2024-04-05, 21:21
Medlem
OneTaps avatar
sjukaste groggen. monster khaotic orange o vodka. smakar nada vodka. livs farlig :P hade absolut kunnat bjuda dalai lama på o han hade inte märkt nåt =) veckans tips :P
Citera
2024-04-06, 09:09
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Då jag har en likör 43 som stått oöppnad i barskåpet i snart 6 år nu så tyckte jag att det var dags att ta oskulden på den.

Gårdagens grogg blev en blanco 43 mer känd som likör 43 och mjölk .
Citera
2024-04-09, 17:09
Medlem
Captain och pepsi
Citera
2024-04-12, 17:55
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Zeroh! fläder och citron groggas med Vanlig vodka. Gott, vodkasmaken försvinner nästan lite för mycket. Gin och fläder är lite roligare, men inte mycket att klaga på med den här groggen heller.
Citera
2024-04-12, 18:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Zeroh! fläder och citron groggas med Vanlig vodka. Gott, vodkasmaken försvinner nästan lite för mycket. Gin och fläder är lite roligare, men inte mycket att klaga på med den här groggen heller.

Bra tips där. /Skål

Den blir intressant, fläder är en bra grogg
ingrediens, en lugn och fin grogg att avnjutas.
Citera
2024-04-12, 19:45
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Bra tips där. /Skål

Den blir intressant, fläder är en bra grogg
ingrediens, en lugn och fin grogg att avnjutas.

Jo du, det var en finstämd grogg som inte gjorde så mycket väsen och gick ner lätt.

Har kvar en flaska påskmust, så nu blir det J.P Wiser´s, Apotekarnes Päskmust sockerfri och ett par droppar Angostura. Riktigt gott!
Citera
2024-04-13, 13:53
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Igår drack jag amaretto med mjölk och lite kardemumma. Silade av den innan jag drack den. Smakar semla. Sjukt gott! Dessförinnan testade jag att göra en amaretto sour för första gången. Det är ju dock en drink snarare än en grogg, förvisso. Det var otroligt bra får jag säga!
Citera
2024-04-19, 16:19
Medlem
johnjozefssons avatar
Frun har dragit så ikväll blir det ren Stroh-rom, Arboga 10,2:an och en hämtpizza med extra allt
Citera
2024-04-20, 18:53
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Kvällens grogg består av konjak och ginger ale samt några stänk angostura bitters alltså en så kallad horse's neck.
Citera
2024-04-25, 20:03
Medlem
straightnixons avatar
Torsdag det innebär lite gott käk och grogg... Ikväll blev lite gin & schweppes lemon med lime och kanske nån som blandades med lite Red Bull...
Citera
2024-04-26, 13:47
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Då det ser ut att bli uppehåll hela kvällen så får det bli att slänga nått på grillen och ta sig en grogg när man kommer hem senare efter jobbet.

Jag har en flaska oöppnad fireball som bara står och samlar damm så det får bli att åka förbi affären på vägen hem och köpa ett paket äppeljuice så jag kan blanda till en firebapple

Firebapple = fireball + äppeljuice
Citera
2024-04-26, 13:48
Medlem
Vodka och ProViva mango. Håller ordning på magen 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in