2024-04-24, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Transvestit är det EN som påstått här. Kan lika gärna vara en trådsanning!!!
Jag håller med dej det är nog bara en trådsannin.
Citera
2024-04-24, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Med tanke på att barnen verkade sakna fysiska skador och att mycket verkar tyda på att pappan troligen var av koptisk tro alternativt en väldigt sekulär muslim så låter detta som skitsnack

100% skitsnack.
Citera
2024-04-24, 19:42
Medlem
Citat:
Transvestit är det EN som påstått här. Kan lika gärna vara en trådsanning!!!

Det är FLERTALET som skriver att han är transvestit. Läs hela tråden innan du yttrar dig.
Citera
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Hur är området? Tycker det verkar vara ett svenskt område

Nä, finns mycket invandrare i Södertälje generellt, Lina hage är inget undantag.
Citera
Medlem
Var kommer infon om att barnen såg ut att sakna skador????
Citera
Medlem
slowattacks avatar
Undrar var morfadern blev av, var han inte hemma eller varför är inte han gripen? Om de nu gripit båda föräldrarna men bara en av dem är GM tänker jag.
Citera
2024-04-24, 19:43
Medlem
mitutoyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Hur är området? Tycker det verkar vara ett svenskt område

Allting är relativt. Lina Hage klassas inte som definitionen av ett "svenskt" område. Däremot är det mer "svenskt" än Ronna som ligger på andra sidan skogen, men det är en väldigt dålig måttstock. Kort svar, nej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efrgthyj
Det är FLERTALET som skriver att han är transvestit. Läs hela tråden innan du yttrar dig.

Jag har läst VARJE inlägg!!! Men jag tar det för skitsnack!!
Citera
Medlem
Citat:
Var kommer infon om att barnen såg ut att sakna skador????

Nyheterna!!!
Citera
2024-04-24, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VgZ
Måste varit ett jävla liv från huset om flera grannar larmade?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sodertalje/misstankt-grovt-brott-i-lina-hage-tva-gripna

Tänkbart scenario?: Ena förälder dödar barnen -planen är att sen ta sitt eget, andra föräldern kommer hem och upptäcker, går banarnas, det blir tumult, grannar larmar och sen går den arge till anfall med kniv?

Är väl en teori så god som någon. Kan ju ev förklara hur redan de första larmen antydde att det kunde finnas döda barn. Nån kommer hem och skriker om att den andra dödat barnen?? Det som säger emot är ju att båda är misstänkta för mord...
Citera
2024-04-24, 19:49
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrhjulingen
Är väl en teori så god som någon. Kan ju ev förklara hur redan de första larmen antydde att det kunde finnas döda barn. Nån kommer hem och skriker om att den andra dödat barnen?? Det som säger emot är ju att båda är misstänkta för mord...

Ena föräldern kommer hem och blir chockad över att barnen är döda, kommer i kontakt med dem och får blod på sig. Tumult uppstår och när polisen kommer till platsen skyller båda på varandra, båda är blodiga. Därav blir båda misstänkta tills saken är utredd? < Troligt scenario?

Osäker på hur det skulle fungera rent rättsligt, tänker att man inte kan riskera att släppa någon först man vet med 100% vem som gjort det, om inte båda är skyldiga.
Citera
2024-04-24, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Asså 😂😂
Mitt inlägg var riktat mot en stolle som kom fram till att måste vara syrianer som är misstänkta för dådet då det bara bor syrianer i Södertälje 🤷🏻‍♀️
Ja du fattar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in