2024-04-24, 20:08
Avstängd
Svenska PKn ville ha mellanöstern så ni fick det grattis jävligt bra jobbat snart är könstympningar bland de svenska barnen en majoritet
Citera
2024-04-24, 20:08
Medlem
mitutoyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Det var ett sarkastiskt inlägg till en stolle som sa att det måste vara en syrianer då dådet var utfört i Södertälje

Det förstod jag, men ditt inlägg var det senaste på ämnet med mer substans än ett garv.
Citera
2024-04-24, 20:09
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrhjulingen
Fast vad jag förstår så påträffades mannen okontaktbar. Men han kan ju ha vaknat till i och för sig. Eftersom han var den som blev skadad, så tror jag snarare att blodet på mamman kommer från honom. För barnen ska ju inte haft några uppenbara skador.

Fast även om han påträffas okontaktbar, så borde inte det räcka med att hon säger " han gjorde det " för att misstankarna mot henne ska släppas. Speciellt inte om hon är på platsen, och är blodig.

Alltså vi vet inte
Pappan kan ha dödat barnen, sen högg mamman honom.
Pappan kan ha dödat barnen, och huggit sig själv.
Mamman kan ha dödat barnen och och försökt döda pappan.
Mamman kan ha dödat barnen, och pappan huggit sig själv i sorg.
De kan ha dödat barnen, och sedan högg någon av dem pappan.
Barnen kan ha dött av andra orsaker, och pappan blev huggen efter det. antingen av mamman som tror han gjort något, eller av sig själv i sorg.

Oavsett så är det ju inte en självklarhet vad som hänt på platsen, och därför misstänks nog båda till en början, sen får vi se om båda är skyldiga, man tycker att det borde komma fram rätt snabbt.
Citera
2024-04-24, 20:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Var hittade du namnet?

Läs tråden. De har skrivits ut flera ggr.
Citera
2024-04-24, 20:10
Medlem
Det ska till en extra sjukhet att mörda barn, sina egna dessutom som man varit med och gett kärlek i åratal.
Citera
2024-04-24, 20:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Det heter vårdnadshavare (VH) även i skolan om föräldrar. Nyord på något sätt

Vårdnadshavare är definitivt inte något nyord
När jag skrev min kommentar så stod det fortfarande ”familjemedlemmar” och inte föräldrar/vårdnadshavare. Där av min fråga.
Citera
2024-04-24, 20:12
Medlem
Gassen02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klengas
Idagens stjärnfamiljer finns många föräldrar som inte är vårdnadshavare. Bonusföräldrar. Halvsyskons mamma/pappa.

Vad är en stjärnfamilj?
Mer än den uppenbarliga leken med ordet kärnfamilj?
Citera
Medlem
Hur ser föräldrarna ut
Citera
Medlem
Extremeflys avatar
Kan någon snälla skriva en sammanfattning vad som hänt och var vi är nu? Är det fortfarande lergodsstigen 26 som är aktuell?
Citera
2024-04-24, 20:13
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efrgthyj
Det fanns tre vuxna människor i huset, varav två var anhöriga, så dessa scenarion är nog inte så troliga.

3dje person kan ju vara en granne som sprungit dit?
Citera
2024-04-24, 20:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Klump123
Jag är nästan säker på att socialtjänsternas s.k. familjehem är inblandad., om det handlar om att "pappa är transa" och det betyder att pedofil, eftersom pedofiler dödar barnen, troligen att barnen tänkte berätta allt till någon om vad socialtjänsten med deras utvalda fosterhem gör till dem.

Men snälla någon.
Samma personer som kallar pappan för ”halv transa” påstår att de bor på gården eller att deras vänner gör det och att barnen bor med sina föräldrar.
Du kan inte välja att tro halva påståendena från såna människor,
Och ”halvtransa” är tydligen att han klär sig i något feminina kläder - det betyder definitivt inte pedofili.
Så jävla trött på alla homofobers ”transor/dragqueens är pedofiler” som har absolut NOLL backning i verkligheten.
Citera
2024-04-24, 20:14
Medlem
VgZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Inte en helt fel gissning tror jag

Låter ju inte helt osannolikt att mamman kan ha stått och väntat in fadern.

Skulle vara intressant om något vettigt kunde komma fram varför grannar larmat (flera) och dessutom redan vetat att det är döda bland offren?

Gick de dit när de hörde skrik och fick veta då?

Skrek MG att de var döda? (Från altanen där det setts blod)

Scenariona kan ju som redan påpekat vara många.
Senast redigerad av VgZ 2024-04-24 kl. 20:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in