2024-04-27, 15:06
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
De är inte speciellt effektiva på det dock. Varje gång de lyckas organisera sig så pass att de blir ett reellt hot emot det sekulära så använder vi vår vetenskapliga briljans åt att spränga dem i småbitar, ty våra av religionen icke hämmade intellektuella prestationer utmanövrerar de religiösas intellektuella prestationer med ljusårs skillnad.

De radikala och de som kan bli radikala är helt enkelt inte många nog för att på allvar kunna hota något av betydelse på denna jord.

Jag tror på att de radikala muslimerna hatar mig, men skall du övertyga mig om att vanliga muslimer gör det så får du komma med något bättre än enbart exempel på radikala.

Jaså, vad sägs om påskupploppen 2022?
Sen är du inte alls vetenskaplig, jag har läst dina tidigare inlägg här på flashback och du har alltid varit extrem, fast nu är du det ifrån ett annat håll.
Citera
2024-04-27, 16:17
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Det var ju bara kriminella och kaosblattar. Ingen av de som upploppade lär ju ligga på bönemattan 5 gånger om dagen.
De är som fotbollshuliganer. De bryr sig inte om fotbollen utan är bara där för att kaosa.
Citat:
Sen är du inte alls vetenskaplig, jag har läst dina tidigare inlägg här på flashback och du har alltid varit extrem, fast nu är du det ifrån ett annat håll.
Jag pratar om väst där, inte om mig personligen. Jag har inte byggt några av bomberna som föll över IS i Syrien t ex. Har du?
Citera
2024-04-27, 16:52
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Det var ju bara kriminella och kaosblattar. Ingen av de som upploppade lär ju ligga på bönemattan 5 gånger om dagen.
De är som fotbollshuliganer. De bryr sig inte om fotbollen utan är bara där för att kaosa.

Jag pratar om väst där, inte om mig personligen. Jag har inte byggt några av bomberna som föll över IS i Syrien t ex. Har du?

Spelar ingen roll att de inte ligger på bönemattan fem gånger om dagen. Rakhmat Akilov var ingen hardcore muslim, men han blev det efter lastbilsdådet på Drottninggatan. Fotbollshuliganer halshugger sällan varandra.
Fan vad du relativiserar islam och dess sjuklighet. Antagligen för att du är lika sjuk själv.
Citera
2024-04-27, 17:07
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Spelar ingen roll att de inte ligger på bönemattan fem gånger om dagen.
Det spelar stor roll. Följer de inte koranen bokstavstroget så är de inga religiösa fanatiker.
Citat:
Fotbollshuliganer halshugger sällan varandra.
De misshandlar mest varandra, även om en och annan oskyldig förbipasserande småbarnfarsa ibland dödas av dem.
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/dode-dif-supportern--en-skotsam-familjefar/
Citat:
Fan vad du relativiserar islam och dess sjuklighet.
Jag vill bara att vi så detaljrikt som möjligt utröner vad som är vad. Skall man bygga en motståndsarmé så måste man veta exakt vad det är man skall motstånda mot så att man inte målar med en så bred pensel att man gör fiender av folk som ursprungligen inte var några fiender.
Det sista man vill är att fiendens armé skall växa enbart p.g.a att ens egna stridsåtgärder saknar precision.
Citera
2024-04-27, 17:08
Medlem
Citat:

Nu gör du som media och förminskar och vilseleder, det var koranupplopp och inget annat!

Tycker för övrigt att det var en lyckad manifestation av Jade och Salwan N motdemonstranterna visade vade går för och jag förstår varför ungdomarna säger hora när det var en kvinna 40-50 årsåldern som skrek det till Jade samt att det kastades grönsaker och ägg. De har som vanligt svårt att sköta sig och respektera vår yttrandefrihet.
Citera
2024-04-27, 18:38
Medlem
McGorbas avatar
https://youtu.be/gowfWw_IYQo?t=6308

Kaosblatten till höger visar precis vad han och hans vänner anser om både kvinnor och svenskar.

"Varför är ni i Sverige?"

Det undrar jag med.
Citera
2024-04-27, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kravodlat68
Troligtvis du som inte ser dagens samhälle helt glasklart! Tycker kvinnan har rätt i allt väsentligt som gäller Sverige!

Är du med i någon kristen sekt?
Citera
2024-04-27, 18:48
Medlem
McGorbas avatar
Någon som vet om hon faktiskt är kristen, eller maskerar sig bakom detta för att inte hamna under rasistiskt brott / hatbrott?
Citera
2024-04-28, 03:25
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Det spelar stor roll. Följer de inte koranen bokstavstroget så är de inga religiösa fanatiker.

De misshandlar mest varandra, även om en och annan oskyldig förbipasserande småbarnfarsa ibland dödas av dem.
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/dode-dif-supportern--en-skotsam-familjefar/

Jag vill bara att vi så detaljrikt som möjligt utröner vad som är vad. Skall man bygga en motståndsarmé så måste man veta exakt vad det är man skall motstånda mot så att man inte målar med en så bred pensel att man gör fiender av folk som ursprungligen inte var några fiender.
Det sista man vill är att fiendens armé skall växa enbart p.g.a att ens egna stridsåtgärder saknar precision.

Riktigt ohederlig citering av mitt inlägg.
Citera
2024-05-02, 13:00
Medlem
McGorbas avatar
De ska köra igen, i morgon!

Citat:
En koranbränning kommer äga rum på Gustav Adolfs torg under fredagseftermiddagen. Ansökan har gjorts om att också få bränna koraner på lördag och söndag.
– Det är samma personer som genomförde en liknande opinionsyttring i Skärholmen under förra veckan, säger Per Engström, kommenderingschef för den nationella särskilda händelse som polisen har igång under Eurovisionveckan i Malmö, till GP.

https://www.aftonbladet.se/a/3MjK6v
Citera
2024-05-02, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McGorba
De ska köra igen, i morgon!

https://www.aftonbladet.se/a/3MjK6v
Härligt en fredagsöl och lite koranbränning 🍻
Citera
2024-05-02, 16:38
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ett bra grepp av Kors-kvinnan att ropa ut att Mohammed var en NEKROFIL. Problemet var kanske att det inte hördes.

Det måste köras ned i halsen på muslimerna för att dom skall fatta.

Jag hade svårt att höra allt, det kan förbättras.

Men det var bra jobbat.
Nekrofil, verkligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in