Citat:
Ursprungligen postat av
Reiwa
Det påstod jag aldrig. Vad jag påstod var:
1) på grund av feminismen har det funnits en push att få in kvinnor i polisyrket med lägre antagningskrav, kvotering och så vidare
2) det är kvinnliga poliser som läcker information till gängkriminella i utbyte mot kuk
3) denna situation hade alltså inte existerat utan feminismens push att få in kvinnor i yrket
Ovanstående har jag redan bemött. Du har inte svarat på några av mina frågor gällande detta. Som vanligt försöker du tjata sönder debatten med ständiga upprepningar.
Citat:
Polisens uppgift är att upprätthålla våldsmonopolet och då krävs ett våldskapital och styrka.
Är detta den enda uppgiften polisen har? Låter som att du blandar ihop poliskåren med militären.
Citat:
Det är bara din halmgubbe du hittar på för att du inte har argument. Det är inget jag någonsin påstått, däremot hade detta krav lett till att kvinnor knappt existerade inom polisyrket då ytterst få kvinnor klarar av det.
Ja fast majoriteten kvinnliga poliser är inte korrumperade och är varken bättre eller sämre än sina manliga kollegor. Så jag håller inte med dig om att kvinnor ska hindras att söka sig till polisskolan. Problemet med de korrumperade kvinnliga poliserna går att lösa på andra sätt, man behöver inte kollektiv-bestraffa majoriteten för vad en minoritet håller på med.
Citat:
Nej, du förminskar problemet och flyttar målstolparna som vanligt. Du har fortfarande inte efter att ha spammat tråden med mängder av inlägg konfronterats med faktumet att det är kvinnliga poliser som läcker information till gängkriminella.
Jodå, jag har bemött detta också flera gånger. Det är du som är trög som vanligt.
Citat:
Det är inte mitt problem. Varför är du i en tråd och diskuterar något du inte ens läst? Helt idiotiskt.
Hahaha du dissade precis 90% av alla som kommenterar i denna tråden.