2024-05-03, 07:42
Medlem
#415 Som vanligt gäddrabatt, denna gång på 11 år. Märkligt att gäddan "tänder på åldersskillnaden" men samtidigt är så åldersnojig att han låtsas vara 46.
Citera
2024-05-03, 07:45
Medlem
bithaxs avatar
Vet vi vem denhär herren är?
Han hade tydligen angivit sin chefs namn när han blev konfronterad av dumpen.

https://www.publikt.se/nyhet/sexchattade-med-minderarig-pa-arbetstid-uppgav-chefens-namn-26213
Citera
2024-05-03, 08:04
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Vet vi vem denhär herren är?
Han hade tydligen angivit sin chefs namn när han blev konfronterad av dumpen.

https://www.publikt.se/nyhet/sexchattade-med-minderarig-pa-arbetstid-uppgav-chefens-namn-26213

Han är flitigt diskuterad i tråden.

Ordsallad #362.

Edit: Missvisande artikel dock. Han låtsades vara sin chef, ja. Men inte på det viset att han sa att det var chefen som var ute i barnsexärenden. Däremot låtsades han vara sin chef när Dumpen efter konfrontationen ringde upp gäddan. Då lajvade han sin chef och sa att han också försökte få tag på gäddan.

Sjukt oavsett vad. Givetvis. Men det var inte så att han i sexchatt med barn sa han heter Chef Chefsson och jobbar på Myndigheten.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-05-03 kl. 08:31.
Citera
2024-05-03, 09:17
Medlem
#415 ska vara nån nöjesprofil i Halmstad, lite lokalkändis

Hur tänker man om man offrar ett bra jobb för att sexchatta med fjortisar? Hebefili är verkligen en dyr sjukdom.
Citera
2024-05-03, 09:57
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#415 ska vara nån nöjesprofil i Halmstad, lite lokalkändis

Hur tänker man om man offrar ett bra jobb för att sexchatta med fjortisar? Hebefili är verkligen en dyr sjukdom.

Ja detta verkar vara en riktig praktgädda. Det blir nog en lite tuff tid med omställning till att övergå till försörjningsstöd och koncentrera sig på att försöka gömma sig i skuggan istället för stå i rampljuset.

Fast det verkar som det rensas fort på nätet för honom. Antagligen har han beställt maxipaketet från impulskollen AB.
Citera
2024-05-03, 10:28
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Man börjar förstå att dessa människor har ett tungt beroende, det här med att jag småungar för sexuellt syfte. Den senaste 415 måste ju ha känt till Dumpen och trots det dyker upp, med allt vad det kan innebära. Såna risker tar man inte om man inte är närmast manisk i sitt sökande efter ”drogen”.

Tyckte jag fick känslan av en person med ett uppblåst självförtroende, han kanske trodde att han var för smart för att åka dit. Såg att han levde med sin grabb, asså stackars jävel, det kan inte va lätt för honom. Jävligt tungt att behöva ta avstånd från sin farsa.

Att bli utstött ut flocken idag leder nog i de flesta fallen till misär, finns inga skyddsnät där inte.
Citera
2024-05-03, 11:32
Medlem
PROLIFICs avatar
Ja, vad ska man säga om #415? När man själv inte bor i en mindre stad så är det svårt att relatera till begrepp som "nöjesprofil" och "lokalkändis". Men här har vi alltså att göra med en man som har gjort sig ett namn i utelivet i Halmstad genom att spela musik och arra fester? Han verkar ha barn och levt familjeliv och har ett någorlunda bra jobb. Trots det vill han raka underlivet på högstadieflickor och leka gynekolog på ungdomsmottagningen. Med munskydd och handskar.

Vet inte vad den här dåren tror. Att man slipar underlivet och det flyger in partiklar i gynekologens mun? Sedan när började gynekologer ha munskydd? Rollspel verkar vara hans grej dock. Leka att han är mammans nya kille är annat "skoj" den kåte och dominante pappan vill hålla på med.

Och så typiskt en liten fjant på 172 cm att kalla sig för Mr Grey och kåt och dominant pappa. Alla vuxna kvinnor kan peta omkull honom. Han pratar om att lyfta upp barnet och så ska hon grensla honom. Klart som fan att han måste gå på småtjejer för att klara av det.
Citera
2024-05-03, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, vad ska man säga om #415? När man själv inte bor i en mindre stad så är det svårt att relatera till begrepp som "nöjesprofil" och "lokalkändis". Men här har vi alltså att göra med en man som har gjort sig ett namn i utelivet i Halmstad genom att spela musik och arra fester? Han verkar ha barn och levt familjeliv och har ett någorlunda bra jobb. Trots det vill han raka underlivet på högstadieflickor och leka gynekolog på ungdomsmottagningen. Med munskydd och handskar.

Vet inte vad den här dåren tror. Att man slipar underlivet och det flyger in partiklar i gynekologens mun? Sedan när började gynekologer ha munskydd? Rollspel verkar vara hans grej dock. Leka att han är mammans nya kille är annat "skoj" den kåte och dominante pappan vill hålla på med.

Och så typiskt en liten fjant på 172 cm att kalla sig för Mr Grey och kåt och dominant pappa. Alla vuxna kvinnor kan peta omkull honom. Han pratar om att lyfta upp barnet och så ska hon grensla honom. Klart som fan att han måste gå på småtjejer för att klara av det.
Tror inte en sekund på att peda #415 e 172 cm när Sara går sidan om svinet o interjuar honom så liknar peddot en på 55kg o 162cm Sara är ju en giraffe om man jämför..om Sara skulle sätta sig på den lilla räkan hade han ju behövt första hjälpen för att kunnat överleva.. tror du inte en gynekolog annvänder munskydd? Det hade varifall jag gjort om jag var gynekolog o skulle rota i en okänd kvinnas fitta o hade jag varit kvinnan som får sin fitta genomrotad så skulle Jag uppskatta munskydd,jag vill ju inte att nån ska flåsa rakt in I bävern..
Trevlig helg o hoppas där kommer en ny gädda lagom till fredags groggen😎
Citera
2024-05-03, 12:03
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Såg att han levde med sin grabb, asså stackars jävel, det kan inte va lätt för honom. Jävligt tungt att behöva ta avstånd från sin farsa.

Att bli utstött ut flocken idag leder nog i de flesta fallen till misär, finns inga skyddsnät där inte.

Varför skulle grabben behöva ta avstånd ifrån sin farsa för? Hade du gjort det med din farsa?
Det är väl en sak att tycka att ett beteende hos en person är fel, men man behöver ju knappast bryta med hela personen för det.
Personen ifråga kan ju ha tusentals andra goda sidor.
Citera
2024-05-03, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonknull
Tror inte en sekund på att peda #415 e 172 cm när Sara går sidan om svinet o interjuar honom så liknar peddot en på 55kg o 162cm Sara är ju en giraffe om man jämför..om Sara skulle sätta sig på den lilla räkan hade han ju behövt första hjälpen för att kunnat överleva.. tror du inte en gynekolog annvänder munskydd? Det hade varifall jag gjort om jag var gynekolog o skulle rota i en okänd kvinnas fitta o hade jag varit kvinnan som får sin fitta genomrotad så skulle Jag uppskatta munskydd,jag vill ju inte att nån ska flåsa rakt in I bävern..
Trevlig helg o hoppas där kommer en ny gädda lagom till fredags groggen😎

Tror att Sara förvisso har högklackat, men gäddorna brukar ju försköna saker och ting, så han lär ha lagt på en decimeter till den verkliga längden. Märkligt släkte det där. Som om de som dyker upp inte skulle märka att det skarvats rejält med ålder, längd och annat. Gäddorna verkar leva i en dröm.
Citera
2024-05-03, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, vad ska man säga om #415? När man själv inte bor i en mindre stad så är det svårt att relatera till begrepp som "nöjesprofil" och "lokalkändis". Men här har vi alltså att göra med en man som har gjort sig ett namn i utelivet i Halmstad genom att spela musik och arra fester?.

Bara det ger felaktiga signaler för mig. En snart 60-årig gubbe som sysslar med sådant. På något sätt tror jag att dessa personer är livrädda för att bli fullvuxna och rent av gamla. De försöker med alla till buds stående medel greppa tag i de halmstrån som möjligen finns kopplade till ett ungdomsliv som för deras del oåterkalleligen är borta för alltid.

Misslyckades de med att vara ungdom under den tid som skulle vara ungdomslivet?

Bara jag får sätta på en 14-åring så kommer jag att känna mig som 16 år igen. Jag duger fortfarande och blir erkänd som duglig.
Citera
2024-05-03, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Många av gubbarna som är på Snap Chat ,lägger sig an med uttryck som "aaaaa", "lr","kmr""vgd" och andra ugdomsuttryck. Känns ibland som att de förlorat fotfästet och regiderat. Ofta är ju dessutom självförtroendet på topp när de knäpper bilder på sina dubbelhakor. Det är som om de t.om förträngt hur de ser ut.

Just #415 tillhör nog det "släktet" som vägrar att inse att han har blivit och fyllt gubbe för ett bra tag sedan. Nej, nej, än kan jag minsann få en 14-åring i säng (läs våldta).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in