2024-04-20, 00:16
Medlem
Skulle UFOt kunna vara tre personer? De sa: ”Fool me once, fool me twice” och frågan är, talar vi sanning nu?"

Fick en tanke om gruppen JLC. Radiosignal kanske skulle kunna vara podd, och västkusten Göteborg. Miljonpublik med Mellan Himmel Och Jord...? och Youtube.
Sen vet jag inte om resten av ledtrådarna passar in....
Citera
2024-04-20, 00:18
Medlem
Brynolf och ljung lurar människor ...
Citera
2024-04-20, 00:31
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant
Haha... Googlade och hittade följande:
Master of Arts Degree in Responsible Management and Sustainable Economic Development (RMSED)

https://www.masterstudies.se/magisterexamen/ekonomi/centralamerika-och-karibien
Och nu finns det fler ledtrådar att följa upp . Vem har en masters degree från centralamerika/karibien i ämnet ansvarsfull förvaltning och hållbar ekonomisk utveckling? Hm...

Nej, Kameleonten är Fröken Snusk. Ledtråden RMSED skriven på väggen går inte snacka bort. Finns flera andra relaterade till EPA-kulturen.
Citera
2024-04-20, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Kudos!
Tack. Den enda som jag var/är säker på. Hörde småländskan i vissa partier i låtarna.
Citera
2024-04-20, 00:46
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Vissa beslut han har tagit har räddat liv=han har opererat sitt hjärta. Hjärtfelet upptäcktes när han deltog i lets dance. Rövarspråket=han är från vimmerby precis som Astrid Lindgren. Speleman som Måns=Fotbollsspelare. Inte ens hans mor räknade med honom när han kom=han är tvilling. Osv.
Stor stor cred! Kunna ta Ravelli på så här få ledtrådar, så tidigt! Du var och förblev ensam. Kudos!
Senast redigerad av legoboy 2024-04-20 kl. 00:49.
Citera
2024-04-20, 00:51
Medlem
Läste på X att kameleonten är Shima.
Citera
2024-04-20, 01:36
Medlem
SmokeSkillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nobelpris
Kameleonten är fröken snusk till 110%

En mask under en mask? Knappast, finns på tok för lite släppt och bekräftad fakta för att kunna bygga ledtrådar runt henne.

+ att det strider mot konceptet att ha en karaktär bakom masken. Det är ju inte direkt som att Johan Rehborg skulle ställ upp i programmer som Morran bakom masken.
Citera
2024-04-20, 09:41
Medlem
Nu tittar jag inte på skiten på TV men klipp på Kameleonten dyker upp i mitt sociala flöde hela jävla tiden och en döv person hör ju för fan att det är Amy Deasismont!
Citera
2024-04-20, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstEGott
Haha nej, fröken snusk är det knappast.
Har ju en röst som en gammal EPA traktor.
Tänkte direkt på Amy Diamond.

Lyssna på fröken från musikhjälpen så hör du att det är extremt likt
Citera
2024-04-20, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Nu tittar jag inte på skiten på TV men klipp på Kameleonten dyker upp i mitt sociala flöde hela jävla tiden och en döv person hör ju för fan att det är Amy Deasismont!

Precis! Muller i mitt hjärta = Thunder in my heart! Gnistrande = Diamant
Citera
2024-04-20, 10:54
Medlem
Pandorna är..... Joe Labero, mycket trolleri referenser och något om hoppande djur. Joe Labero hade en incident med en känguru när han skulle flytta till Australien.

Princesstårtan är...... Sarah Dawn Finer. En ledtråd var hårt virke, Sarahs rollfigur i Eurovision var Linda Woodrough.
Citera
2024-04-20, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Bergatrollet är Thomas Ravelli.
Trodde inte någon tagit den, men du var i en egen liga här! Snyggt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in