2024-04-28, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
”Allt tyder på”…?
Skitsnack.
Skriver man så här till ett barn?:
Va 13 år? Då är du för ung…
men ser väldigt välformad ut, trots att jag inte sett dig naken. Absolut vill jag. Har du nån bild utan kläder? Är så nyfiken.

För mig tyder det inte på något annat än ett ytterst olämpligt beteende där gränserna passerats för hur en vuxen ska hantera sin sexualitet.
Nej, jag tycker inte att man skriver så. Vet inte hur många gånger jag har förklarat det nu. Har du en hjärna som en kolibri? Dessutom verkar du klippa och klistra i citaten så det passar dig. Du verkar ha "glömt" att i mitten av det där citatet, innan han frågade om bild utan kläder, så frågade Dumpen om han fortfarande ville ligga.

Det hade stannat där och då om inte Dumpen drev på.

Han hade kunnat vara en fara om det hade varit så att det fanns gott om trettonåringar som raggade hårt på gamla gubbar på allvar. Men så är inte fallet.
Citera
2024-04-28, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Nej, jag tycker inte att man skriver så. Vet inte hur många gånger jag har förklarat det nu. Har du en hjärna som en kolibri? Dessutom verkar du klippa och klistra i citaten så det passar dig. Du verkar ha "glömt" att i mitten av det där citatet, innan han frågade om bild utan kläder, så frågade Dumpen om han fortfarande ville ligga.

Det hade stannat där och då om inte Dumpen drev på.

Han hade kunnat vara en fara om det hade varit så att det fanns gott om trettonåringar som raggade hårt på gamla gubbar på allvar. Men så är inte fallet.
Du vill då lägga skulden på ett barn som skrev ”fel”, annars hade det inte hänt?
Vuxna ska ha förstånd att oavsett vad inte chatta med barn i sexuellt syfte. Är det svårt för dig att förstå?
Om vuxna går igång på det så har de ett problem som de ska söka hjälp för, inte skuldbelägga barn för att det sker.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-04-28 kl. 15:02.
Citera
2024-04-28, 15:02
Avslutad
Citat:
Du vill då lägga skulden på ett barn som skrev ”fel”, annars hade det inte hänt?
Vuxna ska ha förstånd att oavsett vad inte chatta med barn i sexuellt syfte. Om de går igång på det så har de ett problem som de ska söka hjälp för, inte skuldbelägga barn för att det sker.
Nej, jag försöker inte "lägga skulden" på någon. Det är bara din vanliga taktik att försöka demonisera folk som inte tillber din kult.

Det enda jag säger är att gädda 412 inte hade sexchattat med ett barn med mindre än att barnet hade initierat det hela själv och varit drivande. Men trettonåriga tjejer gör inte sådant med gamla gubbar, så därför hade det aldrig hänt.

Svammel om skuld och att det skulle vara ok att sexchatta med barn är bara något som du fantiserar ihop. Om det är av dumhet eller ett medvetet retoriskt knep kan jag inte svara på. Men att fokusera på frågan hur stor risken är att 412 faktiskt hade gjort något på egen hand utan att blanda in de där två faktorerna är ju uppenbarligen något du tycker är väldigt besvärligt.
Citera
2024-04-28, 15:02
Medlem
Citat:
Du säger inte till mig vad jag ska bemöda mig att göra, vem tror du att du är?
Vill du ha svar på något som du påstår att du inte fått svar på så ställer du frågan igen.
Jobba på lite ditt lata arsel.

Du kan börja med att ställa samma krav på dig själv någon gång, så sluta kräva bevis hit och dit.
Dessutom alla dessa intelligensbefriade invektiv.
Dina bidrag på tråden är rena rama sandlådan och egentligen korkat att ens bemöta och slösa med tid.
Citera
2024-04-28, 15:11
Medlem
Citat:
Nej, jag försöker inte "lägga skulden" på någon. Det är bara din vanliga taktik att försöka demonisera folk som inte tillber din kult.

Det enda jag säger är att gädda 412 inte hade sexchattat med ett barn med mindre än att barnet hade initierat det hela själv och varit drivande. Men trettonåriga tjejer gör inte sådant med gamla gubbar, så därför hade det aldrig hänt.

Svammel om skuld och att det skulle vara ok att sexchatta med barn är bara något som du fantiserar ihop. Om det är av dumhet eller ett medvetet retoriskt knep kan jag inte svara på. Men att fokusera på frågan hur stor risken är att 412 faktiskt hade gjort något på egen hand utan att blanda in de där två faktorerna är ju uppenbarligen något du tycker är väldigt besvärligt.
Men jösses vad du blandar ihop korten.
Såklart du lägger skulden på ett barn då du inte tror att barn kan skriva olämpliga saker. Vuxna är fortfarande ansvariga, märk väl.
Vad du än tror om gädda 412 så har gäddan sexuellt varit i kontakt med vad han trodde var ett 13-årigt barn och sökt träff och kommit till mötesplatsen. Analsex, suga, slicka… Tror du att han bara ville bjuda på glass?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-04-28 kl. 15:17.
Citera
2024-04-28, 15:16
Avslutad
Citat:
Men jösses vad du blandar ihop korten.
Såklart du lägger skulden på ett barn då du inte tror att barn kan skriva olämpliga saker. Vuxna är fortfarande ansvariga, märk väl.
Vad du än tror om gädda 412 så har gäddan sexuellt varit i kontakt med vad han trodde var ett 13-årigt barn och sökt träff och kommit till mötesplatsen. Tror du att han bara ville bjuda på glass?
Hur du än försöker vända allting till att handla om skuld och annat ovidkommande så är det jag säger att det aldrig hade hänt att 412 hade träffat ett riktigt barn.
Citera
2024-04-28, 15:19
Medlem
Citat:
Hur du än försöker vända allting till att handla om skuld och annat ovidkommande så är det jag säger att det aldrig hade hänt att 412 hade träffat ett riktigt barn.
Nähä, så analsex, suga, slicka och be om nakenbilder är ok att en vuxen chattar med barn om?
Citera
2024-04-28, 15:20
Avslutad
Citat:
Nähä, så analsex, suga, slicka och be om nakenbilder är ok att en vuxen chattar med barn om?
Varför fortsätter du fråga om jag tycker att det är ok när jag har svarat på den frågan flera gånger?
Citera
2024-04-28, 15:22
Medlem
Citat:
Varför fortsätter du fråga om jag tycker att det är ok när jag har svarat på den frågan flera gånger?
Du försvarar ju fortsatt gädda 412 beteende som är förskräckligt
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-04-28 kl. 15:25.
Citera
2024-04-28, 15:26
Avslutad
Citat:
Du försvarar ju fortsatt gädda 412 beteende
Tycker du att det är svårt att förstå hur någon kan tycka att det 412 gjorde inte var ok samtidigt som man konstaterar att det är ytterst osannolikt att 412 någonsin hade begått ett riktigt övergrepp på ett verkligt barn?
Citera
2024-04-28, 15:30
Medlem
Citat:
Tycker du att det är svårt att förstå hur någon kan tycka att det 412 gjorde inte var ok samtidigt som man konstaterar att det är ytterst osannolikt att 412 någonsin hade begått ett riktigt övergrepp på ett verkligt barn?
Så då tycker du att det är ok att vuxna ber ett barn skicka nakenbilder på sig och att vuxna pratar i sexuellt syfte med barn och stämmer träff med dem?
Hur får du det till osannolikt att en man med så låg tröskel inte gjort det förut?
Citera
2024-04-28, 15:31
Avslutad
Citat:
Så då tycker du att det är ok att vuxna ber ett barn skicka nakenbilder på sig och att vuxna pratar i sexuellt syfte med barn och stämmer träff med dem?
Nej

Tycker du att det är svårt att förstå hur man kan tycka så, samtidigt som man konstaterar att det är ytterst osannolikt att 412 någonsin hade begått ett riktigt övergrepp på ett verkligt barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in