Citat:
https://youtu.be/qQe5qpIdpFU?si=P2eVwvQ4l6tJ_gaGDet här med hans Asperger använder han som förvändning i hans dåliga beteende när det behövs, liksom när han ska deklarera och övertyga sig själv och andra om hur smart han är.
Asperger låter också bättre än ’psykopat’, så med det kan han härja hur han vill.
Har han någonsin visat upp några papper på sina diagnoser?
Med tanke på alla andra ’bevis’ och socpapper så hade det suttit fint om han ’bevisade’ i någon form att han har fått diagnoser av läkare och inte är självdiagnosticerad.
Jag misstänker att han är självdiagnosticerad.
Jag har skrivit det här tidigare i tråden.
Men när han va hos Rine’s Brygga så satt han i vanlig ordning och lipade över sin barndom, tjata om sin diagnos, ja allt det där tugget.
Men när han satt själv med Rinee så bad hon honom att testa att ta av brillorna.
Han sa att det är jobbigt, men han försöker gärna.
Han började skådespela, han flackade med blicken, tittade ned i bordet och försökte visa henne hur jobbigt det va att ge ögonkontakt.
Men så glömmer han av sig och i slutet av sittningen/intervjuen så säger Rinee att ’oj, det här gick ju bra utan solglasögon’.
Det va pinsamt att se.
Asperger låter också bättre än ’psykopat’, så med det kan han härja hur han vill.
Har han någonsin visat upp några papper på sina diagnoser?
Med tanke på alla andra ’bevis’ och socpapper så hade det suttit fint om han ’bevisade’ i någon form att han har fått diagnoser av läkare och inte är självdiagnosticerad.
Jag misstänker att han är självdiagnosticerad.
Jag har skrivit det här tidigare i tråden.
Men när han va hos Rine’s Brygga så satt han i vanlig ordning och lipade över sin barndom, tjata om sin diagnos, ja allt det där tugget.
Men när han satt själv med Rinee så bad hon honom att testa att ta av brillorna.
Han sa att det är jobbigt, men han försöker gärna.
Han började skådespela, han flackade med blicken, tittade ned i bordet och försökte visa henne hur jobbigt det va att ge ögonkontakt.
Men så glömmer han av sig och i slutet av sittningen/intervjuen så säger Rinee att ’oj, det här gick ju bra utan solglasögon’.
Det va pinsamt att se.
Jocke anmäler socialtjänsten, upplagt 17/8 2016
Lyssna på vad han säger här, han har alltså fått en diagnos, aspergers syndrom år 2012.
Sen har han själv förstått att han är mer ADD....han har gåggäl...
Efter detta så började han med sitt barndomstrauma... på 1000 sidor som vuxit till 6000 sidor.
Kan det vara som så att Jocke och Jonna fabricerat och kryddat lite extra?