2024-04-20, 09:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Vem bryr sig om dom är låsta uppifrån och ner?
Det han läser upp är tillräckligt.
Vem som bryr sig?
Dom som vill ta reda på sanningen.
Jag börjar bli riktigt less på att höra på lögnerna som dom desperata gubbarna slänger ur sig, är mer intresserad av andra brott och samhällsfrågor.
Just detta "fall" är någonting som en åklagare skulle kunna väcka åtal för, utan att målsägande själv behöver göra jobbet och stå för kostnaderna och göra enskild anmälan om grovt förtal...
Detta "Chrippa fallet" är någonting som bör ligga i allmänhetens intresse, eftersom det handlar om på vilket sätt dessa brottsliga handlingar basuneras ut i syfte att vinna fans i ett cyberkrig där dom krigar mot sina egna hjärnspöken...och för att dölja sanningen.

Chrippa är van, härdad, han har själv deltagit i såna här drev tidigare, så det är väl därför han inte har polisanmält någonting alls...
Han vet exakt hur Jockiboi fungerar och hur han agerar. Det är samma mönster som tidigare gånger.
Det börjar bli rätt många cases nu...

Det Chrippa inte förstår, eftersom han har lite av en träskalle, det är att Linnéa inte kommer stå ut med att leva ett liv fyllt av drama. Hon kommer försvinna och då kommer hon inte komma tillbaka, så som Julia gjort så fort han knäpper med fingrarna.

Man kan hålla en vingklippt fågel i bur, den kommer aldrig att lära sig flyga.
Man kan hålla en fågel i handel, håller man för hårt kvävs den.

It"s now or never, Christofer Berg🦢🦢
Citera
2024-04-20, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Linnea har skämtat, drivit med folk och spelat med samma regler som Jockiboi & Co, men ljugit? Nope, aldrig. Sen att folk väljer vad dom vill ta som sant eller inte är inget hon skall belastas för. Hon är i en utsatt situation där det inte spelar någon roll vad hon säger, inte ens Chrippa backar henne, vilket är värst av allt

Kräftan har mycket att förklara i och med att han smutskastat henne offentligt. Så vad väntar han på?
Han kan inte beskylla någon annan eftersom det anklagelserna kommer från hans mun och hans skrift.
Vad är problemet?
Pinsamt att bli ännu mer påkommen som lögnare där man utnyttjat sitt barn och även kunna skriva dit kvinnoboxare på cvt?
Citera
2024-04-20, 10:04
Medlem
Jag undrar om zigenaren och fillersprinsessan fortsätter att filma och spela in varann i smyg för framtida syften.. Känns som ett pålitligt par
Citera
2024-04-20, 10:18
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Precis.. Sanningen ska fram. Det ska komma en BANGER men NÄR kommer den?
Det vi får är bla bla bla om Jocke och Anjo. Om hur jagade dom är mm
DET jag vill veta är just sanningen.
- Har han pucklat PÅ Linnea? Var blodet på hans händer från Linnea?
- Hon har ju trots allt satt han i häktet, anmälan är gjord. Det gör man inte utan anl.
- Eller är det som jag mer tror? - Att det är SNEA som titt som tätt pucklar på Chrippa?
- HAR hon slagit Lilla C?
Sedan om han är otrogen är av mindre vikt. Det är deras huvudvärk.
Vad är det för sanning dom flesta vill ha?
Är det bla bla bla om Rask, Jocke och Anjo?
Är det dom som hittat på att Chrippa misshandlat Linnea?
??!
Citera
2024-04-20, 10:26
Medlem
Tarmstuvnings avatar
ÄR det SYND om henne om hon falskt anklagat Chrippa för något han INTE gjort.
Lite PUTT eller fasthållning anser inte jag ÄR misshandel. Bråkar gör väl alla någon gång men det är skillnad på bråk & bråk.
Har Chrippa falskt anklagat SNEA för att gett sig på Lilla C?
Ja DÅ är det synd om Linnea.
Har Linnea falskt anklagat Chrippa?
Ja DÅ är det synd om Chrippa!

Vad har Jocke, Anjo och Rask med detta att göra?
Dom som många andra spekulerar bara i vad 17 som ÄR SANT?!
Citera
2024-04-20, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vem som bryr sig?
Dom som vill ta reda på sanningen.
Jag börjar bli riktigt less på att höra på lögnerna som dom desperata gubbarna slänger ur sig, är mer intresserad av andra brott och samhällsfrågor.
Just detta "fall" är någonting som en åklagare skulle kunna väcka åtal för, utan att målsägande själv behöver göra jobbet och stå för kostnaderna och göra enskild anmälan om grovt förtal...
Detta "Chrippa fallet" är någonting som bör ligga i allmänhetens intresse, eftersom det handlar om på vilket sätt dessa brottsliga handlingar basuneras ut i syfte att vinna fans i ett cyberkrig där dom krigar mot sina egna hjärnspöken...och för att dölja sanningen.

Chrippa är van, härdad, han har själv deltagit i såna här drev tidigare, så det är väl därför han inte har polisanmält någonting alls...
Han vet exakt hur Jockiboi fungerar och hur han agerar. Det är samma mönster som tidigare gånger.
Det börjar bli rätt många cases nu...

Det Chrippa inte förstår, eftersom han har lite av en träskalle, det är att Linnéa inte kommer stå ut med att leva ett liv fyllt av drama. Hon kommer försvinna och då kommer hon inte komma tillbaka, så som Julia gjort så fort han knäpper med fingrarna.

Man kan hålla en vingklippt fågel i bur, den kommer aldrig att lära sig flyga.
Man kan hålla en fågel i handel, håller man för hårt kvävs den.

It"s now or never, Christofer Berg🦢🦢

Låt säga att han bara läser en del av det som står, det är ju fortfarande sanningen. Sen kan kräftan be sin morsa om samma uppgifter så kan han gå ut och motbevisa det Jocke påstår.
Enda anledningen till att han inte gör det är för att han vet att Jocke har rätt gällande dessa papper
Citera
2024-04-20, 10:39
Avslutad
Senaste videon är Skabbe bokstavligen röd som en kokt kräfta.
Citera
2024-04-20, 10:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Låt säga att han bara läser en del av det som står, det är ju fortfarande sanningen. Sen kan kräftan be sin morsa om samma uppgifter så kan han gå ut och motbevisa det Jocke påstår.
Enda anledningen till att han inte gör det är för att han vet att Jocke har rätt gällande dessa papper

Det kommer. Chrippa kommer outa allt
Bara för att Jockiboi väljer att läsa betyder det inte att det är rätt och riktigt. Han läser väl valda delar som inte beskriver honom själv så som det verkligen var. Var var hans pappa under tiden? Varför tog inte han ansvar för sin son? Var han verkligen så upptagen med sin fru och Jockibois halvsyskon att han inte hade tid? Vart är hans halvsyskon från det förhållandet?
Citera
2024-04-20, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det kommer. Chrippa kommer outa allt
Bara för att Jockiboi väljer att läsa betyder det inte att det är rätt och riktigt. Han läser väl valda delar som inte beskriver honom själv så som det verkligen var. Var var hans pappa under tiden? Varför tog inte han ansvar för sin son? Var han verkligen så upptagen med sin fru och Jockibois halvsyskon att han inte hade tid? Vart är hans halvsyskon från det förhållandet?

Då väntar jag med spänning på att kräftan ska komma ut och bevisa att det Jocke läser inte existerar utan att han bara sitter och hittar på.

Vet inte riktigt om du har hängt med eller om du bara hoppade på tåget när psykbruden började dejta kräftan, Jocke har varit väldigt öppen med hur han var som barn och ung.

Och varför inte pappan tog ansvar får du reda på när du läser kräftans papper
Citera
2024-04-20, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du får tro vad du vill, jag vet hur det fungerar och uppenbarligen gör inte Jocke, Anjo o Rasks följare det.
Dom sväljer allt med hull och hår.

Om det nu är sanningen Jocke hävdar sig berätta, varför bryr han sig då så mycket över att Christofer och Jacke säger att det inte alls stämmer?
Jocke var över 8 1/2 när han fick flytta till en fosterfamilj.
Jocke är född 1985
Christofer är född 1989
Jacke och Amanda är födda 1991
Sen är det många som glömmer att Jocke har två syskon till på sin fars sida.

Varför är Jockiboi så rädd att sanningen ska komma fram?
Så pass rädd att han ägnar sin "dyrbara" tid till att försöka tysta dom som ifrågasätter hans trovärdighet.
Det enda Jockiboi är och kommer förbli, är kungen av (Tylö)sand, kung av ingenting alls....

För den som inte minns eller känner till hur Chrippas brorJockoboi kunde bli så känd, här är saxat från wiki..

I medier blev Lundell först uppmärksammad under sitt alter ego "Jockiboi" år 2010, då han deltog i realityserien Kungarna av Tylösand som visades på Kanal 5.
Inför serien upptäcktes han via sin kontroversiella blogg med innehåll såsom segmentet "Dagens runk", och där han öppet talade om att han använde kokain och andra droger. Han har i efterhand hävdat att han skämdes för inläggen.
De följande åren efter Kungarna av Tylösand fortsatte Lundell sitt bloggande där han fortsatte sin extrema livsstil genom att bland annat spy, röka bajs och visa upp sig naken. Under den här perioden försökte han ta sitt liv vid flera tillfällen: "Jag hade bara kroppen, och om jag kom på något ännu sjukare att göra med den så kanske jag fick in 2.000 och klarade mig tre dagar till. Jag köpte mig tid. Och gick det dåligt kunde jag ta mitt liv. Jag hade redan försökt flera gånger så det fanns en acceptans för det i huvudet. Jag hade mentalt gått över den gränsen."

Var det så?
Enligt kräftans bevis så var det mycket tidigare än så, enligt kräftan blev ju Jocke fosterhemsplacerad innan -91

Eller det kanske är sånna ”bevis” ni blundar för eftersom man omgående kunde se att det var ännu mer skitsnack från kräftan.
Citera
2024-04-20, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Skulle kommit en STOR video i slutat på förra vecka med massa bevis men nu är vi inne på slutet på veckan efter.

Kan detta hänt innan 🤔

Dejavu.

Varenda video nu handlar om helt annat än det som är det väsentliga.
Det saknas fortfarande en video som förklarar vilka av alla anklagelser som Kräftan gått ut med stämmer och inte stämmer.
Den delen fumlas bort titt som tätt så det blir fokus på annat trams.

Han valde att göra en reaktionsvideo på någon brud som hävdar att han skrivit till henne, vem fan bryr sig. Backa bandet och gå tillbaka till när Kräftan anklagar L för fruktansvärda saker, som han sen tar tillbaka för att sen ta tillbaka och fortsätta gotta sig i drevet.
Inte en sekund har han ägnat åt att rentvå L överhuvudtaget. Varför inte? Kanske för att allt det hon sagt faktiskt har hänt?
Varför skulle Jocke, Anjo lägga så mycket tid på att hjälpa Kräftan? Kanske för att Kräftan och Jullan kommer med anklagelser som är bort åt helvete allvarliga. Kräftan vill inte heller erkänna att han är en notorisk lögnare och hävt ur sig allt för att så åker han dit rejält som kvinnoboxare.
Ser inte bra ut så att Flashback har rätt ännu en gång.

Kan det vara så det ligger till?

Har man haft att göra med personer som levt i ett destruktivt förhållande så bör man veta att Kräftan inte på långa vägar är ett offer. Han uttrycker sig och slingrar sig precis enligt mönster.

Vad var det Jullans nu fd kompis postade något om att hon blev förvånad över att Jullan hävdat att Kräftan inte varit aggressiv i deras förhållande? Något i den stilen stod det.
Citera
2024-04-20, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Varenda video nu handlar om helt annat än det som är det väsentliga.
Det saknas fortfarande en video som förklarar vilka av alla anklagelser som Kräftan gått ut med stämmer och inte stämmer.
Den delen fumlas bort titt som tätt så det blir fokus på annat trams.

Han valde att göra en reaktionsvideo på någon brud som hävdar att han skrivit till henne, vem fan bryr sig. Backa bandet och gå tillbaka till när Kräftan anklagar L för fruktansvärda saker, som han sen tar tillbaka för att sen ta tillbaka och fortsätta gotta sig i drevet.
Inte en sekund har han ägnat åt att rentvå L överhuvudtaget. Varför inte? Kanske för att allt det hon sagt faktiskt har hänt?
Varför skulle Jocke, Anjo lägga så mycket tid på att hjälpa Kräftan? Kanske för att Kräftan och Jullan kommer med anklagelser som är bort åt helvete allvarliga. Kräftan vill inte heller erkänna att han är en notorisk lögnare och hävt ur sig allt för att så åker han dit rejält som kvinnoboxare.
Ser inte bra ut så att Flashback har rätt ännu en gång.

Kan det vara så det ligger till?

Har man haft att göra med personer som levt i ett destruktivt förhållande så bör man veta att Kräftan inte på långa vägar är ett offer. Han uttrycker sig och slingrar sig precis enligt mönster.

Vad var det Jullans nu fd kompis postade något om att hon blev förvånad över att Jullan hävdat att Kräftan inte varit aggressiv i deras förhållande? Något i den stilen stod det.

Både Chrippa och Linnea är skolboksexempel på man och kvinna i förhållande med inslag av våld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in