2024-04-21, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Shit du måste va efterbliven.. Är du helt besatt av dehär? Det är ju vuxna människor tror knappast någon lägger så stor värdering av det.. Du låter ju helt besatt lilla människa. Logga ut ett tag å få perspektiv på ditt liv. Tror du att de finns någon person som "bestämmer" över Youtube Sverige? Sitter du me foliehatt i en jordkällare med? Lycka till i ditt liv.

Fullständigt besatt av Jocke är människan. Vet allt. Har rätt i allt. Allt är Jockes fel fel fel. Har troligen inget jobb så plöjer allt på nätet i jakt på att tjata om Jocke hela tiden. Tror att Jocke är heliga gud fader själv som bestämmer över allt och alla. INGEN här inne mer än typ 3 st håller Jocke så högt.

Chrippa gör inget fel eftersom eftersom Jocke bestämmer allt.
Linnea gör inget fel för Jocke bestämmer allt.
Jag slog i tån nyss, förbannade Jocke 😡😡😡😡
Citera
2024-04-21, 16:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Så 41 är ett bevis på att det är Jocke menar du?

… HAAAHAHAHA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Kan du få fram bevisen att Jocke har pratat om att anlita hackers?
Det är bevisat tidigare i tråden, sånt som uppmärksamma personer lägger märke till, men slarviga bedragare missar..
Det är inte direkt några vassa knivar vi har att göra med, utan outbildade män som skiter i allt utom nästa kick...
Går att se när Anjo och Chrippa ska "bevisa" att Linnéa skrev från hans telefon, som syntes i äppelklockan, där syntes Jockes telefonnummer. Inte Linnéas.
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-21 kl. 16:36.
Citera
2024-04-21, 16:18
Avstängd
Citat:

… HAAAHAHAHA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jag har fått print på hela nummret och enligt Vem ringde? tillhör det en fröken Lundström i Vindslöv. Telefonnumret hade varit registrerat i över 10 år på personen. På Mrkoll ser man familjen Lundström växte upp i Vindslöv.

Edit: Kolla inlägg nedan för bevis.
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-21 kl. 16:36.
Citera
2024-04-21, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är bevisat tidigare i tråden, sånt som uppmärksamma personer lägger märke till, men slarviga bedragare missar..
Det är inte direkt några vassa knivar vi har att göra med, utan outbildade män som skiter i allt utom nästa kick...

Bevisat vadå?
Citera
2024-04-21, 16:28
Avstängd
https://delafil.se/5410f44d167dfaa1/Screenshot_20240421-162649_Messenger.jpg

Här har vi telefonnummer återställning.

Googla telefonnumret gärna.

Jag hjälper er: https://www.180.se/nummer/0703222441

Linnea hackade kanalen.
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-21 kl. 16:33.
Citera
2024-04-21, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag har fått print på hela nummret och enligt Vem ringde? tillhör det en fröken Lundström i Vindslöv. Telefonnumret hade varit registrerat i över 10 år på personen. På Mrkoll ser man familjen Lundström växte upp i Vindslöv.

Kan det stämma? Anjo sa ju att de bodde i Höör.
Kanske samma hackare som skickade ut mordhot via Julias telefonnummer.
Kan det vara ett samband mellan de som skapar falska konversationer både här och där. Jag vet inte vem eller vilka som ligger bakom men det trollas rejält med telefoner. Den stora frågan är vem som är superhackare i denna printbevishärvan. En sak är säker hälften av alla ”bevis” är egentligen ingenting alls.
Citera
2024-04-21, 16:33
Medlem
Citat:

… HAAAHAHAHA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Enligt Ratsit är inte 41 hans sista siffror 😁
Citera
2024-04-21, 16:39
Medlem
Citat:

Är du säker på att Jocke inte har kontroll över det också? 😄

Självklart har Jocke ingen anledning alls att radera sin brors you tube. Det är ju ekonomiskt för Jocke att brodern tjänar egna pengar om än svarta sådana.

Det är endast någon som vill sänka Chrippa som skulle vara så oerhört korkad och ha nytta av det. Någon som uppenbarligen vill honom illa.

Love is blind
Citera
2024-04-21, 16:40
Medlem
jagejagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Rask och Anjo lever på att göra videos där de pratar ner Chrippa grovt utan att våga bemöta honom live. De är så jävla ointressanta så de kan inte få visningar genom att vara underhållande själva utan deras mobbning är vad som ger views och cash.
Jocke behöver inte Chrippa Gate för att få tittare utan han vill bara förstöra Chrippas liv för att jävlas, precis som han i någon mån förstörde sin egen morsas liv med sin skitbok.

Chrippa är en speciell person med låg moral när det handlar om lån men jämfört med Jocke, Anjo och Rask som aldrig jobbat och inte funkar socialt så är Chrippa relativt normal, man nästan sympatiserar med honom och hoppas att förtalen ska sluta från Rask och Anjo, men de kan inte tjäna pengar på sig själva utan är beroende av Chrippa. Jocke lär aldrig sluta, han är för besatt av att tycka synd om sig själv offentligt och känna sig sviken av Chrippa. En normal offentlig person hade tagit familjedramat privat men Jocke skiter i hur andra påverkas av sina offentliga uthängningar.

Så rätt sagt
Citera
2024-04-21, 16:42
Medlem
Citat:
https://delafil.se/5410f44d167dfaa1/Screenshot_20240421-162649_Messenger.jpg

Här har vi telefonnummer återställning.

Googla telefonnumret gärna.

Jag hjälper er: https://www.180.se/nummer/0703222441

Linnea hackade kanalen.

Nu blir det intressant!
Citera
2024-04-21, 16:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Kan det stämma? Anjo sa ju att de bodde i Höör.
Kanske samma hackare som skickade ut mordhot via Julias telefonnummer.
Kan det vara ett samband mellan de som skapar falska konversationer både här och där. Jag vet inte vem eller vilka som ligger bakom men det trollas rejält med telefoner. Den stora frågan är vem som är superhackare i denna printbevishärvan. En sak är säker hälften av alla ”bevis” är egentligen ingenting alls.

Anjo har fel. Telefonnumret och MrKoll säger Vinslöv. Höör är sektens placering. Jag har koll på min geografi och är "uppväxt" kring regionen.

Hackning är så löjligt. Julia är nog skyldig där.
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-21 kl. 17:00.
Citera
2024-04-21, 16:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Enligt Ratsit är inte 41 hans sista siffror 😁

Jockes telefonnummer som inte finns på nätet slutar också 41 men som sagt finns hela nummret och det är Linneas. Att Jockes slutar samma är en slump men korrekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in