2024-04-23, 12:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det här med hans Asperger använder han som förvändning i hans dåliga beteende när det behövs, liksom när han ska deklarera och övertyga sig själv och andra om hur smart han är.
Asperger låter också bättre än ’psykopat’, så med det kan han härja hur han vill.
Har han någonsin visat upp några papper på sina diagnoser?
Med tanke på alla andra ’bevis’ och socpapper så hade det suttit fint om han ’bevisade’ i någon form att han har fått diagnoser av läkare och inte är självdiagnosticerad.
Jag misstänker att han är självdiagnosticerad.

Jag har skrivit det här tidigare i tråden.
Men när han va hos Rine’s Brygga så satt han i vanlig ordning och lipade över sin barndom, tjata om sin diagnos, ja allt det där tugget.
Men när han satt själv med Rinee så bad hon honom att testa att ta av brillorna.
Han sa att det är jobbigt, men han försöker gärna.
Han började skådespela, han flackade med blicken, tittade ned i bordet och försökte visa henne hur jobbigt det va att ge ögonkontakt.

Men så glömmer han av sig och i slutet av sittningen/intervjuen så säger Rinee att ’oj, det här gick ju bra utan solglasögon’.

Det va pinsamt att se.
https://youtu.be/qQe5qpIdpFU?si=P2eVwvQ4l6tJ_gaG
Jocke anmäler socialtjänsten, upplagt 17/8 2016

Lyssna på vad han säger här, han har alltså fått en diagnos, aspergers syndrom år 2012.

Sen har han själv förstått att han är mer ADD....han har gåggäl...

Efter detta så började han med sitt barndomstrauma... på 1000 sidor som vuxit till 6000 sidor.

Kan det vara som så att Jocke och Jonna fabricerat och kryddat lite extra?
Citera
2024-04-23, 13:02
Avslutad
Citat:
Det här med hans Asperger använder han som förvändning i hans dåliga beteende när det behövs, liksom när han ska deklarera och övertyga sig själv och andra om hur smart han är.
Asperger låter också bättre än ’psykopat’, så med det kan han härja hur han vill.
Har han någonsin visat upp några papper på sina diagnoser?
Med tanke på alla andra ’bevis’ och socpapper så hade det suttit fint om han ’bevisade’ i någon form att han har fått diagnoser av läkare och inte är självdiagnosticerad.
Jag misstänker att han är självdiagnosticerad.

Jag har skrivit det här tidigare i tråden.
Men när han va hos Rine’s Brygga så satt han i vanlig ordning och lipade över sin barndom, tjata om sin diagnos, ja allt det där tugget.
Men när han satt själv med Rinee så bad hon honom att testa att ta av brillorna.
Han sa att det är jobbigt, men han försöker gärna.
Han började skådespela, han flackade med blicken, tittade ned i bordet och försökte visa henne hur jobbigt det va att ge ögonkontakt.

Men så glömmer han av sig och i slutet av sittningen/intervjuen så säger Rinee att ’oj, det här gick ju bra utan solglasögon’.

Det va pinsamt att se.
Anjo påpekar mer än gärna hur svårt och synd det är om Jockiboi, som har så stora svårigheter och inte kan hjälpa sig själv. Lyssna på gangsta'tugget AnJo har
Pga asperger och add.

https://youtu.be/ajw38kJksWM?si=nzZDBAhglCaMTscn

Rasken vill inget hellre än att få ett frikort att vifta med som bortförklaring och en bortförklaring för att behöva ta ansvar för vad man säger och gör...
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-23 kl. 13:10.
Citera
2024-04-23, 13:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/qQe5qpIdpFU?si=P2eVwvQ4l6tJ_gaG
Jocke anmäler socialtjänsten, upplagt 17/8 2016

Lyssna på vad han säger här, han har alltså fått en diagnos, aspergers syndrom år 2012.

Sen har han själv förstått att han är mer ADD....han har gåggäl...

Efter detta så började han med sitt barndomstrauma... på 1000 sidor som vuxit till 6000 sidor.

Kan det vara som så att Jocke och Jonna fabricerat och kryddat lite extra?

Det är som vanligt.

När började han med solbrillorna?

Va det när han började få råd att köpa dyrare varianter och gågglat att asperger har svårt för ögonkontakt?

Innan dess verkar han inte ha det minsta problem att vara utan.
Citera
2024-04-23, 13:21
Avslutad
Citat:
Det är som vanligt.

Va det när han började få råd att köpa dyrare varianter och gågglat att asperger har svårt för ögonkontakt?

Jadu, jag vet inte, men det är för att bevisa och förtydliga att han mår dåligt...
Den osynliga sjukdomen, han borde ha en paraplyhatt istället.
Tycker synd om barnen som måste vara i hans närhet, bli kladdade på och ska "uppfostras" genom förmaningstal och tillrättavisanden med bra kameravinkel, med krav om en ursäkt och en kram.
Det är barn, som uppenbart endast finns till för att visas upp, som apor i Jockes Cirkus.
Vidrigt, dessutom är västen, kepsen och solglasögonen på, Jockibois skydd mot omvärlden...
Citera
2024-04-23, 13:25
Avslutad
Citat:
Det är som vanligt.

För 7 år sedan kränker Jockiboi diagnosen Asperger, sen insåg han tydligen att det var en användbar diagnos. Han pissar på dom som verkligen diagnostiserats

https://www.youtube.com/watch?v=MT9_yfo8u2U&ab_channel=SvenskaBloggare
Citera
2024-04-23, 13:27
Medlem
abvs avatar
Har inte han Jonte Borg (Svensk wish-jackass) också gått ut och kritiserat jocke? Jag hittar inte videon längre, den åkte väl ner efter ett samtal. Någon som vet vad jag syftar på?
Citera
2024-04-23, 13:33
Avslutad
https://youtu.be/IutQAC6MPQw?si=2yLOo7id2nVrOjwV

En lång intervju med Jocke av och med Cluee.

Det handlar om mobbning på youtube🙈🙉🙊
Ekobrott
Uppmaningar om att förstöra för andra kreatörer
Jockiboi är så utsatt, så utsatt...
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-23 kl. 13:36.
Citera
2024-04-23, 14:52
Avslutad
Citat:
https://youtu.be/IutQAC6MPQw?si=2yLOo7id2nVrOjwV

En lång intervju med Jocke av och med Cluee.

Det handlar om mobbning på youtube🙈🙉🙊
Ekobrott
Uppmaningar om att förstöra för andra kreatörer
Jockiboi är så utsatt, så utsatt...

Vem pratar Jocki om? När han pratar om avfölja, trasha mm mm så låter det som att beskriver sig själv, mobbing på sociala medier har han hållit på med i många år
Citera
2024-04-23, 15:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vem pratar Jocki om? När han pratar om avfölja, trasha mm mm så låter det som att beskriver sig själv, mobbing på sociala medier har han hållit på med i många år
Jag måste erkänna att jag blev väldigt förvånad, måste jag säga, eftersom detta inte alls är någonting som Jocke själv efterlever, snarare tvärtom.
Undrar vem som skrivit manuset till honom, han har lite svårt med dom krångliga orden🤣

Jockiboi måste vara tidernas största bluff.

Han ska göra en dokumentär, ska han möjligtvis berätta "sanningen"?
Hur många människors liv har han lyckats förstöra hittills?

Är detta han utsätter brorsdottern Chloé för, den ultimata hämnden mot kärleksbarnet Christofer?

Det är hemskt att fråntas eller inte klara av att ta hand om sitt barn.
För det var väl inte som så att Annika fråntogs vårdnaden, utan hon och Thomas tog hjälp via bup och socialtjänsten och bad om hjälp och lösningen blev en placering i ett familjehem, med fortsatt kontakt med familjen.

Att Jocke var störd syns tydligt, han fick en lätt autismdiagnos, som han själv har kryddat med add och tillskrivit sig många typiska svårigheter som är vanligt hos autistisk personer.
Att han spela teater, det kan alla se, det är därför han inte har vuxna följare, utan satsar på ungdomar och spelar utsatt offer, som aldrig fått bli älskad....

Han jämställer sitt handikapp med att frånta en rullstolsburens hens rullstol. Så är det för honom när någon säger eller gör något mot honom, hans fru eller sina barn... eh..joråsatte

Tips till Jockiboi, sluta med gåggel, sök hjälp hos psykiatrin a.s.a.p
Citera
2024-04-23, 15:17
Avslutad
Citat:
Jag måste erkänna att jag blev väldigt förvånad, måste jag säga, eftersom detta inte alls är någonting som Jocke själv efterlever, snarare tvärtom.
Undrar vem som skrivit manuset till honom, han har lite svårt med dom krångliga orden🤣

Jockiboi måste vara tidernas största bluff.

Han ska göra en dokumentär, ska han möjligtvis berätta "sanningen"?
Hur många människors liv har han lyckats förstöra hittills?

Är detta han utsätter brorsdottern Chloé för, den ultimata hämnden mot kärleksbarnet Christofer?

Det är hemskt att fråntas eller inte klara av att ta hand om sitt barn.
För det var väl inte som så att Annika fråntogs vårdnaden, utan hon och Thomas tog hjälp via bup och socialtjänsten och bad om hjälp och lösningen blev en placering i ett familjehem, med fortsatt kontakt med familjen.

Att Jocke var störd syns tydligt, han fick en lätt autismdiagnos, som han själv har kryddat med add och tillskrivit sig många typiska svårigheter som är vanligt hos autistisk personer.
Att han spela teater, det kan alla se, det är därför han inte har vuxna följare, utan satsar på ungdomar och spelar utsatt offer, som aldrig fått bli älskad....

Han jämställer sitt handikapp med att frånta en rullstolsburens hens rullstol. Så är det för honom när någon säger eller gör något mot honom, hans fru eller sina barn... eh..joråsatte

Tips till Jockiboi, sluta med gåggel, sök hjälp hos psykiatrin a.s.a.p

En "liten" lögn reagerade jag på. Jocke påstår att han är Nordens största Youtuber?? Räknas inte Norge då? Deras största YT har 3.93 miljoner följare, hur många var det Jockiboi hade nu igen? Och igår tog Therese täten igen
Citera
2024-04-24, 01:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det är som vanligt.

Jocke opererade påsarna under ögonen, efter det började han med glasögonen...
Jag misstänker att han inte blev nöjd med operationen
Citera
2024-04-24, 19:12
Medlem
Jockes senaste youtube-video där dom firar Jonna, Julia var där och drack gratis och såg väldigt glad ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in