2024-04-24, 01:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag hoppas någon av föräldrarna börjar prioritera dottern. Ett hem, ett eget rum, rutiner, förskola, hemlagad varierad kost, osv.
Men tyvärr verkar ingen av dem planera det...

Goldentie säger det är guld och gröna skogar nere i Spanien så alla kan sitta lugnt i båten 😆😆😆 Att de filmar när de kör för fort, drogpåverkade och ignorerar Chloe som skriker sänk där bak är nog bara en illustration.

Vi ser hur ungen får napp; godis och skräpmat dagligen så allt är lugnt. Borstar de tänderna på ungen? Duschar henne? Tvättar hennes kläder?
Citera
2024-04-24, 01:28
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Alla vet att han inte har rent mjöl i påsen
Han är mer troligen rädd för skatteverket, polis eller liknande.
Julia funkar inte som dig, du skulle aldrig anklaga en kvinna för barnmisshandel, och sen skicka ditt barn utomlands med den kvinnan för att du behöver en paus från barnet.
Ingen normal människa funkar som chrippa, Linnea, Julia, Anjo, Jocke, Gustav, rask, m.fl.

Det har du rätt i. Det skulle jag inte.
Men jag tror.. Polis och skatteverket kan söka upp han även där. Jag har läst om det.
Så helt säker tror jag inte att han är. I Dubai kanske men inte i Spanien.
Citera
2024-04-24, 01:34
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Goldentie säger det är guld och gröna skogar nere i Spanien så alla kan sitta lugnt i båten 😆😆😆 Att de filmar när de kör för fort, drogpåverkade och ignorerar Chloe som skriker sänk där bak är nog bara en illustration.

Vi ser hur ungen får napp; godis och skräpmat dagligen så allt är lugnt. Borstar de tänderna på ungen? Duschar henne? Tvättar hennes kläder?

Restaurangmat dryper av fett. Kläder? Dom köper väl nytt ist för att tvätta? Den enda som ser ut att ha nytvättat hår är SNEA
Citera
2024-04-24, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Men jag tror.. Polis och skatteverket kan söka upp han även där. Jag har läst om det.
I Spanien är han inte säker, lika lite somi Sverige, han kanske tror han är det. Precis som han tror att hans Revolut-kort var säkert.

Citera
2024-04-24, 01:42
Medlem
Citat:
Från vloggen idag ser vi att:

Ungen fortfarande har napp
Inte sitter i bilbarnstol
Är en trofe
Får skräpmat
Går inte själv
Tjurar tills hon får det hon vill
Får godis
Får nån energidryck

Samtidigt
Handlar på turk Lidl
Viftar med kontanter
Skriker i affären
Tar opassande på Linnea

Ännu en värdelös vlogg från ett värdelöst.liv.
Inga sandaler eller tofflor. Lillen går runt barfota inne på Lidl.
Citera
2024-04-24, 02:09
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Krävs nog ganska mycket för att polisen och Skatteverket ska orka jaga honom utomlands. Däremot att ta honom såfort han landar i Sverige är inte lika jobbigt.
Han drog ju utomlands ganska snabbt och ska nu stanna utomlands. Jag får känslan att något hänt som gör att han inte kan åka hem till Sverige.
Citera
2024-04-24, 02:18
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Kan han inte återvända till Sverige? Varför inte? Har han inte rent mjöl i påsarna?
Är han rädd för Jocke och Anjo? Näää det är han väl inte?
Klart han kan åka till Sverige?
Ja iofs.. vill Julia ha lite semester och om han betalar?
Jag bara tänkte..
Om mitt X skulle tagit vårt barn och stuckit utomlands så hade jag krävt att han skulle lämnat ungen hemma. Jag hade då INTE lagt ut flygbiljetter för att hämta.

Märkliga människor det där tycker jag
Klart han kan återvända till Sverige. Då kan han ta in på hotell eller kasta ut Oliva som bor i lägenheten som Chrippa har kontrakt på tills 31 maj. Kollade precis, Chrippa är skriven där men inte Olivia.

Dock inget han vill nu då han sa i senaste videon att han letar efter 6 månaders hyreskontrakt i Spanien.
Citera
2024-04-24, 02:26
Medlem
Citat:
Krävs nog ganska mycket för att polisen och Skatteverket ska orka jaga honom utomlands. Däremot att ta honom såfort han landar i Sverige är inte lika jobbigt.
Han drog ju utomlands ganska snabbt och ska nu stanna utomlands. Jag får känslan att något hänt som gör att han inte kan åka hem till Sverige.
Han får göra som han gjorde senast, flyga till Köpenhamn och ta tåget till Sverige. Ett genidrag.

Han är väl rädd för sina egna demoner.
Senast redigerad av toonajnwan 2024-04-24 kl. 02:29.
Citera
2024-04-24, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
I Spanien är han inte säker, lika lite somi Sverige, han kanske tror han är det. Precis som han tror att hans Revolut-kort var säkert.

Jag lyssnar just nu på en rättegång där bla Revolut har använts. Det verkar så otroligt trist att sitta på den anklagades bänk när åklagaren är i topptrim.
Citera
2024-04-24, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag lyssnar just nu på en rättegång där bla Revolut har använts. Det verkar så otroligt trist att sitta på den anklagades bänk när åklagaren är i topptrim.
Revolut är ju en bank (baserad i Litauen) med EU-licens så där är det full insyn av myndigheter. Men det trodde inte Skabbe, han trodde han lurade systemet. Idiot, som vanligt.
Citera
2024-04-24, 02:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Han får göra som han gjorde senast, flyga till Köpenhamn och ta tåget till Sverige. Ett genidrag.

Han är väl rädd för sina egna demoner.
Åh, gjorde han det?
Det måste jag ha missat, men inte förvånad, Jocke och Anjo anmäler ju Chrippa för allt dem kan komma på, och vi vet ju att han inte har rent mjöl i påsen. Så någon anmälan kanske fick polisen eller skatteverket att reagerar.
Citera
2024-04-24, 06:03
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Jag gör detta för ungens bästa. Inget annat.

Citat:
Precis säg grisflickans pappa istället

Du ägnar alltså all din vakna tid åt att maniskt skriva i den här tråden till stöd för barnet som du kallar för "grisflickan"? Hedervärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in