2024-04-26, 13:13
Avslutad
Jag har sagt det förut. Fiona är en bra bit äldre än 41. Gissar på närmare 50. Det är inte naturligt att bli gravid varken vid 80 eller 50
Citera
2024-04-26, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Christy bor här och hon och Tony har ett barn till.
Tina har flyttat hit och bor med Oskar.
Roffe verkar vara en hel del nere i Thailand och umgås med Vilai.

Hade jag varit Roffe hade jag flyttat dit istället och bott i Thailand på ålderns höst.
Citera
2024-04-26, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Hade jag varit Roffe hade jag flyttat dit istället och bott i Thailand på ålderns höst.
Ja, vi vet 😀
Citera
2024-04-26, 13:31
Avslutad
Märkligt. Agneta är hemma hos Roffe. Han häller upp kaffe i svarta muggar åt dom och dom sätter sig. I nästa scen är det vita muggar dom dricker ur. Samt att Roffes har text
Citera
2024-04-26, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griskotlett
Märkligt. Agneta är hemma hos Roffe. Han häller upp kaffe i svarta muggar åt dom och dom sätter sig. I nästa scen är det vita muggar dom dricker ur. Samt att Roffes har text
Haha. Låter som en omtagning med oerfaret kamerateam.
Kan man vänta sig något annat egentligen….
Citera
2024-04-26, 13:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Haha. Låter som en omtagning med oerfaret kamerateam.
Kan man vänta sig något annat egentligen….
Nä, tv 5 är värdelösa på att klippa program
Citera
2024-04-26, 13:49
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voizo
Oskar verkar vara oroligt nära ett autismspektrumtillstånd med sin fascination av bussar och tunnelbana. Kunde han inte googla på "romantisk dejt" istället för att ta med henne på ett museum där han står och dreglar över olika träslag? Skärpning!
Verkar vara? Nära? Han är rätt långt ut på ändstationen, det behövde de inte resa till Stockholm för att man skulle förstå. Specialintressen som kollektivtrafik och trettioåriga kriget, jo...
Citera
2024-04-26, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Verkar vara? Nära? Han är rätt långt ut på ändstationen, det behövde de inte resa till Stockholm för att man skulle förstå. Specialintressen som kollektivtrafik och trettioåriga kriget, jo...

Han saknar nog delvis förmågan att se vad som gynnar ens partner mest, han har ju sagt att han är dålig på att vara romantisk men då kan man väl googla eller fråga nån vän eller syster om han har någon. Att ta med sin dejt på vasamuséet är som upplagt för besvikelse.
Citera
2024-04-26, 18:46
Medlem
S4 A12
Serien har ju alltid varit Cringe, men nu tog det ändå nya bottentag. Filma när en 80 åring ska dra en handtralla på toan med hjälp av desperata hydd frun😨. Vad fan såg jag precis liksom.

Nää, blivit riktigt dåligt, tjatigt , upprepande och Agneta är bara en irreterande paus fågel.
Citera
2024-04-26, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griskotlett
Såg nu att det står Röösen på hans vita mugg, gissar det är hans företag som han ville göra reklam för eller något åt det hållet. Han heter Röös i efternamn.
Tycker dock att produktionen hade kunnat använda bara den scenen isf, precis som du säger blir det ju konstigt som det ser ut nu.
Citera
2024-04-26, 20:11
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voizo
Vilket pinsamt avsnitt!

Fiona och Lars instängda på toaletten för att desperat försöka klämma fram säd ur gubbkuken. Misslyckades så klart!
Hur i helvete kan han gå med på hennes fanatiska besatthet av barn? Uppenbart att hon vill ha hans barn endast för inträde till Sverige och för att säkra arv. Han kommer vara död innan barnet börjat på mellanstadiet. I hennes ålder är det dessutom troligt att inte hon blir gravid enkelt på naturlig väg. Den tanken verkar inte ens slagit henne. Jag tycker fortfarande hon är obehaglig och tror hon lider av någon slags mental åkomma. Groteskt är det!

Oskar verkar vara oroligt nära ett autismspektrumtillstånd med sin fascination av bussar och tunnelbana. Kunde han inte googla på "romantisk dejt" istället för att ta med henne på ett museum där han står och dreglar över olika träslag? Skärpning!

Robin som går runt i Indien och skakar på huvudet i ett försök att anamma kulturen, men som bara ser ticsigt och konstigt ut! Sluta tossa runt!

Dessutom är henes dotter 26 år!!!
Citera
2024-04-26, 20:28
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Du har ju skrivit illa om vita kvinnor.
Det bästa är att inte kommentera hans inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in