2024-04-29, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
Väx upp till verkligheten istället samma skitt. De är inget annat än bevis på att man har egna problem om man gör sånt
Som sagt så är det det där med att de lurade av honom pengar som gör det till bedrägeri.

Varför tror du ingen på Dumpen blivit åtalad för bedrägeri?
Citera
2024-04-29, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Snarare undrade då inga siffror eller resultat har redovisats hur många som räddats.
I övrigt är ditt inlägg totalt obegripligt och jag försöker förstå vad du menar och vill.
Förvirringen gör att jag undrar om du är påtänd??

Det spelar ingen roll hur många som har räddats
Det är 400 som mer än gärna hade våldtagit en minderårig, och det finns inget att diskutera ang deras avsikt.
Så summa sumarium
Vissa tycker att det är ok med gäddor medans de flesta inte tycker det
Inte svårare än så
Citera
2024-04-29, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Du känner inte att det har slagit över och att du har blivit manisk?
Startar man ett konto för att en enbart skriva i den här tråden, så har det definitivt slagit över

Ok , du vill att jag skriver i trådarna där invandrarhat och böghat florerar. Sorry det kommer aldrig att hända, jag är ledsen om jag gör dig besviken.
Citera
2024-04-29, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
Hur ska de bevisas på för sätt? Finns inget brottsoffer ännu mindre någon minderårig

De visar ju vad gäddorna själva har skrivit och filmar när de dyker upp för en träff med en minderårig
Det finns inget som behöver bevisas. Allt är dokumenterat och väldigt klart
Citera
2024-04-29, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Ok , du vill att jag skriver i trådarna där invandrarhat och böghat florerar. Sorry det kommer aldrig att hända, jag är ledsen om jag gör dig besviken.

Det är ju fint av dig att du ställer dig på barrikaden för den mest avskydda gruppen i samhället
Citera
2024-04-29, 23:07
Medlem
Citat:
Det spelar ingen roll hur många som har räddats
Det är 400 som mer än gärna hade våldtagit en minderårig, och det finns inget att diskutera ang deras avsikt.
Så summa sumarium
Vissa tycker att det är ok med gäddor medans de flesta inte tycker det
Inte svårare än så

Jag älskar din trångsynthet. Puss , puss.
Citera
2024-04-29, 23:13
Medlem
Citat:
Det är ju fint av dig att du ställer dig på barrikaden för den mest avskydda gruppen i samhället

Invandrarna!?? Är nog bara dina sektmedlemmar med IQ fiskmås.
Citera
2024-04-29, 23:23
Medlem
Citat:

Förstår att du hatar invandrare och bögar., det är lugnt du är inte ensam med denna psykiska sjukdom.
Eftersom jag till skillnad från dig som inget jobb har behöver jag sova för att sköta mitt .
Godnatt!!
Citera
2024-04-29, 23:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Har du någon källa på att det Dumpen gör räknas som bedrägeri?
Svårtolkat, upplägget med Dumpen som avslöjar, Impulskollen som blir omedelbart upplysta och ringer sitt erbjudande till en desperat person, erbjudande som kostar en förmögenhet, och ett upplägg där Dumpen ersätts av Impulskollen.

Ett smart upplägg kring detta, är utpressning men går kanske inte att åtala. Problemet Dumpen och Impulskollen fått är det att de kört så hårt på detta upplägg att det blivit ökänt. Det är alltid så att då något är lönsamt kan ingen hålla igen och kör på för hårt så det faller som ett korthus.
Citera
2024-04-29, 23:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Svårtolkat, upplägget med Dumpen som avslöjar, Impulskollen som blir omedelbart upplysta och ringer sitt erbjudande till en desperat person, erbjudande som kostar en förmögenhet, och ett upplägg där Dumpen ersätts av Impulskollen.

Ett smart upplägg kring detta, är utpressning men går kanske inte att åtala. Problemet Dumpen och Impulskollen fått är det att de kört så hårt på detta upplägg att det blivit ökänt. Det är alltid så att då något är lönsamt kan ingen hålla igen och kör på för hårt så det faller som ett korthus.
Om det sambandet kan bevisas så kanske man har något att gå på. Men tomten tror du att det blir bedrägeri så fort någon låtsas vara någon annan oavsett omständigheter.
Citera
2024-04-29, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ansv
Nummer 5…. hur länge kan cirkusen fortgå? Att driva människor till att ta sina liv, ödelägga familjer och oskyldiga anhöriga. Hur många liv ska spillas innan någon reagerar? Suicid Zero, Vad säger denna organisation om vad som pågår? Skydda barnen….vilken jäkla förevändning. Cashen ska ju in och för att försörja två figurer utan skrupler och samvete. För att driva verksamheten så har man ett ett stort antal volontärer som gör allt för dessa två ”gudar”som styr sekten Halleluja !

Skärper politikerna i riksdagen lagstiftningen för att skydda oskyldiga barn för dessa patologiska pedofila rovdjur så behövs inte Dumpen. Till dess gör de som arbetar för Dumpen en samhällsviktig och upplysande insats. Att några individer valt att begå självmord kan ha andra orsaker men att de använde skammen över sina pedofila böjelser som anledning.
Citera
2024-04-30, 00:08
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Skärper politikerna i riksdagen lagstiftningen för att skydda oskyldiga barn för dessa patologiska pedofila rovdjur så behövs inte Dumpen. Till dess gör de som arbetar för Dumpen en samhällsviktig och upplysande insats. Att några individer valt att begå självmord kan ha andra orsaker men att de använde skammen över sina pedofila böjelser som anledning.
Fast Dumpen har sagt att de ska leverera till polis, de tror att de kan hantera så som de alltid gjort och att det kan leda till åtal, det avslöjar deras okunniga och omogna inställning. Kanske inte en okunnighet, men en dominerande vilja att alltid få rätt, som styr över allt i deras agerande. De är narcissister utan des like.

Och att kalla personer med IF rovdjur är hårt, de är lika omogna som 14 åringar eller ännu yngre.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-04-30 kl. 00:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in