon ny.
Citera
2024-05-04, 21:50
Medlem
Bigfatandhappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Laila och Niclas W har sonen K*t (i) tillsammans, född 2011.

Hon har väääääääldigt mycket löshår....just saying....
Citera
2024-05-04, 23:48
Medlem
danceclubolofs avatar
Tror de gjorde slut p.g.a. att lagret brann ner. Det var droppen i deras förhållande som nu handlar om vem som har rätt till pengarna

Eller nu slog det mig att det kanske redan var bestämt att de skulle gå skilda vägar men inser att de inte vill arbeta tillsammans... Varpå de sätter skiten i brand, cashar ut på försäkring och säger hejdå.

Citat:
– Det var vårt enda lager, allt är förstört, säger hon.

Edit: Såg nu att lagret på 10 000 m2 har över 15 st företag skrivna. Får stryka sista teorin!
Senast redigerad av danceclubolof 2024-05-04 kl. 23:53.
Citera
2024-05-05, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jdepp
Hade hon lyckats blivit gravid med iranier hade hon haft barn med 3 olika pappor. Vilken trashig människa. Nu är hon ensam och har panik säker på jakt efter någon ny.

Ja, jäklar WT människa delux, vem fan väljer en MENA. Misslyckad människa, blir kul att se vad hon hittar på nu för att hävda sin storhet....
Hon ville ge MENA ett barn men det gick inte, så det hade blivit 4:e mannen och ett trash barn.
Citera
2024-05-05, 07:49
Medlem
jdepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Ja, jäklar WT människa delux, vem fan väljer en MENA. Misslyckad människa, blir kul att se vad hon hittar på nu för att hävda sin storhet....
Hon ville ge MENA ett barn men det gick inte, så det hade blivit 4:e mannen och ett trash barn.
Hon är själv halvpalestinee dock... Skaffa barn med en våldsam iranier visar hennes omdöme och trashighet. Vad jag har för mig va det väll grov misshandel han dömdes för 😝 låter väldigt attraktivt!
Citera
2024-05-05, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danceclubolof
Tror de gjorde slut p.g.a. att lagret brann ner. Det var droppen i deras förhållande som nu handlar om vem som har rätt till pengarna

Eller nu slog det mig att det kanske redan var bestämt att de skulle gå skilda vägar men inser att de inte vill arbeta tillsammans... Varpå de sätter skiten i brand, cashar ut på försäkring och säger hejdå.

Edit: Såg nu att lagret på 10 000 m2 har över 15 st företag skrivna. Får stryka sista teorin!

Ja, och branden uppkom i en däckfabrik intill lagerlokalen och spred sig....
Citera
2024-05-05, 13:19
Medlem
lunarluddes avatar
Hon blir bara snyggare ju äldre hon blir, riktig MILF
Citera
2024-05-15, 09:10
Medlem
Korosh har fallit ordentligt i status: från villa på Lidingö till 2:a med kokvrå i Kista. Stackar’n
Citera
2024-05-16, 12:48
Medlem
MorronZoo är på Rhodos denna veckan. Misslyckades med att komma in på deras facebook och instagram. Nån som kan kolla om man får se henne i bikini? De har tydligen filmat henne när hon kört sina uppdrag.
Citera
2024-05-16, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueslover
MorronZoo är på Rhodos denna veckan. Misslyckades med att komma in på deras facebook och instagram. Nån som kan kolla om man får se henne i bikini? De har tydligen filmat henne när hon kört sina uppdrag.
Hade gärna sett henne i bikini. Frågan är om hon vågar visa sig i bikini. Man vet ju inte men jag tror mer på baddräkt. Att sätta på en bikini på de stora brösten blir inte lätt.
Citera
2024-05-17, 19:06
Medlem
EvilElviss avatar
Laila är ju egentligen inget speciellt. Jag förstår att män går igång på henne. Hon har saftiga höfter och stora byst. Långa ben.

Men hon är ju bara så jävla basic i sitt sätt. Tror det är oss män som hypar henne bara.
Citera
2024-05-21, 14:27
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilElvis
Laila är ju egentligen inget speciellt. Jag förstår att män går igång på henne. Hon har saftiga höfter och stora byst. Långa ben.

Men hon är ju bara så jävla basic i sitt sätt. Tror det är oss män som hypar henne bara.
hon gör som många andra kvinnor, lyfter sig, skaffar löshår, naglar, filter , kanske suger lite fett och sedan poserar i bikini på Insta

kanske hon kan lägga upp en bild helt osminkad, utan löshår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in