Citat:
Ursprungligen postat av
Dogmatix
Jag kan inte låta bli att bli nyfiken. Är det verkligen så lätt att tillverka amfetamin, att en vanlig Svensson kan göra det hemma i sitt garage? Någon som vet vad det är för tillverkningsprocess han ägnat sig åt, alltså vad har råvaran varit och hur har han processat detta för att få amfetamin som folk är villiga att köpa?
Har inte läst tråden eller FUP en.
Tycker det är en bra poäng Vidare är det konstigt att man som en blixt från klar himmel börjar tillverka stora mängder Droger utan kontakter i miljön " På Gatan "
Det finns kunder , knarkare och Dealers Utan att jag vet hur det fungerar med droger idag så brukar inte gatan ens tala med folk man inte känner inte vet ngt om Någon vet vem det är. Komma med en påse konstiga saker .vapen eller stöldgods eller droger ser jag inte ngn köper av en Random person För riskabelt tänker jag.
Ej heller är det säkert att det är lätt köpa kemikalier men det kanske är annorlunda med internet.
Lägga varorna typ på en stubbe ute i skogen någon bara skeppar en massa Bit Coin Naeee vem skulle göra det
Pengar först --- anonymt med knarkare blir man garanterat blåst
Droger först på stubben --varför betala
Naaeee ....kanske men känns ändå som att han är en del av ett större sammanhang och det är Därför han är snabb erkänna han vill inte snacka och få fler med i svepet
typ Det var Zlatko på Bongobongo gatan 11 som fick hela partierna -Får man inga kamrater på.
Jag kan ha helt fel ...är inte inne i detta Men tror det kan vara svårt om man inte vet hur det går till.
Kanske klarat av koka men hur hittar jag ngn som köper utan att jag skådar in i en pistolpipa ?