Citat:
Ursprungligen postat av
lemmy124
Vasalund *host *host.
Din jävla tattarförening har damsugit kvartersklubbar under hela 1900-talet. Nu när Bajen börjar fulspela också är det ett hot mot fotbollen.
Snart är ni omsprungna och sanningen svider. Sug slak.

Trams.
Vi hakar visserligen på ert jävla skit med AIK Solna FK, vilket naturligtvis är vidrigt, men sålänge dom spelar i typ division 7 kommer jag förtränga dess existens och hoppas att projektet dör på egen hand innan det hinner ställa till med skada. Det är dock en
enorm skillnad på samarbetsklubbar som Vasalund och farmarlag som HTFF, och det vet du om. Att likställa de två är bara tramsigt.
Sen vadå damsuga kvartersklubbar? Vi lyfter in några talanger i dom äldre grupperna. Det är ni och BP som har hundratrettiofem ungdomslag som tar in alla med två ben som är villiga att betala och flyttar upp dom bästa i era 'utvecklingslag'. Skäms ni inte?
Citat:
Ursprungligen postat av
QuantumQuill
Agree to disagree.
Det är bara titta på hur många spelare i elitfotbollen som har ett förflutet i HTFF och hur många som spelat i FC Stockholm för att peka på att du har fel.
Töntigt av dig att göra farmarlag till en MDMF fråga med tanke på att det alltid funnits farmarlag. Så fort folk inte gillar något så skriker dom "MDMF" oavsett om det har något med MDMF att göra eller inte. Men när resonera är jobbigt så är det lät att skrika MDMF istället.
Skämmas för era farmarklubbar och Aik BK kan du göra, om du vill.
Jag skäms över vårt farmarlag. Tro inget annat. Riktigt vidrigt projekt är det, och sånt där är ett enormt hot mot svensk fotboll på sikt. Dystert att SvFF inte har cojones nog att sätta stopp för skiten.
En fotbollsklubb ska ha ett elitlag i seriesystemet, allt annat är naturligtvis trams. Att jag ens behöver förklara detta är dystert som fan.