Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Gör hon så? Jag tycker lite tvärtom. Nu bombas vi med bilder på SNEA och Lilla C.
Bara dom tillsammans. När dom leker skuttar umgås och allt är frid och fröjd.
Nästan så att man ist blir misstänksam.
Lilla C skulle ju inte exponeras..
Jag tänker lite.. Borde det inte vara tvärtom? Att vi ser Chrippa och Lilla C ihop och SNEA håller i kameran?
Varför tittar du då om du blir så butthurt över att den lilla familjen äntligen får vara tillsammans och dessutom har möjlighet att njuta av solen, bad, glass och bara rå om varandra.
Jättekonstigt att så många verkar missunna Chloé att få vara den bekymmersfria 3 1/2 åriga lilla tjej som hon är.
Hon är med dom som älskar henne mest av allt på jorden, just nu, det är Pappa Christofer och Linnéa
Det verkar som om många hakar upp sig på rent trams, Christofer skyddar sin dotter från faror, ibland finns den största faran inom familjen.
Tillskillnad från detta oansvariga mähä som inte vet någonting om blommor och bin eller vad det innebär att ta ansvar för ett barn, en levande krabat som man har till låns en liten tid, det är tragiskt.
#avföljförchloé
https://youtu.be/LkIsdE9LWjQ?si=TL1ZHH4SXjCP9pHh
Joz brydde sig inte om Lunabelle, han ignorerade henne, det var för att han kände sig hotad av Lunabelle, enligt Jonna. Det var Joz fel att Jonna gjorde en abort.
Joz tömde bolaget på pengar...
Hmmm, really?
Jag är övertygad om att Linnéa absolut inte har tänkt sig att "bli" en influencer/youtuber, som så många hävdat.
Det har hela tiden varit Julias önskan, från start.
Ta ett steg tillbaka och fundera lite på vad du/ni rapar ur er.