2024-04-20, 14:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Ja det som är svårt att förstå är att Thomas accepterar det öppna hånet som Crippa o Linnea utsätter honom för i en massa videos.

Att Thomas vill vara schysst o hjälpa till har full förståelse för.

Vart skulle Chrippa ha hånat Tomas, han älskar sina föräldrar och aldrig varit hånfull, inte heller Linnea
Citera
2024-04-20, 14:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jacke och Tomas jobbar väl 7-16 om det nu skulle ha någon betydelse. Chrippa jobbar så som samarbetspartner kräver av honom

Ska det ha nån betydelse så jobbar Jacke skift. Eller iaf gjorde. Jag vet detta då jag haft en stark koppling till området han jobbar på nu. Så stark koppling att jag haft passerkort in på området.

Over and out. Jag ser nästan hans arbetsplats från min bostad.

Mvh
Chrippaexperten
Citera
2024-04-20, 14:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vart skulle Chrippa ha hånat Tomas, han älskar sina föräldrar och aldrig varit hånfull, inte heller Linnea

Du missade när han pratade framför barnet hur farfar doggar farmor i en affär? Han har nämnt Thomas i negativa/kränkande ordalag (som skämt) flera gånger.

Hur kan du påstå att så mycket inte hänt som många sett?

Mvh
Chrippaexperten
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-20 kl. 14:50.
Citera
2024-04-20, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du missade när han pratade framför barnet hur farfar doggar farmor i en affär? Han har nämnt Thomas i negativa/kränkande ordalag (som skämt) flera gånger.

Mvh
Chrippaexperten

I flytt till Linköping videon sa väl Crippa att farsan ville sitta med Linnea i knät och sedan skrattade Crippa o Linnea.
Citera
2024-04-20, 15:01
Avstängd
Citat:
I flytt till Linköping videon sa väl Crippa att farsan ville sitta med Linnea i knät och sedan skrattade Crippa o Linnea.

Just det ja. Men enligt Goldeine har det aldrig hänt (då måste man ju veta och minnas allt). Precis som 7 sekundersvideon som var osannolikt att den fanns. Osv. Vet att det finns iaf 3-5 exempel. Han har också nämnt saker om mamman. Han använder de kränkande i sina skämt som faktiskt är smaklösa och dåliga men uppfyllnad till annars ingenting.

Mvh
Chrippaexperten
Citera
2024-04-20, 15:15
Medlem
Citat:

Mvh
Chrippaexperten

Citat:

Citat:
Just det ja. Men enligt Goldeine har det aldrig hänt (då måste man ju veta och minnas allt). Precis som 7 sekundersvideon som var osannolikt att den fanns. Osv. Vet att det finns iaf 3-5 exempel. Han har också nämnt saker om mamman. Han använder de kränkande i sina skämt som faktiskt är smaklösa och dåliga men uppfyllnad till annars ingenting.

Mvh
Chrippaexperten

Och varför inte den här godingen, när Skabbe uppmanar pappan, som har ett grovt alkoholskadat utseende, att inte dricka spolarvätska på macken:
https://pixeldrain.com/u/m6UqAWWM

Undrar om han fortfarande är skyldig honom pengar...?
Citera
2024-04-20, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Jag undrar om zigenaren och fillersprinsessan fortsätter att filma och spela in varann i smyg för framtida syften.. Känns som ett pålitligt par
Ja du kan ju se alla bilder och filmklipp som Linnea tar när chrippish väljer mobilen framför Chloe. Även hur fort han kör över gränsen med bilen.
Klart som korvspad det finns en baktanke med det.
Citera
2024-04-20, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Ja du kan ju se alla bilder och filmklipp som Linnea tar när chrippish väljer mobilen framför Chloe. Även hur fort han kör över gränsen med bilen.

Helt sjukt hur dom använder den där ungen som nån slags trofé. Går det inte att vara patetiska ”influencers” utan att fota ungen? Tragiskt
Citera
2024-04-20, 15:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu

det fläskar hon upp när hon dumpar honom sedan men redan nu bjuder hon på sådant material.
Är det inte märkligt så säg..
Så OM det nu är hon som anmäler till Soc skulle inte förvåna mig.
Varför gör hon så undrar jag?
Är det smart? Är Chrippa OK med detta?
Även på vissa lives hon har hör man Chrippa skrika - NEJ DOM KAN INTE TA BILEN! HÖR DU INTE VAD JAG SÄGER?!
MHKGYF GIGGH HOHF ÖFTGF!

Hur skulle ni reagera om er partner gjorde så?
Han är lite arg säger hon och drar sig i håret...
Senast redigerad av Tarmstuvning 2024-04-20 kl. 16:02.
Citera
2024-04-20, 15:54
Medlem
Ja Thomas är verkligen snäll o hjälpsam.

Jag tycker man kan diskutera hur folk beter sig och vad de gör. Men inte hur man ser ut eller kanske luktar.
Citera
2024-04-20, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Helt sjukt hur dom använder den där ungen som nån slags trofé. Går det inte att vara patetiska ”influencers” utan att fota ungen? Tragiskt
Vet du vad höjden av hyckleri är?
Under pågående utredning så vart dom tillsagda att inte exposea Lillen med bilder och filmklipp… de var inte bra för Lillen att exposeas med tanke på klimatet och hur det tolkas i sociala medier..

Vad händer sen…. Utredningen läggs ner och Lillen följer med Pappa o Linnea utomlands… då är hon med på varenda story och snaps… t.om när hon badar samt i bilen på filmklippet skrikandes i baksätet när Pappa och Linnea är larmade…

Hyckleri var ordet!
Citera
2024-04-20, 16:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Exakt. Han är ekonomiskt efterbliven, inte en master mind till ekonomisk brottsling.

Ingen har sagt att han är nån master mind heller 😄😄

//
Chrippaexperten
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-20 kl. 16:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in